Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Katten89 skrev (11 minutter siden):

Redigerte hun den mindre?? Jeg tenkte hun bare hadde liten mage. Mulig hun også kun la ut bilder fra tidligere i svangerskapet når magen begynte å bli stor.. 

Ja, hun redigerte den mindre, samtidig var hun irritert på folk som kommenterte at magen hennes var liten, folk måtte jo skjønne at folk er forskjellige! :filer:

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Powerball
NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Ja, hun redigerte den mindre, samtidig var hun irritert på folk som kommenterte at magen hennes var liten, folk måtte jo skjønne at folk er forskjellige! :filer:

Hun klaget MYE på at folk syns hun var for tynn og hadde spaghettiarmer og så viste det seg jo at hun hadde redigert seg slankere på hundrevis av bilder... Bare en brøkdel av dette kom frem i media.... Og når redigeringen ble avslørt så skyldte CBE på at det var leserne som fikk henne til å gjøre det... Leserne som altså var bekymret for at hun var så tynn var de samme som fikk henne til å redigere seg enda slankere... 🙃🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hut said:

Enig. Synes også det ble veldig fint😊

Og for meg er borde alt for kaotisk med alt for mye dill 🤷🏻‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Powerball said:

Hun klaget MYE på at folk syns hun var for tynn og hadde spaghettiarmer og så viste det seg jo at hun hadde redigert seg slankere på hundrevis av bilder... Bare en brøkdel av dette kom frem i media.... Og når redigeringen ble avslørt så skyldte CBE på at det var leserne som fikk henne til å gjøre det... Leserne som altså var bekymret for at hun var så tynn var de samme som fikk henne til å redigere seg enda slankere... 🙃🙃

Det kan jo ikke være min skyld... hvem kan klandres, jo leserne!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
MoKath skrev (Akkurat nå):

Det kan jo ikke være min skyld... hvem kan klandres, jo leserne!

Etter 11 år, er det fortsatt leserne sin skyld for de  ræva budskapene de sender ut, det er jo mottageren som er problemet og ikke hva som ordrett skrives på blogg/IG som er årsaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 17.mai bordet hennes er helt ok, men jeg synes det var for sent. Om jeg skulle hatt 17mai hjemme hos meg og blitt inspirert av henne til å gjenskape bordet, så hadde jeg hatt meget dårlig tid, for å si det sånn. Det er mer trykk ute før slike helligdager og jeg velger, som mange andre sikkert, å ikke hive meg ut på shopping fredag og lørdag før 17mai på en mandag. I koronatider. Det er rett og slett for sent. Bordet skulle vært ferdig for senest 1 uke siden slik at man hadde tid til å stikke ut og finne de tingene. 

Og at duken ikke er strøket til feiring av nasjonaldagen, er totalt TOTALT stryk i min bok. Det er bare ikke akseptabelt. Det må hun bare få med seg først som sist. Og jeg er ikke en gang spesielt flink til bordoppdekning, men det er lite som ødelegger et pent festbord som en rynkete duk med brettemerker... 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernekikkeren skrev (5 minutter siden):

Synes 17.mai bordet hennes er helt ok, men jeg synes det var for sent. Om jeg skulle hatt 17mai hjemme hos meg og blitt inspirert av henne til å gjenskape bordet, så hadde jeg hatt meget dårlig tid, for å si det sånn. Det er mer trykk ute før slike helligdager og jeg velger, som mange andre sikkert, å ikke hive meg ut på shopping fredag og lørdag før 17mai på en mandag. I koronatider. Det er rett og slett for sent. Bordet skulle vært ferdig for senest 1 uke siden slik at man hadde tid til å stikke ut og finne de tingene. 

Og at duken ikke er strøket til feiring av nasjonaldagen, er totalt TOTALT stryk i min bok. Det er bare ikke akseptabelt. Det må hun bare få med seg først som sist. Og jeg er ikke en gang spesielt flink til bordoppdekning, men det er lite som ødelegger et pent festbord som en rynkete duk med brettemerker... 

hjelpes. Her har man gått tom for ting å peke på, skjønner jeg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjah skrev (Akkurat nå):

Den må du utdype.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopgirl2014 skrev (31 minutter siden):

Eller så må du jobbe med språkforståelsen din! Å skrive at man noen ganger har lyst til å banke opp en kvinnelig politiker dersom man traff henne er ikke greit! Selv ikke i denne bedritne tråden

det var åpenbart ikke en trussel. Finn en ordbok og slå opp på ordet "føler".

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mnjah said:

Det er vel for sent å annonsere for produkter når kundene kun har 1 dag å handle på?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (3 minutter siden):

Det er vel for sent å annonsere for produkter når kundene kun har 1 dag å handle på?

Ja, dette syntes jeg er for i siste liten. Hun skulle ha postet innlegget på begynnelsen av uken. Senest. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
MoKath skrev (8 minutter siden):

Innlegget er ikke merket med Advert? Så hva slags annonsører er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser inne på denne linken nå og er mye interessant lesing. 

Vet noen om dette stemmer?! Ble ganske satt ut. 

6B76099E-50AD-4B81-A83F-EB88324DE5CD.jpeg

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (9 minutter siden):

Innlegget er ikke merket med Advert? Så hva slags annonsører er dette? 

Og ingen har spurt i kommentarfeltet om hvor hun har kjøpt produktene? Merkelig. 
Edit: Ser at hun svarer på dette i kommentarfeltet på Instagram. 

Endret av Pust
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (1 time siden):

Og for meg er borde alt for kaotisk med alt for mye dill 🤷🏻‍♀️

Synes det var kjempefint😊Rustikt, enkelt og fint. CBE er veldig god på inspirerende borddekorasjoner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kefalinia
NewStart87 skrev (8 timer siden):

Var det ikke Caroline som var flink til å fylle på kalorier? Denne salaten er ikke akkurat mye kalorier.

865A62A6-3889-4005-8D28-C0F02B17FD83.jpeg

Om man spiser så lite til lunsj, spesielt etter man har trent, så er det ikke rart man blir tynn. Hun har tidligere sagt hun bare spiser tre ganger om dagen. Det er ganske lite for en som løper så mye. Det kan være skadelig for sårbare ungdommer å vise så lite mat og så mye trening i sine kanaler. Jeg er litt yngre enn Caroline, og i blant får jeg litt dårlig samvittighet for å spise mye - eller mer enn henne. Jeg blir dessverre ikke mett av så lite mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 minutter siden):

Altså.. Jeg har ikke ord.

Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! 

https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/

FCE5B6F6-1E23-4580-8061-9B516197B74D.jpeg

130A5ED5-8D14-402D-98D1-36BD5B33133C.jpeg

De er så sympatiske, begge to.

Det er jo en forbedring fra å ønske at andre får en kule i panna, i det minste. Og heldigvis under eget navn denne gang.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...