snikleser1 Skrevet 26. januar 2021 #34781 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (11 timer siden): Voldsomt til spekulering nå. Hun skriver jo om "alt" annet i livet nesten så hvorfor ikke dette? Tipper hun hadde laget mye styr over hvor fæl prøven er hvis hun faktisk hadde tatt den. Så hvorfor ikke være et godt forbilde å bruke tiden nå når hun er forkjølet til å sette fokus på viktigheten av å teste seg når man er forkjølet, og attpå til er i karantene (i følge henne selv)? For man kan både ha milde symptomer (og ingen symptomer) ved covid-19. Jeg synes det virker unormalt og påfallende at de ikke nevner pandemien, ei heller om de tester seg, når de er forkjølet (men gledelig legger ut mye annet når de er i karantene). 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34782 Del Skrevet 26. januar 2021 snikleser1 skrev (Akkurat nå): Hun skriver jo om "alt" annet i livet nesten så hvorfor ikke dette? Tipper hun hadde laget mye styr over hvor fæl prøven er hvis hun faktisk hadde tatt den. Så hvorfor ikke være et godt forbilde å bruke tiden nå når hun er forkjølet til å sette fokus på viktigheten av å teste seg når man er forkjølet, og attpå til er i karantene (i følge henne selv)? For man kan både ha milde symptomer (og ingen symptomer) ved covid-19. Jeg synes det virker unormalt og påfallende at de ikke nevner pandemien, ei heller om de tester seg, når de er forkjølet (men gledelig legger ut mye annet når de er i karantene). Da vil hun vel ikke dele det da. Årsak er det ingen som vet. Synd å spekulere, tenk på barna også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 26. januar 2021 #34783 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Da vil hun vel ikke dele det da. Årsak er det ingen som vet. Synd å spekulere, tenk på barna også. Men hvorfor ikke bruke sin rolle til å belyse viktige temaer i samfunnet? Hvorfor? Jeg har ikke nevnt barna. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34784 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Da vil hun vel ikke dele det da. Årsak er det ingen som vet. Synd å spekulere, tenk på barna også. Veien til spekulasjoner har CBE lagt bane vei for. Det er ingen her som har trappet vei i snøen for at det skal oppstå. Ja barna blir tenkt på mer enn hva CBE&co gjør selv med den voldsomme behovet for eksponering av de. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34785 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) snikleser1 skrev (6 minutter siden): Men hvorfor ikke bruke sin rolle til å belyse viktige temaer i samfunnet? Hvorfor? Jeg har ikke nevnt barna. Det er ikke mye viktige temaer den dama hoster opp med. Det er jeg enig i, men alle kan heller ikke skrive om alt en selv syns er viktig. Nei, men tenk på dem når det blir spekulert så fryktelig inne her. Det gjør ikke saken bedre for dem. MaleficentAurora skrev (5 minutter siden): Veien til spekulasjoner har CBE lagt bane vei for. Det er ingen her som har trappet vei i snøen for at det skal oppstå. Ja barna blir tenkt på mer enn hva CBE&co gjør selv med den voldsomme behovet for eksponering av de. Denne tråden er ikke å ta hensyn til barnas beste. Bra at mange mener de ikke skal eksponeres, men denne tråden sett i ett er i denne stund ikke noe som bidrar noe positivt for barna. Endret 26. januar 2021 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 26. januar 2021 #34786 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Det er ikke mye viktige temaer den dama hoster opp med. Det er jeg enig i, men alle kan heller ikke skrive om alt en selv syns er viktig. Nei, men tenk på dem når det blir spekulert så fryktelig inne her. Det gjør ikke saken bedre for dem. Denne tråden er ikke å ta hensyn til barnas beste. Bra at mange mener de ikke skal eksponeres, men denne tråden sett i ett er i denne stund ikke noe som bidrar noe positivt for barna. Jeg tror CBE elsker at det spekulerer, spekulasjon = flere klikk (jeg for min del er sjeldent på bloggen, alt skrives jo her ) Når det gjelder barnas beste, så mener jeg absolutt denne tråden er det på sikt. Dette kan medføre mindre deling av bilder av barna noe som Unicef fraråder på det sterkeste (men vi er ikke i mål enda). 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34787 Del Skrevet 26. januar 2021 Klink skrev (9 minutter siden): Det er ikke mye viktige temaer den dama hoster opp med. Det er jeg enig i, men alle kan heller ikke skrive om alt en selv syns er viktig. Nei, men tenk på dem når det blir spekulert så fryktelig inne her. Det gjør ikke saken bedre for dem. Denne tråden er ikke å ta hensyn til barnas beste. Bra at mange mener de ikke skal eksponeres, men denne tråden sett i ett er i denne stund ikke noe som bidrar noe positivt for barna. At tråden ikke bidrar noe positivt for barna har CBE selv sørget for. For det er nemlig det HUN legger ut på SoMe som blir diskutert. Hadde hun skånet å beskyttet barna fra nettverden, så ville ikke barna kunne lese noe om seg selv i framtiden. Det er en ting å lese om hvordan foreldrene har opptred, men noe helt annet når man leser om seg selv oppi i det hele. Dette er noe Tomine Harket å andre kjente kjendisbarn, influencerbarn har måtte tåle når de fikk tilgang til informasjon som foreldrene ikke trodde at de kom til få tilgang til. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. januar 2021 #34788 Del Skrevet 26. januar 2021 snikleser1 skrev (9 minutter siden): Jeg tror CBE elsker at det spekulerer, spekulasjon = flere klikk (jeg for min del er sjeldent på bloggen, alt skrives jo her ) Når det gjelder barnas beste, så mener jeg absolutt denne tråden er det på sikt. Dette kan medføre mindre deling av bilder av barna noe som Unicef fraråder på det sterkeste (men vi er ikke i mål enda). Det kan det kanskje dersom det blir delt mindre bilder av dem. Men likevel ligger det jo nå dobbelt opp, mors blogg og her. mulig cbe legger opp til at det skal spekuleres det vet ikke jeg noe om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pottah Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #34789 Del Skrevet 26. januar 2021 Hun svarer på "assumptions" på story. En påstand er "du suger alltid inn magen", hvor CBE svarer "Nei, så slitsomt a 😅Husker det var noen som satt ut rykter om dette på barneskolen også😂Coooome on🤦♀️" En ting er å suge inn magen på bilder, men jeg synes faktisk det er mye verre når man sier man ikke gjør det. For et signal å sende ut til unge som følger henne 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #34790 Del Skrevet 26. januar 2021 Pottah skrev (2 minutter siden): Hun svarer på "assumptions" på story. En påstand er "du suger alltid inn magen", hvor CBE svarer "Nei, så slitsomt a 😅Husker det var noen som satt ut rykter om dette på barneskolen også😂Coooome on🤦♀️" En ting er å suge inn magen på bilder, men jeg synes faktisk det er mye verre når man sier man ikke gjør det. For et signal å sende ut til unge som følger henne Hun bentekter også på "assumptions" om hun er avhengig av mannen sin LKE. Jeg anser hennes svar som null troverdige når man faktisk vet sannheten. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. januar 2021 #34791 Del Skrevet 26. januar 2021 Pottah skrev (19 minutter siden): Hun svarer på "assumptions" på story. En påstand er "du suger alltid inn magen", hvor CBE svarer "Nei, så slitsomt a 😅Husker det var noen som satt ut rykter om dette på barneskolen også😂Coooome on🤦♀️" En ting er å suge inn magen på bilder, men jeg synes faktisk det er mye verre når man sier man ikke gjør det. For et signal å sende ut til unge som følger henne Annonsør tørken er fullkommen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kati Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #34792 Del Skrevet 26. januar 2021 Pottah skrev (20 minutter siden): Hun svarer på "assumptions" på story. En påstand er "du suger alltid inn magen", hvor CBE svarer "Nei, så slitsomt a 😅Husker det var noen som satt ut rykter om dette på barneskolen også😂Coooome on🤦♀️" En ting er å suge inn magen på bilder, men jeg synes faktisk det er mye verre når man sier man ikke gjør det. For et signal å sende ut til unge som følger henne Var barn virkelig opptatt av magen hennes på barneskolen? Det hang jeg meg litt oppi Har barn på både barne- og ungdomskole i dag. Veldig glad de er i helt andre miljø. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 26. januar 2021 #34793 Del Skrevet 26. januar 2021 Kati skrev (24 minutter siden): Var barn virkelig opptatt av magen hennes på barneskolen? Det hang jeg meg litt oppi Har barn på både barne- og ungdomskole i dag. Veldig glad de er i helt andre miljø. Det tenkte jeg også på. Det er jo direkte komisk. hele den spørsmålsrunden der er jo bare for å gjøre livet enda mer polert. Antar at alle spørsmål som hun ikke kan fremstå som «perfekt» eller få «avkreftet» påstander hun ikke vil ha på seg, blir slettet. tviler sterkt at påstander som «du har silikonpupper» blir besvart, for å si det sånn 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 26. januar 2021 #34794 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg synes det ser mest ut som hun blar gjennom bloggen og lager spørsmål som gjør at hun kan reposte bilder hun synes det er artig å se igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 26. januar 2021 #34795 Del Skrevet 26. januar 2021 Eneste jeg er helt sikker på om CBE og LKE har fått korona, er at de kommer til å fraskrive seg ethvert ansvar for smitteoverføringen. Det er de andres feil og de selv gjorde alt helt riktig og ingen kunne ha gjort det bedre enn dem. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klink Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #34796 Del Skrevet 26. januar 2021 Denne var litt bra da 😂 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 26. januar 2021 #34797 Del Skrevet 26. januar 2021 Kati skrev (43 minutter siden): Var barn virkelig opptatt av magen hennes på barneskolen? Det hang jeg meg litt oppi Har barn på både barne- og ungdomskole i dag. Veldig glad de er i helt andre miljø. Veldig spesielt at hun fikk slike kommentarer på barneskolen. Av andre barn. Men Sophie Elise opplevde jo angivelig at andre barn kommenterte kjønnsleppene hennes, så hvem vet😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar 2021 #34798 Del Skrevet 26. januar 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): Veldig spesielt at hun fikk slike kommentarer på barneskolen. Av andre barn. Men Sophie Elise opplevde jo angivelig at andre barn kommenterte kjønnsleppene hennes, så hvem vet😆 Det ble satt ut rykter om magen hennes på barneskolen? At hun holdt den inn? At hun husker det i dag, er ikke normalt, faktisk. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. januar 2021 #34799 Del Skrevet 26. januar 2021 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Det ble satt ut rykter om magen hennes på barneskolen? At hun holdt den inn? At hun husker det i dag, er ikke normalt, faktisk. Sier bare litt hvor ekstremt kroppsfiksert hun er. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 26. januar 2021 #34800 Del Skrevet 26. januar 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): Veldig spesielt at hun fikk slike kommentarer på barneskolen. Av andre barn. Men Sophie Elise opplevde jo angivelig at andre barn kommenterte kjønnsleppene hennes, så hvem vet😆 Ting som bare har skjedd influencere Jeg tolker det at CBE velger et "leser"spørsmål om mage-innsugingen og den utroverdige "anekdoten" fra barneskolen som et forsøk på en historie om at hun liksom alltid har vært slik. I samme kategori som rumpen som aldri har forandret seg. Hun et sikkert lei av at ingen tror på bortforklaringene hennes. Slikt kommer av å lyve jevnt og trutt - da forsvinner troverdigheten. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå