Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Emma Marie skrev (7 minutter siden):

Heeelt smertefritt for seg med 10 km på ellipsemaskin, som forøvrig ikke er merket med reklame. Og selvsagt var ikke 10 km nok. Må presse igjennom mølletrening på 13 minutter og markløft etterpå. Og oppi alt dette er det gått 10 000 før kl 12. Jeg ER så oppgitt. Oppgitt over at det faktisk blir løyet om en «skade» for å reklamere for ei maskin som ikke engang blir merka som reklame. Oppgitt over at hun aldri tar til seg det som kommer som høyst nødvendig kritikk. Oppgitt over at det er det samme rælet dag ut og dag inn. Antall skritt før kl 12. Innsugde selfies i speilet. Markløft har jeg aldri sett henne tatt. Tror faktisk ikke hun tar det. Faktisk 98% sikker på at hun ikke utfører et jævla markløft. Men hun er god på ubalansert hopping og spretting! Blir bare så sykt lei av å se på det. Hun inspirerer meg null og jeg er i hennes «målgruppe». Piss! Dag ut og dag inn!

kilde : instastory CBE

1A4797FF-8EAE-40BA-B919-A4BAA0D5CEB3.jpeg

Avfølg! Det har jeg gjort. 

• Liker 26
Skrevet (endret)

Jeg tenker carolinebergeriksenno / netfit.no hadde hatt godt av å ta denne planke-utfordringen til Fitfocus.no: Styrke, balanse, kontroll og koordinasjon på én gang - helt uten klipp, filter, posering, kroppsdeler i monitor, eller boomerang. Bare et digert glis. Sammenlignet med netfitno, er det ingenting å hente hos disse posørene. Læringskurven til Fitfocus.no har eskalert oppover etter pandemistart, hun begynner å bli skikkelig god på inspirerende budskap til mottakerne. Netfit-folka derimot har i økende grad blitt flinke til å gå i motsatt retning. Nedover.

Fitfocus imponerer. Dette inspirerer!

https://www.instagram.com/reel/COhoLilDD4W/?igshid=nc4ajqnqw9ms

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 39
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Er vel ingen bragd i seg selv å gå 10.000 skritt før klokka 12 når man ikke jobber.

Ser at hun er veldig stolt av det, jeg på min side er fornøyd med å ha registrert fire timer i timeloggen på jobb før klokka 12 og fått ungene ut av huset. Jeg skulle også gjerne gått tur og trent i flere timer hver dag når ungene var på skolen, men det er jo bare for folk uten jobb.

Det samme tenker jeg. Er man uten jobb så er det lett å få til 10.000 skritt før klokka 12:00. Virker som Caroline føler hun er så flink som får det til. 

• Liker 32
Skrevet
NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Det samme tenker jeg. Er man uten jobb så er det lett å få til 10.000 skritt før klokka 12:00. Virker som Caroline føler hun er så flink som får det til. 

Hun er vel ikke uten jobb da, men ja det er enkelt å få til skrittene sine når jobben er å trene/løpe og filme det. 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (25 minutter siden):

Hun er vel ikke uten jobb da, men ja det er enkelt å få til skrittene sine når jobben er å trene/løpe og filme det. 

Jeg klarer ikke å kalle det hun driver med for jobb. Se bare det hun har lagt ut nå, midt i «arbeidstiden». Ikke mange som jobber som har mulighet til å dekke 17.mai bord i arbeidstiden.

Jeg syntes det er en skam at man kan livsnære seg av det våset hun driver med.

A763EEB8-378B-4CC8-8684-08F8D689DA21.jpeg

0157DE2B-5BC2-4BE8-9FFA-289B2A09687B.jpeg

• Liker 34
Skrevet
Klink skrev (44 minutter siden):

Men det er jo kun det de filmer til Netfit som er jobb, og det filmer de vel til ca en gang i uka. Alt det andre hun trener, er jo ikke jobb. Tviler på at Sophie E sier hun har jobbet, da hun har vært på tennis. Eller Funkygine kaller det jobb når hun kjører hundespann.  Så mens andre jobber, så bruker CBE og LK mye av arbeidstiden sin til egentid/pleie/hobby. 

• Liker 22
Skrevet
Klaraku78 skrev (1 minutt siden):

Men det er jo kun det de filmer til Netfit som er jobb, og det filmer de vel til ca en gang i uka. Alt det andre hun trener, er jo ikke jobb. Tviler på at Sophie E sier hun har jobbet, da hun har vært på tennis. Eller Funkygine kaller det jobb når hun kjører hundespann.  Så mens andre jobber, så bruker CBE og LK mye av arbeidstiden sin til egentid/pleie/hobby. 

Sophie solide har vært på jobb de dagene hun spiller tennis , tar bilde av det/filmer det til bloggerne og legger ut bilder på bloggen. Det som blir lagt ut på some til influensere er jobb. 

• Liker 7
Skrevet

Syns den treningen hennes virker veldig spesielt HVIS det er sant at hun kjenner på de samme smertene i kneet som ved løperkne. Har selv vært plaget av løperkne i flere år og når jeg får vondt i kneet eller bare kjenner det litt så er både sykling, gåing og elipse noe som fremprovoserer den smerten ytterligere, selv om det selvfølgelig er mindre belastende enn løping, så er det fortsatt samme bevegelsesmøster.

Syns det å fronte at selv med vondt i kneet så skal man fortsatt presse igjennom 10 km på ellipse, 13 min på tredemølle og markløft. Hva hun gjør er selvfølgelig opp til henne, og hun sier hun ikke skjente noe smerte, men syns hun skal være forsiktig mtp påvirkning hun har.

• Liker 46
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Jeg tenker carolinebergeriksenno / netfit.no hadde hatt godt av å ta denne planke-utfordringen til Fitfocus.no: Styrke, balanse, kontroll og koordinasjon på én gang - helt uten klipp, filter, posering, kroppsdeler i monitor, eller boomerang. Bare et digert glis. Sammenlignet med netfitno, er det ingenting å hente hos disse posørene. Læringskurven til Fitfocus.no har eskalert oppover etter pandemistart, hun begynner å bli skikkelig god på inspirerende budskap til mottakerne. Netfit-folka derimot har i økende grad blitt flinke til å gå i motsatt retning. Nedover.

Fitfocus imponerer. Dette inspirerer!

https://www.instagram.com/reel/COhoLilDD4W/?igshid=nc4ajqnqw9ms

Kult og imponerende! 👍👏🏻

• Liker 17
Skrevet
Klink skrev (36 minutter siden):

Sophie solide har vært på jobb de dagene hun spiller tennis , tar bilde av det/filmer det til bloggerne og legger ut bilder på bloggen. Det som blir lagt ut på some til influensere er jobb. 

Nå har ikke Sophie E  blogg, så da utgår det. Vil tippe at Bloggerne kanskje har vært med og filmet en gang eller to. På lik linje som CBE filmer til Netfit. Alt utenom det er ikke jobb, men hobby eller en aktivitet man driver med. Alle de hundrevis av selfien til CBE da hun trener vil jeg ikke kalle jobb. Hvis man kaller det jobb, så vil det si at ungene er jobb også når de vises frem. 

• Liker 14
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Jeg klarer ikke å kalle det hun driver med for jobb. Se bare det hun har lagt ut nå, midt i «arbeidstiden». Ikke mange som jobber som har mulighet til å dekke 17.mai bord i arbeidstiden.

Jeg syntes det er en skam at man kan livsnære seg av det våset hun driver med.

A763EEB8-378B-4CC8-8684-08F8D689DA21.jpeg

0157DE2B-5BC2-4BE8-9FFA-289B2A09687B.jpeg

Men dette syns jeg er innafor. Det er faktisk jobben hennes å pynte 17. mai bord nesten en uke før tiden. Skal man infuense, må man gi de influensede tid til å skaffe seg alt det livsnødvendige stæsjet. 

• Liker 19
Gjest Lin11
Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 minutter siden):

Men dette syns jeg er innafor. Det er faktisk jobben hennes å pynte 17. mai bord nesten en uke før tiden. Skal man infuense, må man gi de influensede tid til å skaffe seg alt det livsnødvendige stæsjet. 

Ja, det er jo dette som jeg anser for en typisk influenser jobb. Så sant man klarer å merke det man skal pushe som #reklame,  så er ikke det det værste i denne bedriften.

Gjest Timeplan
Skrevet
51 minutter siden, Klaraku78 said:

Nå har ikke Sophie E  blogg, så da utgår det. Vil tippe at Bloggerne kanskje har vært med og filmet en gang eller to. På lik linje som CBE filmer til Netfit. Alt utenom det er ikke jobb, men hobby eller en aktivitet man driver med. Alle de hundrevis av selfien til CBE da hun trener vil jeg ikke kalle jobb. Hvis man kaller det jobb, så vil det si at ungene er jobb også når de vises frem. 

Akkurat dette et interessant, for CBE er et firma, og et firma driver ikke med hobbyer og aktiviteter. Så det er jobb, og hele familien jobber. Synd, men sant.

Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Timeplan skrev (1 time siden):

Akkurat dette et interessant, for CBE er et firma, og et firma driver ikke med hobbyer og aktiviteter. Så det er jobb, og hele familien jobber. Synd, men sant.

Ja, det stemmer. Til og med bursdagskaker bestilles og faktureres til Treasures AS. 

Endret av Lin11
Skrevet
Timeplan skrev (25 minutter siden):

Nettopp. 

Klaraku78 skrev (1 time siden):

Nei men hun bruker Instagram og snap hvor blant annet bilder av henne på tennis blir lagt ut. Hun driver vel fremdeles et firma og da er det jobb. 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Nettopp. 

Nei men hun bruker Instagram og snap hvor blant annet bilder av henne på tennis blir lagt ut. Hun driver vel fremdeles et firma og da er det jobb. 

Ja, men da er jo barna med på jobb nesten hver dag. 

• Liker 24
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Nettopp. 

Da kan man hvertfall ikke påstå at barna er heldig fordi foreldrene har så mye penger, fleksibel jobb, de får oppleve så mye osv når de må jobbe for det. Jeg kjenner ikke til noen andre barn som faktisk må jobbe i en alder av 4 og 7 år. 

• Liker 43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...