Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (1 time siden):

Denne spørsmålsrunden hennes altså. Hva forsøker hun å vise? Ingen tror vel på alt det hun skriver.

-stor arbeidskapasitet

-stålkontroll på økonomien

- familiekjær og eeeelsker å bli kjent med nye folk

-er ikke opptatt av dyre ting (😅😅😅😅)

- drar for all del ikke inn magen 

-har så klart ikke vaskehjelp ( mulig ingen vil være det hos dem siden de blir latterliggjort på bloggen) 

- er så klart lettrørt og det blir jo elsk på kommentarer som du er morsom og bedre i virkeligheten en på bloggen

-blir ikke sjalu fordi hun er trygg på seg selv

-er så klart ikke sjenert ( det trenger du ikke å skrive cbe, det ser vi!) 

-er lykkelig  og er en glad person

- og for all del, har beina godt plantet på jorda (😂😂😂

- YDMYK (what????) 

Jeg har heller ikke lest spørsmål og svar, men det inntrykket hun gir meg er nøyaktig motsatt av alt dette. Det er nesten fascinerende...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korona kommentaren er også borte for meg. Hvorfor slette en så enkel kommentar om man ikke har noe å skjule? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt med sminke videoene hennes. Hva er egentlig poenget hennes med de når det ikke innholder noe variasjoner og attåt er det filter på? Hun ligger langt nede på det temaet om hun skulle prøve å legge seg opp ved Alexandra Joner. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke helt med sminke videoene hennes. Hva er egentlig poenget hennes med de når det ikke innholder noe variasjoner og attåt er det filter på? Hun ligger langt nede på det temaet om hun skulle prøve å legge seg opp ved Alexandra Joner. 

Sminkevideo med filter😳. Ja, hva er vitsen med det?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (3 minutter siden):

Sminkevideo med filter😳. Ja, hva er vitsen med det?

Nei si det. De videoene som hun har lagt ut tidligere så ser man at hun  hat filter på. Til og når hun skulle vise hudpleierutine sine. Derfor skjønner jeg ikke poenget med det og stiller meg spørrende til det.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsh skrev (1 time siden):

Ja, og hvor mange lettkledde bilder av mor finner de da? Og faktisk også av far. Tror jeg hadde blitt rimelig flau om jeg hadde sett foreldrene mine slik....

Tja... begynner bli i tenårene så er det nok flaut en stund ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (33 minutter siden):

Nei si det. De videoene som hun har lagt ut tidligere så ser man at hun  hat filter på. Til og når hun skulle vise hudpleierutine sine. Derfor skjønner jeg ikke poenget med det og stiller meg spørrende til det.

Det er jo rett og slett svindel når hun ikke viser huden som den er. Da virker jo ikke de produktene hun reklamerer for når hun må bruke filter før hun tør å vise seg. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 minutt siden):

Det er jo rett og slett svindel når hun ikke viser huden som den er. Da virker jo ikke de produktene hun reklamerer for når hun må bruke filter før hun tør å vise seg. 

Videoene lå under story highlights. Men det ser ut til at hun  har fjernet de. For jeg kan ikke finne de igjen. Er bare å se den siste videoen som ligger ute nå. Da har hun lagt på basen før hun startet  og unnskylder seg at hun er så treg av seg ift sminkingen, å man får heller ikke sett hvordan hun legger på øyenskyggen etc. Teksten er nærmeste usynlig om man ikke fokusere ekstra.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (4 minutter siden):

Videoene lå under story highlights. Men det ser ut til at hun  har fjernet de. For jeg kan ikke finne de igjen. Er bare å se den siste videoen som ligger ute nå. Da har hun lagt på basen før hun startet  og unnskylder seg at hun er så treg av seg ift sminkingen, å man får heller ikke sett hvordan hun legger på øyenskyggen etc. Teksten er nærmeste usynlig om man ikke fokusere ekstra.

Hvordan ser dere at det er filter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkenoledig skrev (3 minutter siden):

Hvordan ser dere at det er filter?

På ansiktsuttrykk og at deler av ansiktet er smalere og mer glatter ut enn andre. Mer rundere å større øyner etc. Hun er blitt dronning av å bruke filter. Til og med når hun trener, det har flere påpekt.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (11 minutter siden):

På ansiktsuttrykk og at deler av ansiktet er smalere og mer glatter ut enn andre. Mer rundere å større øyner etc. Hun er blitt dronning av å bruke filter. Til og med når hun trener, det har flere påpekt.

Trodde det sto øverst på skjermen når det er filter på. Ser det hos mange andre😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikkenoledig skrev (3 minutter siden):

Trodde det sto øverst på skjermen når det er filter på. Ser det hos mange andre😬

Ja det gjør det også som oftest. Det er også filtre som ikke navngir i øverste delen av skjermen. Hun skjuler ikke at hun benyttet seg av filter. Så har man filter som ligger på kameraet alternativet som kan taes i bruk om man ikke bruker kameraet til Instagram.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (23 minutter siden):

EN palett. EN. Ikke Et. EN. Fra bokmålsordboka:

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=palett&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&bokmaal=+&ordbok=begge

Å si et palett høres like teit ut som å si en hus - husen. For oss som kan grunnleggende norsk, liksom. 

Så enig! Svir i øynene.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (22 minutter siden):

Så enig! Svir i øynene.

Make-up-mekka skriver "et palett" på sine sider. Bokmålsordboka skriver "en palett". I influencerverden bruker man da selvsagt Make-up-mekkas variant.

Herlighet. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (3 minutter siden):

Make-up-mekka skriver "et palett" på sine sider. Bokmålsordboka skriver "en palett". I influencerverden bruker man da selvsagt Make-up-mekkas variant.

Herlighet. 

Bokmålsordboket, mener du!

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...