Minnie Mus Skrevet 19. januar 2021 #34561 Del Skrevet 19. januar 2021 Hei tirsdag 😄 Men skjønner dere ikke greia da? Hvis man plutselig legger seg kl 22, blir man helt magisk uthvilt til kl 05.30. Og plutselig så har frua mye bedre tid til å lage magiske prinsesserom, sminke seg, posere i verdens mest behagelige undertøy der halve trusa er dradd godt oppi rumpesprekken. Og plutselig har man et helt magisk innhold til bloggen. Sånn plutselig er alt bare heeelt magisk. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. januar 2021 #34562 Del Skrevet 19. januar 2021 Må innrømme at jeg er mer forvirra enn noen gang når det kommer til hvem Netfit skal henvende seg mot. Hvem er egentlig målgruppen? CBE som fronter Netfit trener stort sett kroppsvekttrening og endeløse økter på mølle. Med kroppsvekttreningen tenkte jeg at de henvendte seg til "hvermansen" med litt lavterskeltilbud. Hun påstår selv det er treningsglede, og at kroppsvekttreningen er effektiv trening. Det er lavterskel, og det er jo vel og bra. Men hvem blir inspirert av mølleløpinga? Greit å få tips til hvilke intervaller man kan kjøre, men det går jo på evig repeat. Ikke får vi noe informasjon om hva målet er, progresjon eller bakgrunnen for at akkurat dette programmet ble valgt i dag. Det løpes for å løpe. Inne. På mølle. Men så kommer LKE med Borgs-skala, laktatmåling, og "ekspert-svar". Om en amatør/nybegynner/hvermansen får vitenskapelige svar med teoretisk begrunnelse i fancy ord, så er jeg ikke så sikker på om det egentlig gjør ting så mye bedre. De har i alle fall mistet meg for lenge siden. Og en ultraløper eller triatlet kjenner vel både kroppen og seg selv godt nok til å ikke hive seg over alt som kommer fra en nyutdanna PT uten kundeerfaring (sett bort fra kona)? Og nå til slutt (vist på side 1730), stillingsutlysningen hvor de søker etter personlig trenere: Sitat Jobben kommer til å bestå i å følge opp kunder via portalen vå. Kundene våre henvender seg til oss ifm konkurranseløping, triatlon og andre utholdenhetsidretter, kostholdsveiledning, styrketrening, vektnedgang mm. En ting er i alle fall sikkert, jeg går ikke til Netfit om jeg ønsker å gå ned 10-40 kg... Jeg har nevnt det før, og jeg sier det gjerne igjen. Naardic har klart noe helt genialt på kort tid. De startet opp kjapt under første lockdown, de gjorde enkelt og inspirerende, og har nå knyttet til seg anerkjente og store navn (Olaf Tufte, Yngvar Andersen for å nevne noen). Og det går så det suser. Sofapoteten meg blir inspirert av å se en blid, svett og engasjert AnneMa! Og det vokser stadig: https://finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2020/11/10/7586803/refsnes-henter-millioner-til-online-trening 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. januar 2021 #34563 Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) Jeg tar en råsjans, men gjetter på at dersom en ultraløper / triatlon-utøver drister seg inn på Net-fit i dag for inspirasjon så vi vedkommende raskt klikke seg ut. Første post som vises i dag er hvordan du kan trene rompa. Vil ikke en stor bakdel nettopp være en stor bakdel i slike grener😜 Enig med deg @Roadrunner, dette er svært forvirrende. Endret 19. januar 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 19. januar 2021 #34564 Del Skrevet 19. januar 2021 CecilieX skrev (8 minutter siden): Jeg tar en råsjans, men gjetter på at dersom en ultraløper / triatlon-utøver drister seg inn på Net-fit i dag for inspirasjon så vi vedkommende raskt klikke seg ut. Første post som vises i dag er hvordan du kan trene rompa. Vil ikke en stor bakdel nettopp være en stor bakdel i slike grener😜 Enig med deg @Roadrunner, dette er svært forvirrende. Har ALDRI hatt noen interesse av å trene rumpa, ikke som maratonløper (tror jeg har løpt over 10 maraton og mange flere halvmaraton, 10 km, 5 km, 3 km og skogsløp og motbakkeløp og og og) og ikke nå 😄 Trener den for å bli RASK, det er det eneste. Utseende er nedprioritert, altså! Funksjonalitet, derimot, det er vi interesserte i. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 19. januar 2021 #34565 Del Skrevet 19. januar 2021 Minnie Mus skrev (57 minutter siden): Hei tirsdag 😄 Men skjønner dere ikke greia da? Hvis man plutselig legger seg kl 22, blir man helt magisk uthvilt til kl 05.30. Og plutselig så har frua mye bedre tid til å lage magiske prinsesserom, sminke seg, posere i verdens mest behagelige undertøy der halve trusa er dradd godt oppi rumpesprekken. Og plutselig har man et helt magisk innhold til bloggen. Sånn plutselig er alt bare heeelt magisk. For ikke å snakke om at etter et par uker med leggeTI så blir man helt tullete trett akkurat rundt det tidspunktet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 19. januar 2021 #34566 Del Skrevet 19. januar 2021 8 minutter siden, Halle-Palle said: For ikke å snakke om at etter et par uker med leggeTI så blir man helt tullete trett akkurat rundt det tidspunktet. Nekter å tro at frua har tatt noen form for journalist utdanning. Er en smule vittig å da, frua skriver som en barneskole elev mens herren i huset kjører på med masse fremmedord og leker intellektuell 😂 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 19. januar 2021 #34567 Del Skrevet 19. januar 2021 Nå fiskes det etter ny blender på Instagram story. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. januar 2021 #34568 Del Skrevet 19. januar 2021 Reklamefilmen om Mm på story viser at det går an å ha innoverutstråling. 😶 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 19. januar 2021 #34569 Del Skrevet 19. januar 2021 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Reklamefilmen om Mm på story viser at det går an å ha innoverutstråling. 😶 Innoverstråling 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 19. januar 2021 #34570 Del Skrevet 19. januar 2021 Skjønner ikke hvorfor det hele tiden skal fiskes om spons, kjøper de ikke noe selv? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. januar 2021 #34571 Del Skrevet 19. januar 2021 Beklager, men videoene på Netfit er bare komiske. Når man har et sammenligningsgrunnlag så blir Netfit treningen som Nille kontra Slettevold i treningsverden. Stive utøvere, styla utøver og rar utførelse av øvelsene. Caroline er myk, det skal hun ha. Den famøse trente bakenden forsvinner og kommer tilbake på mystisk vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 19. januar 2021 #34572 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg dauer av de filmene. Er det mulig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 19. januar 2021 Populært innlegg #34573 Del Skrevet 19. januar 2021 Lopploella skrev (11 minutter siden): Jeg dauer av de filmene. Er det mulig. Jeg blir altså en blanding av lattermild og utrolig ille berørt av de ‘sensuelle’ bevegelsene 🙈har de ingen som kan korrigere dem? Jeg får flashback tilbake til salgsvideoen for det gamle huset hvor en barbeint og gravid blogger tuslet, taslet og liksom sveeevde gjennom huset, vasket hendene, tørket hendene, skjenket kaffe og bare var sååååå deeeeelikat 🦄🦄🦄 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 19. januar 2021 #34574 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg bare ventet på call on me med Eric Prydz🤔 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 19. januar 2021 #34575 Del Skrevet 19. januar 2021 Klokkereim skrev (18 minutter siden): Jeg bare ventet på call on me med Eric Prydz🤔 AKKURAT det jeg tenkte 🙈 Eller at den sensuelle dansepartneren snart dukker opp og filmen tar en voksen vending... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 19. januar 2021 #34576 Del Skrevet 19. januar 2021 Hvor ser dere dette...? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ingvild H G Skrevet 19. januar 2021 Populært innlegg #34577 Del Skrevet 19. januar 2021 Klokkereim skrev (1 time siden): Jeg bare ventet på call on me med Eric Prydz🤔 Nok en episode med pute-TV ...og lattermild blir man. Men nå går det snart over overbærende sukk slik man gjør med snart voksne barN, som har mye å lære og må gjennom en fase...som man håper går over. For deres egen del. Og dette handler ikke om at en ikke skal kunne være fin og fjong når en er voksen og mamma, det vil vi jo så klart alle være. Men man fyller ikke livet 24/7 med selvforelskelse og kaller hårklipp og manikyr for en travel hverdag for det om.. (med babyspråk både skriftlig og muntlig.), utrolig hvordan hun klarer å fremstille seg slik som hun gjør, eller at hun vil det.. At hun ikke klarer å finne en form på blogg/insta som det er mer tyngde ii, ikke bare fjas fra ende til annen. Og hva er greia med overfokus på å legge seg tidlig og stå opp tidlig; Caroline: Halve Norge står opp lenge før fuglene for å stelle barn, stelle seg selv (vann i håret og litt maskara 😅), få unger i barnehage, ta bussen til jobb osv.. INGEN utenom Kardashian kanskje klarer å relatere seg til kaffekopp/lår i sateng og skjønnhetssysler midt i arbeidstiden. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. januar 2021 #34578 Del Skrevet 19. januar 2021 tranedatter skrev (1 time siden): Hvor ser dere dette...? 🙈 På Netfit sin IG side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 19. januar 2021 #34579 Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) https://www.gjensidige.no/godtforberedt/content/advarer-foreldre-mot-a-dele-barnebilder?utm_id=n731&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=contentmarketing2021_helse-så&fbclid=IwAR02Rur8RCnAC1Bul22NDbRVs6Oltw12Df2wLVJ0KtKkn5w_0qd9EfLB_IU%2Baem_AUaQCnGW_Qgb0nWaznbTO6DubLps2vqMuQ5sI0pP76YvIT10fx8faWTZ7iOPA1LHUTkqlUFkkofnbP8LL5mAdPuG9RV4pefSBVI7go1erTWySLSt5zN404U5i7Nufmm4Fmw Gjensidige følger opp unicef.. og.. https://www.nrk.no/dokumentar/apenlyst-salg-og-spredning-av-overgrepsbilder-pa-instagram-1.15225638?_gl=1*1n0o7f6*_ga*MTI4MjY5MTQ2OC4xNjExMDg3NTE1*_ga_M0GKSJC52B*MTYxMTA4NzUxNS4xLjEuMTYxMTA4NzU5MC4w Endret 19. januar 2021 av KatyP La til kommentar og ytterligere en lenke 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. januar 2021 #34580 Del Skrevet 19. januar 2021 NewStart87 skrev (7 timer siden): Nå fiskes det etter ny blender på Instagram story. Tips. Kjøpte meg blender på obs før jul. 500 kroner. Fungerer helt topp. Har de ikke råd til det? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå