Minnie Mus Skrevet 14. mai 2021 #42121 Del Skrevet 14. mai 2021 15 minutter siden, Stjernekikkeren said: Dette er hva jeg spiser i en jafs, sånn omtrent, kanskje en og en halv. Men nå glemte jeg at jeg er feit, misunnelig også. Uansett. Hvorfor trangen til å vise at man trener max, og spiser minimum? Hvorfor må det understrekes til den store gullmedalje at her tvinger man seg gjennom trening uten å ta hensyn til skader eller hvile, pytt pytt, og det gjerne på minst mulig drivstoff for kroppen også. Hun takler ikke å vise frem en større porsjon for å skåne skjøre seere, gud forby at noen måtte tro at hun spiser mer enn hun må. Jeg tror ingenting på at CBE trener skikkelig styrke, ikke har jeg sett henne gjøre det, eller ser på kroppen hennes at hun gjør det. Hadde hun trent såpass tung styrke hun selv skal ha det til så hadde hun besvimt ganske fort etter en sånn "lunsj". Munnfull, kaller jeg det. Dama er syk og sykelig opptatt av å vise frem dette tullet de driver med for flere tusen seere. Skulle ønske noen kunne stoppet denne galskapen, før hun greier å påvirke enda flere unge og usikre jenter til en usunn og farlig livsstil. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 14. mai 2021 #42122 Del Skrevet 14. mai 2021 Dekking av 17. mai bord ble påbegynt tirsdag og hun rakk ikke bli ferdig på onsdag. I dag kom innlegget om årets 17. mai bord og dette er altså resultatet: CBE hevder å være en kreativ sjel, så kreativ at jusstudier ble for kjedelig for henne faktisk, og dette er hva hun klarer å presentere etter flere dagers jobbing med borddekkingen. Det finnes ikke kreativt, det ser ut som et 17. mai bord de fleste kunne klart å dekke helt uten "inspirasjon" fra CBE. Det kreative er kanskje plasseringen av bestikket, på skrå på venstre side av tallerkenen🤪: 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 14. mai 2021 #42123 Del Skrevet 14. mai 2021 Hun pleier jo få kritikk for at hun fremmer en "perfekt" livsstil som ikke er oppnåelig - og når hun da legger frem noe som faktisk er oppnåelig for folk flest, så får hun selvsagt kritikk for det også. Jeg synes 17.mai-bordet ble veldig fint. Veldig behagelig å se på. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 14. mai 2021 #42124 Del Skrevet 14. mai 2021 1 minutt siden, Nudeldama said: Hun pleier jo få kritikk for at hun fremmer en "perfekt" livsstil som ikke er oppnåelig - og når hun da legger frem noe som faktisk er oppnåelig for folk flest, så får hun selvsagt kritikk for det også. Jeg synes 17.mai-bordet ble veldig fint. Veldig behagelig å se på. Så klart synes du det, noe annet ville være sjokkerende 😅 Men som den kreative dama hun gjerne vil fremstille seg som, så forventes kanskje et mer fantasifullt dekket bord enn et så vanlig 17 mai bord som dette? I min lokale avis, så tipset en blomsterbutikk om bord dekking til 17 mai, og det var langt mer kreativt, stilig og delikat enn dette som frua lagde. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 14. mai 2021 #42125 Del Skrevet 14. mai 2021 Bevares, bordet er fint det, men at det har tatt to arbeidsdager å dekke det på er jo litt utrolig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 14. mai 2021 #42126 Del Skrevet 14. mai 2021 22 minutter siden, Christiane_W said: Dekking av 17. mai bord ble påbegynt tirsdag og hun rakk ikke bli ferdig på onsdag. I dag kom innlegget om årets 17. mai bord og dette er altså resultatet: CBE hevder å være en kreativ sjel, så kreativ at jusstudier ble for kjedelig for henne faktisk, og dette er hva hun klarer å presentere etter flere dagers jobbing med borddekkingen. Det finnes ikke kreativt, det ser ut som et 17. mai bord de fleste kunne klart å dekke helt uten "inspirasjon" fra CBE. Det kreative er kanskje plasseringen av bestikket, på skrå på venstre side av tallerkenen🤪: Beundringsverdig at hun i det hele tatt rekker å pynte bordet før 17 mai, så travle dager hun har med masse jobbing 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 14. mai 2021 #42127 Del Skrevet 14. mai 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Så klart synes du det, noe annet ville være sjokkerende 😅 Men som den kreative dama hun gjerne vil fremstille seg som, så forventes kanskje et mer fantasifullt dekket bord enn et så vanlig 17 mai bord som dette? I min lokale avis, så tipset en blomsterbutikk om bord dekking til 17 mai, og det var langt mer kreativt, stilig og delikat enn dette som frua lagde. Hva med å unngå kommentarer som går på person? Det er mot reglene. Jeg vil tro hun hadde fått kritikk om hun gjorde noe mer uansett. "Alltid skal hun gjøre så mye ut av det" "Tror hun folk gidder stå i timevis og pynte et bord? Folk med jobb har ikke tid til slikt." "Nå skal hun selge masse ræl igjen" Så det var bra at hun gikk for en enkel, men gjennomført stil. Så kan folk som vil ta utgangspunkt i den og gjøre noe mer ut av det hvis de ønsker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg RebekkaQ Skrevet 14. mai 2021 Populært innlegg #42128 Del Skrevet 14. mai 2021 Dette er sikkert litt usaklig, men jeg syns det merkeligste ved det 17. mai - bordet er at husets herre stirrer intenst dystert på eventuelle gjester, med et glass whisky foran underansiktet, fra et digert portrettbilde i sort/hvitt på veggen. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 14. mai 2021 #42129 Del Skrevet 14. mai 2021 Flirer for meg selv hver gang jeg ser det bildet av LKE på veggen i bakgrunnen 🙊 Jeg er glad i mannen min altså, men ikke SÅ glad at et sånt bilde hadde fått henge i spisestuen 😂 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 14. mai 2021 #42130 Del Skrevet 14. mai 2021 Just now, Nudeldama said: Hva med å unngå kommentarer som går på person? Det er mot reglene. Jeg vil tro hun hadde fått kritikk om hun gjorde noe mer uansett. "Alltid skal hun gjøre så mye ut av det" "Tror hun folk gidder stå i timevis og pynte et bord? Folk med jobb har ikke tid til slikt." "Nå skal hun selge masse ræl igjen" Så det var bra at hun gikk for en enkel, men gjennomført stil. Så kan folk som vil ta utgangspunkt i den og gjøre noe mer ut av det hvis de ønsker. Du får rapportere da vet du, hvis du føler deg krenket Nå er vel ikke dette en bordpynt som har tatt noen timer, men faktisk flere dager, så kanskje ikke så rart at folk forventer noe mer enn noe så enkelt som dette? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 14. mai 2021 #42131 Del Skrevet 14. mai 2021 Just now, RebekkaQ said: Dette er sikkert litt usaklig, men jeg syns det merkeligste ved det 17. mai - bordet er at husets herre stirrer intenst dystert på eventuelle gjester, med et glass whisky foran underansiktet, fra et digert portrettbilde i sort/hvitt på veggen. Jeg prøver å se for meg å ha en A3-plakat med bilde av samboeren min i stua vår, gjerne med sigar og whiskey. Tror samtlige av vennene våre hadde ledd seg ihjel om de kom innom og så noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 14. mai 2021 Populært innlegg #42132 Del Skrevet 14. mai 2021 Et helt greit bord som ligner noe jeg pleier å fikse på 15 min. ☺️ 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42133 Del Skrevet 14. mai 2021 RebekkaQ skrev (Akkurat nå): Dette er sikkert litt usaklig, men jeg syns det merkeligste ved det 17. mai - bordet er at husets herre stirrer intenst dystert på eventuelle gjester, med et glass whisky foran underansiktet, fra et digert portrettbilde i sort/hvitt på veggen. Det bilde syntes jeg bare er kleint. Hva prøver de å leke? Sossekar som lever av å photoshoppe konen sin. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42134 Del Skrevet 14. mai 2021 Timeplan skrev (Akkurat nå): Jeg prøver å se for meg å ha en A3-plakat med bilde av samboeren min i stua vår, gjerne med sigar og whiskey. Tror samtlige av vennene våre hadde ledd seg ihjel om de kom innom og så noe sånt Nå oppfordret jo f.eks moren til Caroline henne til å legge ut bilde av kroppen sin etter fødsel, så tviler på at familie eller venner kritiserer det teite bilde der. De blir jo tydeligvis skrytt av uansett hva de gjør. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tistelblad Skrevet 14. mai 2021 Populært innlegg #42135 Del Skrevet 14. mai 2021 En fullstendig avsporing fra 17.maibord, men jeg tenker innimellom på det bildet, og det ordet hun brukte om seg selv: "stolt". Hun bare måtte legge ut og vise bildet fordi hun var stolt. Av hva da? Av at hun selv ikke som gravid hadde mista selvkontrollen underveis og lagt på seg de kiloene som er anbefalt? Det er ikke trening først og fremst gjør magen flat rett etter fødsel. Det er heller livmora sin evne til å trekke seg kjapt sammen, og det er jo individuelt. Nå er jo cbe overmenneske da, som tilsynelatende ikke blødde noe fra denne livmora heller, ettersom hun kunne ha på seg minitruse uten bind eller noe som helst. Ingenting hos henne hadde endra seg bortsett fra størrelsen på puppene. Fokuset lå på å være sexy da også, altså. Uansett. Poenget var at hun ikke burde være "stolt" over magen etter fødsel. Hun burde vært overrasket, forbløffet, forundret over hva en kropp kan være i stand til. Imponert over kroppen, ikke stolt av seg selv. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 14. mai 2021 #42136 Del Skrevet 14. mai 2021 Tistelblad skrev (1 minutt siden): Uansett. Poenget var at hun ikke burde være "stolt" over magen etter fødsel. Hun burde vært overrasket, forbløffet, forundret over hva en kropp kan være i stand til. Imponert over kroppen, ikke stolt av seg selv. Jeg reagerer litt på dette med å si hva en annen person burde følt. Folk føler som de gjør, og jeg synes ikke det blir riktig at vi skal fortelle andre hva de "burde føle". Vi er forskjellig med ulike bakgrunn, erfaringer og personlighet. Det som er rett for deg å føle i en gitt situasjon er kanskje ikke hva jeg ville følt - og omvendt. Det gjør ikke at noen av oss har rett eller feil, vi er bare forskjellige. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 14. mai 2021 #42137 Del Skrevet 14. mai 2021 Nudeldama skrev (50 minutter siden): Hun pleier jo få kritikk for at hun fremmer en "perfekt" livsstil som ikke er oppnåelig - og når hun da legger frem noe som faktisk er oppnåelig for folk flest, så får hun selvsagt kritikk for det også. Jeg synes 17.mai-bordet ble veldig fint. Veldig behagelig å se på. Enig. Synes også det ble veldig fint😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 14. mai 2021 #42138 Del Skrevet 14. mai 2021 Mymble skrev (44 minutter siden): Flirer for meg selv hver gang jeg ser det bildet av LKE på veggen i bakgrunnen 🙊 Jeg er glad i mannen min altså, men ikke SÅ glad at et sånt bilde hadde fått henge i spisestuen 😂 Det er et godt eksempel på narcissisme. De to klarer ikke å få nok av seg selv. Jamfør instastoriene demmes der fra stirrer helt forelsket i seg i speilet, LKE dom trener i bar overkropp etc. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menemen Skrevet 14. mai 2021 #42139 Del Skrevet 14. mai 2021 Timeplan skrev (52 minutter siden): Bevares, bordet er fint det, men at det har tatt to arbeidsdager å dekke det på er jo litt utrolig da. Hun kunne tatt seg tid til å stryke duken i løpet av disse to dagene. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 14. mai 2021 #42140 Del Skrevet 14. mai 2021 Nudeldama skrev (1 time siden): Hun pleier jo få kritikk for at hun fremmer en "perfekt" livsstil som ikke er oppnåelig - og når hun da legger frem noe som faktisk er oppnåelig for folk flest, så får hun selvsagt kritikk for det også. Jeg synes 17.mai-bordet ble veldig fint. Veldig behagelig å se på. Hut skrev (9 minutter siden): Enig. Synes også det ble veldig fint😊 Jeg syns også at bordet ble fint! Bare så synd at inspirasjonen kom altfor sent, for nå har jeg ikke tid til å handle inn det jeg mangler til å gjøre noe lignende. Ikke alle har fri på inneklemt fredag og i helg.😕 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå