Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lin11
Katten89 skrev (17 minutter siden):

Altsa dette her må vi prate om!
Netfit er så ufattelig uprofesjonellt. 
Denne her øvelsen hvor hun jogger på stedet presenteres som trening!! 
Altsa! Kan ikke fruen for GUDS SKYLD lære seg litt om treningslære?? For å øke kondisjonen bør man trene på høy intensitet over tid aka løpin, sykling, roing etc, for å øke styrke må man bruke tunge vekter og trene opp mot failure. - Altsa så tungt at man ikke klarer noen fler repetisjoner. MAN KAN IKKE HOPPE OG SPRETTE OG FORVENTE RESULTAT!!! 
JA, man brenner 15 kalorier, men man blir ikke mer fit! kaloribrenning er ikke penget med trening, øking av styrke og kondis er. Trenger man å gå ned i vekt gjøres det best via kosten. DEnne dama og netfit er så kunnskapsløst, uprofesjonelt og uinteressant. Det finnes en million bedre treningsinfluensere å følge! F.eks Melina Magulas og prestasjonsprat. Der snakker man formidling av trening!
Dette sølet her er bare flaut. 

179826009_309113333952484_3099752480199645424_n.jpeg

Jeg er enig! Dette er bare «fasade» og ingenting annet. Eller en reklame konto for treningsklær hvis man vil. Den toppen hun bruker her, hadde ikke vært lov å bruke på de treningssenteret der jeg trener. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chillpill
Katten89 skrev (23 minutter siden):

Altsa dette her må vi prate om!
Netfit er så ufattelig uprofesjonellt. 
Denne her øvelsen hvor hun jogger på stedet presenteres som trening!! 
Altsa! Kan ikke fruen for GUDS SKYLD lære seg litt om treningslære?? For å øke kondisjonen bør man trene på høy intensitet over tid aka løpin, sykling, roing etc, for å øke styrke må man bruke tunge vekter og trene opp mot failure. - Altsa så tungt at man ikke klarer noen fler repetisjoner. MAN KAN IKKE HOPPE OG SPRETTE OG FORVENTE RESULTAT!!! 
JA, man brenner 15 kalorier, men man blir ikke mer fit! kaloribrenning er ikke penget med trening, øking av styrke og kondis er. Trenger man å gå ned i vekt gjøres det best via kosten. DEnne dama og netfit er så kunnskapsløst, uprofesjonelt og uinteressant. Det finnes en million bedre treningsinfluensere å følge! F.eks Melina Magulas og prestasjonsprat. Der snakker man formidling av trening!
Dette sølet her er bare flaut. 

179826009_309113333952484_3099752480199645424_n.jpeg

Den øvelsen har jeg gjort mange ganger i forbindelse med treningsvideoer på YouTube, som en del av HIIT-økt, f.eks. Tror du ikke den er ment som en del v et program? Uten at jeg kjenner opplegget deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Chillpill skrev (1 minutt siden):

Den øvelsen har jeg gjort mange ganger i forbindelse med treningsvideoer på YouTube, som en del av HIIT-økt, f.eks. Tror du ikke den er ment som en del v et program? Uten at jeg kjenner opplegget deres. 

Som oppvarming ja, eller for å holde pulsen oppe. Kan da ikke sammenligne dette med en så tung øvelse som burpees!og som har en helt annen funksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (16 minutter siden):

Jeg er enig! Dette er bare «fasade» og ingenting annet. Eller en reklame konto for treningsklær hvis man vil. Den toppen hun bruker her, hadde ikke vært lov å bruke på de treningssenteret der jeg trener. 

Ikke der jeg trener heller. Vi har ikke lov til å trene i klær som viser magen. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engelskfrøken skrev (3 minutter siden):

Er samme øvelsene som resirkuleres.. Burpees, high knees, mountain climbers, russian twist, jump squats, jack knifes, leg raises... Bare i forskjellig rekkefølge. Dette er øvelser/program jeg bruker til å varme opp før en treningsøkt. Er for all del ikke noe galt i å trene på denne måten innimellom for å «holde seg litt i form». Men å selge dette via en trenings app er for meg ganske sjokkerende..🤷🏼‍♀️

Ja, akkurat. Oppvarming. poenget er at det er bare fysisk aktivitet og bevegelse, ikke trening. Å bli svett er jo ikke poenget med trening. Da kan man likegodt sitte i badstue. Om man skal ha effekt så må man jo ha progresjon og belastning. To ting som mangler hos fruen. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Katten89 skrev (31 minutter siden):

Ja, akkurat. Oppvarming. poenget er at det er bare fysisk aktivitet og bevegelse, ikke trening. Å bli svett er jo ikke poenget med trening. Da kan man likegodt sitte i badstue. Om man skal ha effekt så må man jo ha progresjon og belastning. To ting som mangler hos fruen. 

Engelskfrøken skrev (37 minutter siden):

Er samme øvelsene som resirkuleres.. Burpees, high knees, mountain climbers, russian twist, jump squats, jack knifes, leg raises... Bare i forskjellig rekkefølge. Dette er øvelser/program jeg bruker til å varme opp før en treningsøkt. Er for all del ikke noe galt i å trene på denne måten innimellom for å «holde seg litt i form». Men å selge dette via en trenings app er for meg ganske sjokkerende..🤷🏼‍♀️

Jeg er enig! Filter kan åpenbart ikke legge på synlig muskulatur. Som flere nevner så er det manglende progresjon i forhold til økt muskelmasse. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (56 minutter siden):

Ikke der jeg trener heller. Vi har ikke lov til å trene i klær som viser magen. 

De klærne hun reklamerer for er ubrukelige med unntak av hjemmetrening. Tror heller ikke man kan gå rundt halvnaken på et treningsstudio. Det er ekkelt mtp svette, samt kroppspress. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (32 minutter siden):

Jepp! Der er poenget! hvorfor ta i mot treningsråd fra en dame som har så lite muskelmasse å vise til. Selv de som løper på toppnivå eller går på ski (f.eks therese johaug) er like tynne, men har mye mer muskelmasse som viser at de faktisk TRENER. Ikke bare hopper opp og ned eller jogger til netflix

Caroline Berg-Eriksen er ikke en profesjonell idrettsutøver, hun har ikke så mye peiling på hva hun driver med selv om hun og mannen liker å leke fulltids treningsguruer. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vet hvert fall at det ikke står annonsører i kø når sjølvaste Treasures AS å reklamere for Twisty Baby eller hva det heter.  

Jeg hadde vært stressa om jeg var de. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Klementine skrev (14 minutter siden):

Jaja, vet hvert fall at det ikke står annonsører i kø når sjølvaste Treasures AS å reklamere for Twisty Baby eller hva det heter.  

Seriøst??? Har du over 20.000 følgere så kan du reklamere for disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (9 minutter siden):

Nemlig. Det er ikke mye eksklusivitet igjen. Det er billig ræl over hele linja. Mer synlig nå enn noensinne spør du meg

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (13 minutter siden):

Ei venninne av meg har i underkant av 1500 følgere, og reklamerer for de 🙊

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klementine skrev (37 minutter siden):

Twistshake baby er jo det mest rælete av ræl. Så billig plastikk skal man lete lenge etter. Nå er hun i samme gate som Helene Drage. Dette er tegn på at "karrieren" går mot all time low 😅

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (47 minutter siden):

Caroline Berg-Eriksen er ikke en profesjonell idrettsutøver, hun har ikke så mye peiling på hva hun driver med selv om hun og mannen liker å leke fulltids treningsguruer. 

Trenger ikke å være proffesjonell utdøver for å kunne noe om trening.. Og nei, hun er ikke godt trent. Hun har lite kompetanse. Eneste hun kan by på er synlig sixpac, men det skyldes lav fettprosent

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (24 minutter siden):

Twistshake baby er jo det mest rælete av ræl. Så billig plastikk skal man lete lenge etter. Nå er hun i samme gate som Helene Drage. Dette er tegn på at "karrieren" går mot all time low 😅

Kanskje jeg er slem nå, men det syntes jeg er på tide.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Kanskje jeg er slem nå, men det syntes jeg er på tide.

Ikke slemt, bare ærlig, og jeg er enig med deg.......en annen hverdag enn den falske fasaden de så anstrengt forsøker å holde liv i er noe de burde prøve, f.eks en jobb hvor de må forholde seg til andre på en annen måte og kanskje være nødt til å være underlagt visse normer og regler som det gjerne er i et ordinært arbeidsforhold

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...