Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NewStart87 skrev (6 minutter siden):

:filer:

71D180AE-EA9E-41B3-B5EB-342BF85620FC.jpeg

565B03EC-39FE-4B75-B594-CCAE74E2E3AE.jpeg

Det der var bare super kleint 😳😂

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (1 minutt siden):

Det der var bare super kleint 😳😂

Ja, også dette «blir så glad!!» For Gud forby at hun hviler i noen dager. :filer: 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (28 minutter siden):

71D180AE-EA9E-41B3-B5EB-342BF85620FC.jpeg

565B03EC-39FE-4B75-B594-CCAE74E2E3AE.jpeg

Mulig hensikten er inspirasjon, men jeg blir ikke inspirert 🙈 Altså, stigning på 10 på tredemølle er ganske mye! Jeg liket godt å løpe intervaller på mølle og gjerne stigning på 8-12. Det er ganske tung, men effektiv trening. Ikke noe jeg følger med på serier og gjør 😊 På bilde hastighet 9,5, men hun skriver hun varierer. Jeg tror ikke hun har løpt i 71 minutter på stigning 10, tross variasjon i hastighet! Igjen, prøver å skape et bilde som ikke harmonerer med virkeligheten! Dette stemmer ikke overens med de prestasjoner vi ser ellers! Men, for all del, den dagen hun filmer en hel økt i sin helhet der den er som hun gir inntrykk av, da skal jeg trekke tilbake alt jeg har skrevet, ta av meg hatten, for det er i så fall veldig imponerende 😬

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (På 30.4.2021 den 20.58):

Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton?

Ja, det spørs hva du trener til og for. Jeg løp langdistanse før i tiden, mest halvmaraton og maraton, og det var temmelig normalt å løpe halvmaratondistansen i intervaller (inkl oppvarming, nedvarming og pauser) på friidrettsbanen. Løp gjerne til og fra banen også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pearl2.0 skrev (På 30.4.2021 den 22.59):

Intervaller kan være både lange, korte, få og mange😊 jeg løper mye halvmaraton og klassiske intervalløkter for å bedre kondisjonen da er feks 8 eller 10 x 1000 meter. Legg på et par kilometer oppvarming, løpende 2-minutters pauser mellom hvert drag og nedjogg så kommer man lett opp i 15 km på slike økter👍🏻

Enig med deg :) Tusenmetere var gjerne det jeg løp også, 12 * 1000 feks, inkl oppvarming og nedtrapping og bevegelse i pausene ble det gjerne et par mil. Før maraton trappet jeg gjerne opp enda mer, periodisering av treninga. Gjerne 4000 m + 3000 m + 2000 m + 1000 m + 800 m + 400 m + 4*200 m eller lignende. 

Dette er også "intervaller", selv om for de som er vant til å jogge 5000 m et par ganger i uka trener helt annerledes.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (44 minutter siden):

Var det ikke Caroline som var flink til å fylle på kalorier? Denne salaten er ikke akkurat mye kalorier.

865A62A6-3889-4005-8D28-C0F02B17FD83.jpeg

Jo, hun trengte ikke så store middager fordi hun pleide å fylle på rett etter trening... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (37 minutter siden):

Måltidet ser ut til å få plass i håndfullen hennes. Helt greit at CBE personlig er livredd for kalorier, men det er nitrist at denne livsstilen skal frontes offentlig som "forbilde" og "perfekt". Vi ser at CBE er for vinglete og ustabil til å klare å gjennomføre treningsøvelser riktig. Vi så på de få live-øktene hennes hvor andpusten hun ble etter kort tid. Vi ser hvordan CBE nekter å lytte til en skadet kropp, noe som førte til "en kamp mot klokka/overlevelsestur" på Dovre og som førte til "alternativ trening" i 2 døgn før hun presset seg tilbake på mølla i dag. 

Jeg skjønner at det er mye som skal bevises i villa kulås når man hverken har utdannelse, dannelse eller meningsfylte hverdager. Men dette er åpenbar, triggende thinspo, og som tidligere spiseforstyrret så burde CBE vite bedre enn å fronte dette. 

https://www.tv2.no/a/13092157/

En godt voksen tobarnsmor som velger å bruke innflytelsen sin på å få leserne inn på selvsamme livsfarlige spor som omtales i artikkelen. I artikkelen beskrives det sykelige forhold til mat og trening som et overstått kapittel... som hun altså ikke har lært noe av siden hun aktivt velger å påvirke leserne med dårlig skjult og sykelig fokus på kalorier og usunn lav fettprosent. Usunn livsstil og usunn livsfarlig påvirker. Fy søren. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (3 timer siden):

CBE henger virkelig etter nå. Reklame for bunadssølv og borddekking knappe 3 -4 dager før 17. mai må anses som full flopp i reklameverdenen, som alltid ligger minst en måned i forkant for å kunne genere salg. Men så lenge annonsørene gjerne betaler blodpris for gråstein så er det naturligvis helt greit for meg 🙂 Annonsørene har selv ansvar for research og for å følge opp markedsføringen de betaler dyrt for. Andre eksempler på dårlig markedsføring fra CBE er f eks sminkereklame med heftig skjønnhetsfilter som endrer sminken, og sammenkobling mellom treningstøy og stygge gnagsår/dårlig passform. Alt fordi CBE er langt mer opptatt av å fremheve seg selv enn å fremheve annonsørenes produkter.

