Klink Skrevet 17. mai 2021 #42421 Del Skrevet 17. mai 2021 I kommentarfelt innrømmer hun også å ha «glemt» å merke det på Instagram. Det er jo tross alt også bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 17. mai 2021 #42422 Del Skrevet 17. mai 2021 Så trist med all denne thinspoen. Her overgås hun vel omtrent bare av Ingeborg Senneset nå for tida, som jo er helt ekstrem, (og dessuten verre enn noensinne -tror jeg skal rapportere insta-kontoen pga. pro ana). Uansett, Ingeborg Senneset lever i det minste ikke av å annonsere og selge ting for andre, og dét er noe jeg ikke fatter og begriper: Hvorfor i all verden mener annonsører at Caroline Berg Eriksen med sin thinspo er noe de ønsker å assosiere seg med??? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 17. mai 2021 #42423 Del Skrevet 17. mai 2021 Noen som husker hvordan man sjekker antall falske følgere på instagram? Social Blade er dessverre ikke fritt lengere. En kjapp titt viser jo veldig merkelige konto som følger cbe.no. De har ingen innlegg, ingen følgere men følger par hundre andre. Der de fleste (alle?) er andre bedrifter.. ps. behøver ikke være kjøpte følgere av cbe.no selv. Se hvem som har kjøpt følgere på Instagram - (ansattnett.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. mai 2021 #42424 Del Skrevet 17. mai 2021 Lafamiglia skrev (25 minutter siden): dét er noe jeg ikke fatter og begriper: Hvorfor i all verden mener annonsører at Caroline Berg Eriksen med sin thinspo er noe de ønsker å assosiere seg med??? Og ikke minst bruke penger på 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 17. mai 2021 #42425 Del Skrevet 17. mai 2021 Lafamiglia skrev (2 timer siden): Så trist med all denne thinspoen. Her overgås hun vel omtrent bare av Ingeborg Senneset nå for tida, som jo er helt ekstrem, (og dessuten verre enn noensinne -tror jeg skal rapportere insta-kontoen pga. pro ana). Uansett, Ingeborg Senneset lever i det minste ikke av å annonsere og selge ting for andre, og dét er noe jeg ikke fatter og begriper: Hvorfor i all verden mener annonsører at Caroline Berg Eriksen med sin thinspo er noe de ønsker å assosiere seg med??? Liiiite sidespor: Hvorfor mener du at Ingeborg Senneseth er pro ana? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 17. mai 2021 #42426 Del Skrevet 17. mai 2021 Caroline1986 skrev (1 minutt siden): Liiiite sidespor: Hvorfor mener du at Ingeborg Senneseth er pro ana? Du kan jo lese denne tråden, fra sånn cirka midt på side 4 og utover: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1364374-ingeborg-senneset/#comments 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 17. mai 2021 #42427 Del Skrevet 17. mai 2021 Begge er sjuk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg norovirus Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg #42428 Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) Dette er pro ana, og bare trist. ALT på dette bildet trigger mennesker med anorexia nervosa. Synes ikke CBE skal fronte og/eller flørte mer med denne alvorlige sykdommen som så mange sliter med akkurat nå. Det å pakke det inn i nevrotisk treningsflinkhet gjør det bare verre for de som kaver med det. Finn på noe annet, front andre ting enn trening, kropp, treningstøy,negler,sminke, og eksponering av egne barn. Når en når ut til så mange folk, tenk så mange man kan undre og forundre til andre ting enn dette......... Endret 17. mai 2021 av norovirus skriveleif 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 17. mai 2021 #42429 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg tror pro ana blir brukt feil en del her altså. Pro ana er en subkultur, med egne sider og egne brukere, ofte anonyme, hvor man søker et fellesskap. Dette er vel mer thinspiration, selv om det også er et pro ana-uttrykk og ville, hvis det faktisk ble lagt ut som thinspiration, bli merket for oppmerksomhet så de rette brukerne skulle finne det. Det CBE legger ut er bare en slags selvforherligelse, ikke med formål om å finne eller bruke et slags anoreksi-fellesskap 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norovirus Skrevet 17. mai 2021 #42430 Del Skrevet 17. mai 2021 Caroline1986 skrev (25 minutter siden): Jeg tror pro ana blir brukt feil en del her altså. Pro ana er en subkultur, med egne sider og egne brukere, ofte anonyme, hvor man søker et fellesskap. Dette er vel mer thinspiration, selv om det også er et pro ana-uttrykk og ville, hvis det faktisk ble lagt ut som thinspiration, bli merket for oppmerksomhet så de rette brukerne skulle finne det. Det CBE legger ut er bare en slags selvforherligelse, ikke med formål om å finne eller bruke et slags anoreksi-fellesskap Det kan godt være at jeg bruker begrepene feil, men jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 18. mai 2021 Populært innlegg #42431 Del Skrevet 18. mai 2021 (endret) Pro ana, thinsop eller bare "vise at man er tynn". Alle forstår hva man diskuterer her for tiden. Det er stort fokus på cardiotrening, med påfølgende bilder hvor det er fokus på å vise at Caroline er veldig tynn. Bedriften kan si hva de vil om det (tror vel egentlig ikke de har gått i forsvar på akkurat dette? Eller kommentert det i denne runden?) - men det er ingen tvil. Vinkler, klær og poseringer viser oss at det hele handler om å vise frem kroppen hennes. Endret 18. mai 2021 av Isild 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ¤flicka¤ Skrevet 18. mai 2021 Populært innlegg #42432 Del Skrevet 18. mai 2021 Om hun ikke er «inne» i pro-ana selv så vet hun veldig godt at hun produserer pro-ana-materiale på løpende bånd nå om dagen. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 18. mai 2021 #42433 Del Skrevet 18. mai 2021 Lafamiglia skrev (9 timer siden): Du kan jo lese denne tråden, fra sånn cirka midt på side 4 og utover: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1364374-ingeborg-senneset/#comments Senneset har alltid vært åpen om at hun har vært og er syk. Hun driver ikke pro ana! Det er en utrolig stor forskjell på henne og CBE. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 18. mai 2021 #42434 Del Skrevet 18. mai 2021 Aquarius04 skrev (45 minutter siden): Senneset har alltid vært åpen om at hun har vært og er syk. Hun driver ikke pro ana! Det er en utrolig stor forskjell på henne og CBE. Ja, for CBE er ikke i nærheten like tynn, og hun prøver på sexy bilder. CBE er narcissistisk og viser bilder av sin egen kropp i selvforherligelse fordi hun digger seg selv. Hun har bilder som viser rumpe og pupper like mye som de viser tynn/slank kropp. Senneset har pro-ana bilder som liksom ikke viser kropp men er nøye vinklet for å se så mager ut som mulig, uten at det er like in your face som CBE sine «se så sexy jeg er» bilder. Det er ikke likt i det hele tatt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 18. mai 2021 #42435 Del Skrevet 18. mai 2021 velociraptor skrev (47 minutter siden): Ja, for CBE er ikke i nærheten like tynn, og hun prøver på sexy bilder. CBE er narcissistisk og viser bilder av sin egen kropp i selvforherligelse fordi hun digger seg selv. Hun har bilder som viser rumpe og pupper like mye som de viser tynn/slank kropp. Senneset har pro-ana bilder som liksom ikke viser kropp men er nøye vinklet for å se så mager ut som mulig, uten at det er like in your face som CBE sine «se så sexy jeg er» bilder. Det er ikke likt i det hele tatt. Pro ana, anorektisk, kall det hva du vil. Her er det diagnoser vi snakker om, fordi ingen av dem er helt friske, det ser jo alle. Ingeborg har i hvert fall innrømmet og stått fram med sin kamp. CBE blir blir derimot aggressiv når noen påpeker hennes sykelige behov for flashing av sin magre kropp. Hun passer fint sammen med LKE som heier fram og trigger sykdommen hennes med sine velkjente uttalelser om andre kvinners kropp. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 18. mai 2021 #42436 Del Skrevet 18. mai 2021 Monimoni skrev (2 minutter siden): Pro ana, anorektisk, kall det hva du vil. Her er det diagnoser vi snakker om, fordi ingen av dem er helt friske, det ser jo alle. Ingeborg har i hvert fall innrømmet og stått fram med sin kamp. CBE blir blir derimot aggressiv når noen påpeker hennes sykelige behov for flashing av sin magre kropp. Hun passer fint sammen med LKE som heier fram og trigger sykdommen hennes med sine velkjente uttalelser om andre kvinners kropp. En anorektiker vil sjeldent ønske å forstørre bryster og rumpe, og CBE flasher like mye kropp i de periodene hun ikke er mager. Det ser dermed ut til å handle mer om et generelt eksponeringsbehov enn thinspo eller anoreksi. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 18. mai 2021 #42437 Del Skrevet 18. mai 2021 velociraptor skrev (29 minutter siden): En anorektiker vil sjeldent ønske å forstørre bryster og rumpe, og CBE flasher like mye kropp i de periodene hun ikke er mager. Det ser dermed ut til å handle mer om et generelt eksponeringsbehov enn thinspo eller anoreksi. Hu har vel innrømmet at hun slet med SF tidligere, men at hun er frisk. Synes dog det er noe tvangspreget over det hele... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 18. mai 2021 #42438 Del Skrevet 18. mai 2021 norovirus skrev (9 timer siden): Dette er pro ana, og bare trist. ALT på dette bildet trigger mennesker med anorexia nervosa. Synes ikke CBE skal fronte og/eller flørte mer med denne alvorlige sykdommen som så mange sliter med akkurat nå. Det å pakke det inn i nevrotisk treningsflinkhet gjør det bare verre for de som kaver med det. Finn på noe annet, front andre ting enn trening, kropp, treningstøy,negler,sminke, og eksponering av egne barn. Når en når ut til så mange folk, tenk så mange man kan undre og forundre til andre ting enn dette......... Huff, dette blir da mer og mer patetisk? Og hvorfor har hun ikke fått hjelp til å fikse diastasen rundt navelen? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 18. mai 2021 #42439 Del Skrevet 18. mai 2021 Pust skrev (3 minutter siden): Huff, dette blir da mer og mer patetisk? Og hvorfor har hun ikke fått hjelp til å fikse diastasen rundt navelen? Hvordan ser du det? Litt rart å ha en pupp oppunder armhulen, men er vel sånn det blir med silikon🤷♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 18. mai 2021 Populært innlegg #42440 Del Skrevet 18. mai 2021 Sommerfuul skrev (16 minutter siden): Hu har vel innrømmet at hun slet med SF tidligere, men at hun er frisk. Synes dog det er noe tvangspreget over det hele... Jeg må bare starte med å understreke at jeg sier ikke at det er sånn hos CBE, men det jeg har funnet ut og lest er at ofte så blir man ikke frisk av spiseforstyrrelser, man setter navn på det og lærer seg å leve med det uten at det har en aktiv rolle i livet ditt. Det er ofte noe man tar med seg livet ut, man er klar over at på sidelinjen står forstyrrelsen og om man ikke er bevisst på triggere og situasjoner som utløser det, så er det lett å skli tilbake i gamle mønstre. Jeg skal være ganske forsiktig med å uttale meg om andres helsetilstand, men når jeg ser Caroline Berg Eriksen skrive, og dette et bare det jeg husker på stående fot, at hun løper opptil 70km i uka uten noe å trene til, starter trening om morgenen med bare en kaffe innabords, tvinger seg gjennom 8-10 km på ellipsemaskiner med vond kropp, skryter av så og så mange tusen skritt før klokka 12, spiser mindre til lunsj enn det barnehageungen til venninnen min gjør, legger ut bilder av måltider hun spiser som er helt minimal mengde i forhold til aktivitet, legger ut bilder der hun bevisst vrir kropp og hode så muskler og sener står i spenn, bruker filter for å få et enda smalere ansikt, ble tatt for å redigere sin allerede svært slanke kropp enda tynnere, også som gravid, hvis fokus rett etter fødsel var at hun hadde flat og markert mage og faktisk postet det som et "in your face"... så ser ikke jeg en person som har hatt et anstrengt forhold til kropp og mat.. 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå