Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

"Papirarbeid" er veldig gammeldags. Det meste som kan ligne papirarbeid er nok e-post som foregår elektronisk uten postombæring.

Takk for påminnelsen, men helt sikker på at du skjønte hva jeg siktet til😉Administrativt arbeid du vet. Gjennomlesing av dokumenter( sikkert elektronisk😉) forhandle med leverandører om kontraktsvilkår,  dialog med regnskapsfører, kommunikasjonsansvarlig, møter(muligens på teams). Alt dette er en del av arbeidshverdagen hennes. Det er jo dette hun lever av. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
CecilieX skrev (13 minutter siden):

Jeg har sett at hun nevner disse i kommentarfelt og også på story, men da jeg skrollet gjennom IG nå så jeg bare etter innlegg som var merket med reklame. De som var merket sjekket jeg og fant ikke de du nevner. Det skal sies at jeg ikke fikk sjekket stories, de blir jo borte. Mulig de har vært merket? 

Har sett CBE svare når lesere spør hvor noe er kjøpt, så mulig de har funnet en «gråsone». 

Instainnlegget About last night med antrekk mener jeg var tagget med Chiquelle på stories, husker ikke om det var merket som reklame. Ved spørsmål om hvor tøyet er fra er det taust fra carolinebergeriksenno. Chiquelle er forøvrig et merke Sophie Elise.no har annonsert ofte for.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Hut skrev (2 minutter siden):

Takk for påminnelsen, men helt sikker på at du skjønte hva jeg siktet til😉Administrativt arbeid du vet. Gjennomlesing av dokumenter( sikkert elektronisk😉) forhandle med leverandører om kontraktsvilkår,  dialog med regnskapsfører, kommunikasjonsansvarlig, møter(muligens på teams). Alt dette er en del av arbeidshverdagen hennes. Det er jo dette hun lever av. 

Jeg er ganske sikker på at du som meg vet at dette ikke tar mange timene i løpet av en arbeidsdag, med to ansvarlige og en tilknyttet konsulent og et management.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 31
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du som meg vet at dette ikke tar mange timene i løpet av en arbeidsdag, med to ansvarlige og en tilknyttet konsulent og et management.

Hvordan kan vi vite det? Jeg tror det helt motsatte av deg. Dette tar helt sikkert mye tid. 

• Liker 2
Skrevet
Aricia skrev (18 minutter siden):

Møter selvsagt. 

Alt fra doktordisputaser til politiske toppmøter finner sted på Zoom nå. Å forhandle en annonseavtale med en influencer kan neppe være en mer tungtveiende grunn til å krysse kommunegrenser og treffe nye mennesker ansikt til ansikt?

Så nei, dette kan da ikke være det møtene i Oslo dreier seg om. Egentlig kan jeg ikke komme på noen akseptabel grunn for CBE til å reise til et fysisk møte i en annen kommune akkurat nå.

Stråmann😉 Fatter ikke hvorfor du siterter meg på dette. Hvor har jeg sagt at møter ikke kan foregå på team eller zoom?

• Liker 4
Skrevet
Mymble skrev (1 time siden):

Undrer meg på hva hun bruker arbeidsdagen til, hva som tar så mye tid. Retusjere bilder? Følge med her på KG-tråden? 🤓

Screenshot_20210507_202042.thumb.jpg.3ec11a5bfe8cb4baade2030eac0a6705.jpg

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/06/pa-en-torsdag/#comments

Det hender at hun løper midt på dagen noen ganger om det passer seg slik... Jeg syns jeg ser storys om at hun løper sånn ca hver dag midt på dagen, jeg?🤔

• Liker 32
Skrevet

Tror dere hun leser her inne?

• Liker 7
Skrevet
Hut skrev (9 minutter siden):

Hvordan kan vi vite det? Jeg tror det helt motsatte av deg. Dette tar helt sikkert mye tid. 

Hva er det som skal ta så mye tid? Hun har ikke så mange samarbeid. Regner med at når kontrakten er signert så er den lest, de sitter vel ikke og leser pågående kontrakter daglig? Fakturering må en vel kunne anta skjer digitalt, likeså regnskap. Sikkert noen kvitteringer på diverse forbruk som skal inn av og til, men det tar virkelig ikke lang tid. Stort sett bare å fylle inn et skjema og/eller ta bilde av kvitteringen. Så enten er hun/de ekstremt trege til å utføre disse oppgavene eller så overdrives det voldsomt hva tidsbruk angår...

• Liker 36
Skrevet
Hut skrev (11 minutter siden):

Det var ditt eget forslag. Jeg finnes ikke enig med deg i at dette er tidkrevende arbeid når det som sagt er to voksne, en konsulent og et management tilknyttet. Deler du dette arbeidet opp i timer blir det ikke mye arbeid på hver.

• Liker 29
Skrevet
Pinto2013 skrev (1 time siden):

Virker som det ikke er så nøye hvem man annonserer for lenger. Nå var det nylig annonse for twistshake, og de har vel ikke akkurat vært så populære i det siste. Det er mange som venter på varene sine som de bestilte i mars og april 😬

https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/PRAKoe/lovades-bonus-och-hogre-lon--fick-ga-pa-dagen-behandlas-som-smuts

Mener flere som var ambassadører brått avsluttet samarbeidet basert på det som fremkom rundt arbeidsforhold. Ligger litt under #notwistshake på Instagram

• Liker 21
Skrevet
Medici skrev (Akkurat nå):

Hva er det som skal ta så mye tid? Hun har ikke så mange samarbeid. Regner med at når kontrakten er signert så er den lest, de sitter vel ikke og leser pågående kontrakter daglig? Fakturering må en vel kunne anta skjer digitalt, likeså regnskap. Sikkert noen kvitteringer på diverse forbruk som skal inn av og til, men det tar virkelig ikke lang tid. Stort sett bare å fylle inn et skjema og/eller ta bilde av kvitteringen. Så enten er hun/de ekstremt trege til å utføre disse oppgavene eller så overdrives det voldsomt hva tidsbruk angår...

De bytter jo annonsører? Tror du virkelig ikke dette tar tid dette å bedrive 

Det var ditt eget forslag. Jeg finnes ikke enig med deg i at dette er tidkrevende arbeid når det som sagt er to voksne, en konsulent og et management tilknyttet. Deler du dette arbeidet opp i timer blir det ikke mye arbeid på hver.

Det passer ikke med ditt bilde av CBE det forstår jeg. Men å drive sitt eget firma krever faktisk mye administrativ jobb. 

• Liker 4
Skrevet
Hut skrev (Akkurat nå):

Det passer ikke med ditt bilde av CBE det forstår jeg. Men å drive sitt eget firma krever faktisk mye administrativ jobb. 

Jeg gjentar: De er minimum tre med tre x åtte timers arbeidsdag på dette, inkludert et management.

• Liker 24
Skrevet

@Medici tror du virkelig ikke det tar tid å bedrive sin egen virksomhet? Det krever helt sikkert mye arbeid administrativt. Fatter egentlig ikke at enkelte ikke forstår at det er mye jobb. 

• Liker 3
Skrevet

Medici skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker som så at så lenge de har et management så er det disse som tar seg av alt av kontrakter og slikt, det eneste CBE/Treasures AS behøver å gjøre er å godkjenne dette, og det tar ikke lange tiden, men CBE-forsvarere mener nok at det tar atskillige arbeidstimer/dager å gjøre dette......skulle allikevel CBE/Treasures AS gjøre alt dette selv, ja, da skjønner jeg ikke hva de trenger et management til 🤣

• Liker 35
Skrevet
Frk.Fjas skrev (1 time siden):

alle «møtene» som er så nødvendige i Oslo

Hut skrev (50 minutter siden):

Vel jeg regner med at det er en del papirarbeid, tro det eller ei😉De har jo mange avtaler med annonsører og disse skal det inngås avtaler med. Møtene handler sikkert også om dette. Forhandlinger om penger, type innlegg som skal legges ut osv.  Hun publiserer også innlegg på SoMe og det tas bilder hele tiden. På insta  konstant og noen blogginnlegg hver uke. Tipper alt dette krever en del.

Hut skrev (18 minutter siden):

Stråmann😉 Fatter ikke hvorfor du siterter meg på dette. Hvor har jeg sagt at møter ikke kan foregå på team eller zoom?

⬆️ Derfor.

• Liker 25
Skrevet
Hut skrev (3 minutter siden):

Ja, de bytter jo, men skal ikke ha veldig mange følgere på Instagram før man får henvendelse fra blant annet de hun reklamerer for nå. Det er ikke akkurat voldsomt omfattende kontrakter....

• Liker 21
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Jeg gjentar: De er minimum tre med tre x åtte timers arbeidsdag på dette, inkludert et management.

Hvordan vet du det? Hvor mye tid det tar? Kjenner du CBE?

• Liker 3
Skrevet
Hut skrev (1 minutt siden):

@Medici tror du virkelig ikke det tar tid å bedrive sin egen virksomhet? Det krever helt sikkert mye arbeid administrativt. Fatter egentlig ikke at enkelte ikke forstår at det er mye jobb. 

Jo, det er vel kanskje nettopp fordi man driver sin egen virksomhet at dette Sarpsborg-paret driver med fremstår som nokså bedagelig...

• Liker 25
Skrevet
Skrottefar skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker som så at så lenge de har et management så er det disse som tar seg av alt av kontrakter og slikt, det eneste CBE/Treasures AS behøver å gjøre er å godkjenne dette, og det tar ikke lange tiden, men CBE-forsvarere mener nok at det tar atskillige arbeidstimer/dager å gjøre dette......skulle allikevel CBE/Treasures AS gjøre alt dette selv, ja, da skjønner jeg ikke hva de trenger et management til 🤣

Enig med deg 👌😅

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...