Jamfør @Lavandesin dokumentasjon på magre 1900 unike blogglesere, stadig synkende antall IG-følgere (hun mistet 800 følgere sist måned og fikk 3 nye) og 1 % IG-engasjementrate, så er det et mysterium for meg at enkelte annonsører fremdeles velger CBE. Netfit står og stamper 4 (!) år inn i planleggingen mens thinspo, pupper og rumpe tar stadig større plass i monitor. Arbeidsdagene går beviselig med til egentrening, sminke og hår mens produktreklamer for 17. mai lanseres knappe 4 døgn i forkant; i et delvis nedstengt samfunn hvor folk flest fremdeles føler at de bør handle på nett. Effektivitet og kjennskap til kundegruppen er vel det siste som slår meg når jeg tenker på cbe.no.

Dette er så sykt tatt på kornet !

Forklaringen er enkel: fansen vokste ifra CBE. En tobarnsmor i midten av trettiåra som flaunter villa og velstand appelerer ikke til 19-20-åringer. 
CBE prøver bare opprettholde en fasade om at alt er perfekt når det i virkeligheten brenner som faen rundt dem. Synd fotballkarrieren til LK gikk til helvete. Hva i alle dager skal de leve av når annonsørene ser at disse to er det ikke noen vits i å satse på lenger :) 

NewStart87 skrev (1 time siden):

Var det ikke Caroline som var flink til å fylle på kalorier? Denne salaten er ikke akkurat mye kalorier.

Man blir feit av kalorier.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 time siden):

Salaten inneholder da kylling , avokado og tomat i det minste. Sunt, proyøteiner og fett. Bedre enn knekkebrødet? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Salaten inneholder da kylling , avokado og tomat i det minste. Sunt, proyøteiner og fett. Bedre enn knekkebrødet? 

Joda, sunt er det, men mengden derimot..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (34 minutter siden):

Joda, sunt er det, men mengden derimot..

Ser man så godt mengden da? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (Akkurat nå):

Ser man så godt mengden da? 

Utifra begeret ser det ikke stort ut. Caroline er ikke akkurat kjent for å legge ut bilder av store porsjoner eller?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Utifra begeret ser det ikke stort ut. Caroline er ikke akkurat kjent for å legge ut bilder av store porsjoner eller?

Nei, men vi har tydeligvis forskjellige meninger rundt porsjoner. Tenker det er en grei lunsj, absolutt ikke stor , men ikke kjempe lite heller. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Klink said:

Kylling??? Hun har jo sluttet å spise kjøtt.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frk.Fjas skrev (1 time siden):

Mulig hensikten er inspirasjon, men jeg blir ikke inspirert 🙈 Altså, stigning på 10 på tredemølle er ganske mye! Jeg liket godt å løpe intervaller på mølle og gjerne stigning på 8-12. Det er ganske tung, men effektiv trening. Ikke noe jeg følger med på serier og gjør 😊 På bilde hastighet 9,5, men hun skriver hun varierer. Jeg tror ikke hun har løpt i 71 minutter på stigning 10, tross variasjon i hastighet! Igjen, prøver å skape et bilde som ikke harmonerer med virkeligheten! Dette stemmer ikke overens med de prestasjoner vi ser ellers! Men, for all del, den dagen hun filmer en hel økt i sin helhet der den er som hun gir inntrykk av, da skal jeg trekke tilbake alt jeg har skrevet, ta av meg hatten, for det er i så fall veldig imponerende 😬

Med 10 i stigning har hun GÅTT på mølla og sett TV. Ikke løpt. Når hun har vondt i kneet (om hun faktisk har det) så er det vel det hun får til av kaloribrenning (går vanligvis under navnet trening hos fruen) om dagen. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 minutt siden):

Med 10 i stigning har hun GÅTT på mølla og sett TV. Ikke løpt. Når hun har vondt i kneet (om hun faktisk har det) så er det vel det hun får til av kaloribrenning (går vanligvis under navnet trening hos fruen) om dagen. 

Hun skrev vel løp, med litt variasjon i fart/hastighet? 🙈 men du har helt sikkert rett 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Dette er bare usunt og som tidligere nevnt manisk. Hvis man tar trening seriøst, så tar man seg tid til restitusjon og gir kroppen både de næringsstoffene og mengden mat kroppen trenger for å være glad og sunn. Hva slags klientell er det de egentlig ønsker seg? Dette er bare 100 prosent psykt, og gir grunn til bekymring fremfor noe annet. Det Berg Eriksen fronter har ingen sammenheng med trening og ernæring å gjøre. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 timer siden):

Dette er hva jeg spiser i en jafs, sånn omtrent, kanskje en og en halv. Men nå glemte jeg at jeg er feit, misunnelig også. Uansett. Hvorfor trangen til å vise at man trener max, og spiser minimum?  Hvorfor må det understrekes til den store gullmedalje at her tvinger man seg gjennom trening uten å ta hensyn til skader eller hvile, pytt pytt, og det gjerne på minst mulig drivstoff for kroppen også. Hun takler ikke å vise frem en større porsjon for å skåne skjøre seere, gud forby at noen måtte tro at hun spiser mer enn hun må. 

Jeg tror ingenting på at CBE trener skikkelig styrke, ikke har jeg sett henne gjøre det, eller ser på kroppen hennes at hun gjør det. Hadde hun trent såpass tung styrke hun selv skal ha det til så hadde hun besvimt ganske fort etter en sånn "lunsj". Munnfull, kaller jeg det. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...