Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hei tirsdag 😄 Men skjønner dere ikke greia da? Hvis man plutselig legger seg kl 22, blir man helt magisk uthvilt til kl 05.30. Og plutselig så har frua mye bedre tid til å lage magiske prinsesserom, sminke seg, posere i verdens mest behagelige undertøy der halve trusa er dradd godt oppi rumpesprekken. Og plutselig har man et helt magisk innhold til bloggen. 

Sånn plutselig er alt bare heeelt magisk.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg er mer forvirra enn noen gang når det kommer til hvem Netfit skal henvende seg mot. Hvem er egentlig målgruppen? CBE som fronter Netfit trener stort sett kroppsvekttrening og endeløse økter på mølle. Med kroppsvekttreningen tenkte jeg at de henvendte seg til "hvermansen" med litt lavterskeltilbud. Hun påstår selv det er treningsglede, og at kroppsvekttreningen er effektiv trening. Det er lavterskel, og det er jo vel og bra. Men hvem blir inspirert av mølleløpinga? Greit å få tips til hvilke intervaller man kan kjøre, men det går jo på evig repeat. Ikke får vi noe informasjon om hva målet er, progresjon eller bakgrunnen for at akkurat dette programmet ble valgt i dag. Det løpes for å løpe. Inne. På mølle. 

Men så kommer LKE med Borgs-skala, laktatmåling, og "ekspert-svar". Om en amatør/nybegynner/hvermansen får vitenskapelige svar med teoretisk begrunnelse i fancy ord, så er jeg ikke så sikker på om det egentlig gjør ting så mye bedre. De har i alle fall mistet meg for lenge siden. Og en ultraløper eller triatlet kjenner vel både kroppen og seg selv godt nok til å ikke hive seg over alt som kommer fra en nyutdanna PT uten kundeerfaring (sett bort fra kona)? 

Og nå til slutt (vist på side 1730), stillingsutlysningen hvor de søker etter personlig trenere: 

Sitat

Jobben kommer til å bestå i å følge opp kunder via portalen vå. Kundene våre henvender seg til oss ifm konkurranseløping, triatlon og andre utholdenhetsidretter, kostholdsveiledning, styrketrening, vektnedgang mm. 

En ting er i alle fall sikkert, jeg går ikke til Netfit om jeg ønsker å gå ned 10-40 kg... 

Jeg har nevnt det før, og jeg sier det gjerne igjen. Naardic har klart noe helt genialt på kort tid. De startet opp kjapt under første lockdown, de gjorde enkelt og inspirerende, og har nå knyttet til seg anerkjente og store navn (Olaf Tufte, Yngvar Andersen for å nevne noen). Og det går så det suser. Sofapoteten meg blir inspirert av å se en blid, svett og engasjert AnneMa! Og det vokser stadig: https://finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2020/11/10/7586803/refsnes-henter-millioner-til-online-trening

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg tar en råsjans, men gjetter på at dersom en ultraløper / triatlon-utøver drister seg inn på Net-fit i dag for inspirasjon så vi vedkommende raskt klikke seg ut. Første post som vises i dag er hvordan du kan trene rompa. Vil ikke en stor bakdel nettopp være en stor bakdel i slike grener😜

Enig med deg @Roadrunner, dette er svært forvirrende. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (8 minutter siden):

Jeg tar en råsjans, men gjetter på at dersom en ultraløper / triatlon-utøver drister seg inn på Net-fit i dag for inspirasjon så vi vedkommende raskt klikke seg ut. Første post som vises i dag er hvordan du kan trene rompa. Vil ikke en stor bakdel nettopp være en stor bakdel i slike grener😜

Enig med deg @Roadrunner, dette er svært forvirrende. 

Har ALDRI hatt noen interesse av å trene rumpa, ikke som maratonløper (tror jeg har løpt over 10 maraton og mange flere halvmaraton, 10 km, 5 km, 3 km og skogsløp og motbakkeløp og og og) og ikke nå 😄 Trener den for å bli RASK, det er det eneste. Utseende er nedprioritert, altså! Funksjonalitet, derimot, det er vi interesserte i.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (57 minutter siden):

Hei tirsdag 😄 Men skjønner dere ikke greia da? Hvis man plutselig legger seg kl 22, blir man helt magisk uthvilt til kl 05.30. Og plutselig så har frua mye bedre tid til å lage magiske prinsesserom, sminke seg, posere i verdens mest behagelige undertøy der halve trusa er dradd godt oppi rumpesprekken. Og plutselig har man et helt magisk innhold til bloggen. 

Sånn plutselig er alt bare heeelt magisk.

For ikke å snakke om at etter et par uker med leggeTI så blir man helt tullete trett akkurat rundt det tidspunktet. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Halle-Palle said:

For ikke å snakke om at etter et par uker med leggeTI så blir man helt tullete trett akkurat rundt det tidspunktet. 

Nekter å tro at frua har tatt noen form for journalist utdanning. Er en smule vittig å da, frua skriver som en barneskole elev mens herren i huset kjører på med masse fremmedord og leker intellektuell 😂 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Reklamefilmen om Mm på story viser at det går an å ha innoverutstråling. 😶

Innoverstråling 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men videoene på Netfit  er bare komiske. Når man har et sammenligningsgrunnlag så blir Netfit treningen som Nille kontra Slettevold i treningsverden. Stive utøvere, styla utøver og rar utførelse av øvelsene. Caroline er myk, det skal hun ha. Den famøse trente bakenden forsvinner og kommer tilbake på mystisk vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokkereim skrev (18 minutter siden):

Jeg bare ventet på call on me med Eric Prydz🤔

AKKURAT det jeg tenkte 🙈 Eller at den sensuelle dansepartneren snart dukker opp og filmen tar en voksen vending... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NewStart87 skrev (7 timer siden):

Nå fiskes det etter ny blender på Instagram story. 

Tips. Kjøpte meg blender på obs før jul. 500 kroner. Fungerer helt topp. Har de ikke råd til det?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...