Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (33 minutter siden):

Det er jo bemerkelsesverdig at Adrian Paul, som allerede drifter en haug helt tilsvarende treningsbedrifter med nok PT'er å ta av, søker etter nye "frilans"-PT'er for Netfit AS. Mens han selv har gjennomtrekk av PT'er.

http://www.optimaltrener.no/

https://www.optimaltrening.com/

https://www.optimaltrening.com/optimal_trener.html

Det mest bemerkelsesverdige er vel også at han velger å samarbeide med CBE & Co egentlig, men han tror vel at det er penger å hente siden disse har den statusen de visstnok har, eller noe, mulig han har bæsja på leggen her mtp samarbeidspartnere, men men, hans problem 🤣

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ice-91 skrev (2 timer siden):

Driver å søke på Netfit.no på Facebook sånn av og til og i dag kom jeg over dette:

morsomt at på ønsket kvalifikasjon og egenskaper så er det det motsatte av hva CBE og herr Eriksen er 😂

A852292A-B0D2-4655-9A21-E2D574C5DF7E.png

0F572BDA-B04F-4EE9-ACA2-F4A1EA1AB96F.png

Under utvikling😂. Ydmyk tar jo kaka. 

Endret av Surikatt
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantesofie skrev (36 minutter siden):

skjønner nå LKE sitt behov for å virke blodseriøs. For å si det sånn det finnes en rekke triatleter som tilbyr dette. Spår Netfit en kort levetid.

Han har nok et behov som overgår hans kvalifikasjoner til å kunne være en som kan være til hjelp for de som sikter mot det han ser på seg selv til å kunne fra a til å. 
Og ja, Netfit får nok kort levetid, er i alle fall det man kan håpe 😄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med full make up og stylet hår under knebøysøvelsen! Ingen, og da mener jeg INGEN jeg kjenner, bryr seg om det under styrketrening. Og de som gjør det, er på treningssenteret kun for show off!

A5D2A119-F727-48DC-A92A-EFBA67A55842.png

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (5 timer siden):

Viktig med full make up og stylet hår under knebøysøvelsen! Ingen, og da mener jeg INGEN jeg kjenner, bryr seg om det under styrketrening. Og de som gjør det, er på treningssenteret kun for show off!

A5D2A119-F727-48DC-A92A-EFBA67A55842.png

En ting er så mye sminke, men ansiktsuttrykket?.. Ingen ser sånn ut når de trener. Det ser ut som hun har luft på skuldrene. Igjen overrasker det meg hvor dårlig de er på å formidle ting. Bilder skriker ikke akkurat treningsglede. Hun har noen faste ansiktsuttrykk, og de bruker hun uavhengig av hva det er hun skal formidle.

Fotoknudsen-reklamen på Instagram, det første bilde. Bøkene som er reklame er utydelig, men all fokuset er på ansiktet hennes. Skulle tro det var sminke hun skulle selge. Blir hun aldri lei av å ha et så ekstremt behov for alltid være i fokus eller å se bra ut. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Hvis man ser nærmere etter på dette bildet, ser man magien:

Stanga med en vekt på omlag 90 kg ligger ikke på skuldrene til cbe, men på holderne i stativet. Berg Eriksen poserer bare igjen. 

(To x tre vektskiver, 5+20+10 kg. + stang)

Så pinlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (30 minutter siden):

Hun trenere jo ikke. Dette er kun for bildene. Det har hun bekreftet før i eget kommentarfelt. (Orker ikke Google linken)

Eller. Her er linken. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/03/netfit-endelig-er-testversjonen-klar/

Fra samme kommentarfelt som er lenket til over ;

«Mer naturlig blir det ikke enn akkurat det I appen vil det også på sikt komme live-treninger som du kan være med på. Om du føler det er kunstig så tror jeg faktisk ikke du har fulgt spesielt godt med i det siste. Bildene som tas har jo ingenting med selve treningen å gjøre»

så da så.. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

Fra samme kommentarfelt som er lenket til over ;

«Mer naturlig blir det ikke enn akkurat det I appen vil det også på sikt komme live-treninger som du kan være med på. Om du føler det er kunstig så tror jeg faktisk ikke du har fulgt spesielt godt med i det siste. Bildene som tas har jo ingenting med selve treningen å gjøre»

så da så.. 

Men den dollete oppstyltede poserings"trening" er så uinspirerende 🥱. Ser både her og i kommentarfeltet jeg på ingen måte er eneste som ikke finner CBEs "trenings"selfies det minste inspirerende. Det siste bildet med (i denne sammenheng) overstylet modell som hviler under stangen mens hun liksom strever er så patetisk. I samme pinlige avdeling som "svetteperlene" som plutselig lå delikat jevnt over huden etter noen spurte om hun virkelig ikke trente fordi hun aldri var svett. Gjesp. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle kanskje hatt ut en undersøkelse (for lenge siden) hvor de spurte om hva som inspirerer folk til å trene. Hvilke type bilder folk vil ha. De hadde kanskje fått seg en overraskelse da, og frontfiguren hadde kanskje fått sove litt lenger på morgenen da jeg mistenker at hun hadde kunnet droppe en del av den sminken. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ariel* skrev (4 minutter siden):

De skulle kanskje hatt ut en undersøkelse (for lenge siden) hvor de spurte om hva som inspirerer folk til å trene. Hvilke type bilder folk vil ha. De hadde kanskje fått seg en overraskelse da, og frontfiguren hadde kanskje fått sove litt lenger på morgenen da jeg mistenker at hun hadde kunnet droppe en del av den sminken. 

De liker å inspirere seg selv. Hva andre inspireres av eller hva andre tenker om det de tilbyr er for de revnende likegyldig. Det er det som skiller disse fra de andre påvirkerne. For oss som ikke er i bobla oppfattes det hele som hjernedødt. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
*Ariel* skrev (22 minutter siden):

Bloggen har aldri noensinne handlet om å dekke et behov som følgerne har. Den har handlet om å dekke et behov som bloggersken har for anerkjennelse og inntekt. 

Det som slo meg nå, er at tidligere var det annonsørene som var kunden, med Netfit er det folk i gata som er de potensielle kundene. Det er stor forskjell på hvordan man forholder seg til annonsører vs betalende kunder. 

Jeg har påstått lenge at CBE sin suksess ikke handlet om god foretningsteft, men om å være heldig; på rett sted til rett tid. 

Nå, når de skal prøve seg som gründere der de skal jobbe fram suksess fra bunnen av, viser de seg relativt kunnskapsløse. Å ikke ta utgangspunkt i den lesergruppa de har og deres ønsker virker helt hinsides. 

Det er nesten så jeg tror LKE prøver å fjerne seg så langt unna rosabloggsfæren som han bare kan. 

CBE poserende på vektrommet nysminket og uten «nå driter jeg på meg så mye som jeg tar i» - fjes kommer aldri til å fenge folk som bedriver triatlon og ultraløping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
CecilieX skrev (1 time siden):

Bloggen har aldri noensinne handlet om å dekke et behov som følgerne har. Den har handlet om å dekke et behov som bloggersken har for anerkjennelse og inntekt. 

Det som slo meg nå, er at tidligere var det annonsørene som var kunden, med Netfit er det folk i gata som er de potensielle kundene. Det er stor forskjell på hvordan man forholder seg til annonsører vs betalende kunder. 

Jeg har påstått lenge at CBE sin suksess ikke handlet om god foretningsteft, men om å være heldig; på rett sted til rett tid. 

Nå, når de skal prøve seg som gründere der de skal jobbe fram suksess fra bunnen av, viser de seg relativt kunnskapsløse. Å ikke ta utgangspunkt i den lesergruppa de har og deres ønsker virker helt hinsides. 

Det er nesten så jeg tror LKE prøver å fjerne seg så langt unna rosabloggsfæren som han bare kan. 

CBE poserende på vektrommet nysminket og uten «nå driter jeg på meg så mye som jeg tar i» - fjes kommer aldri til å fenge folk som bedriver triatlon og ultraløping. 

Hør, hør.

De jeg kjenner som driver med ultraløp og maraton er veldig ujålete,  de er ikke i målgruppen til CBE og LKE 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Snøsøta

Hahahaha, så CBE sin nye greie er at leserne skal bli med og legge seg 22 og stå opp 05.30? Hvorfor??? Haha, det er enda artigere enn de meningsløse challengene hun hadde på netfit hun ikke gjorde selv 😅 Kontakten med vanlige folks liv har ikke akkurat styrket seg det siste året 😂

Og LKE sin nye greie er ar han skal gjøre CBE til en bedre løper? For hva? At hun skal løpe... fortere på mølla? Være PT-Stepfordprøvekaninen hans for å vise at... han kan forme dama enda mer i sitt bilde? Skal CBE bli ultraløper, eller er det bare så pinlig at hun bryter hver gang han lager opplegg som skal demonstrere hvilke overmennesker de er? Skal de late som at CBE ikke er den hobby-mosjonisten hun så tydelig demonstrerer at hun er på bloggen? CBE og sminke, møllejogging foran amerikanske ungdomsserier, ustødige burpees og posering foran speilet = sant. CBE og idrettsutøver er ikke sant. 

Netfit begynner å bli forvirrende altså. Løp ultraløp med full sminke uten å svette mens du tar selfier samtidig som du holder inn magen tenker jeg nå. Du må bare stå opp 05.30 og ta bilde av en kaffekopp og et par knekkebrød med spirer. Litt sponset treningstøy og voila! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsøta skrev (18 minutter siden):

Hahahaha, så CBE sin nye greie er at leserne skal bli med og legge seg 22 og stå opp 05.30? Hvorfor??? Haha, det er enda artigere enn de meningsløse challengene hun hadde på netfit hun ikke gjorde selv 😅 Kontakten med vanlige folks liv har ikke akkurat styrket seg det siste året 😂

Og LKE sin nye greie er ar han skal gjøre CBE til en bedre løper? For hva? At hun skal løpe... fortere på mølla? Være PT-Stepfordprøvekaninen hans for å vise at... han kan forme dama enda mer i sitt bilde? Skal CBE bli ultraløper, eller er det bare så pinlig at hun bryter hver gang han lager opplegg som skal demonstrere hvilke overmennesker de er? Skal de late som at CBE ikke er den hobby-mosjonisten hun så tydelig demonstrerer at hun er på bloggen? CBE og sminke, møllejogging foran amerikanske ungdomsserier, ustødige burpees og posering foran speilet = sant. CBE og idrettsutøver er ikke sant. 

Netfit begynner å bli forvirrende altså. Løp ultraløp med full sminke uten å svette mens du tar selfier samtidig som du holder inn magen tenker jeg nå. Du må bare stå opp 05.30 og ta bilde av en kaffekopp og et par knekkebrød med spirer. Litt sponset treningstøy og voila! 

Haha, jeg ler så jeg dauer av dette 😄

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsøta skrev (28 minutter siden):

Altså, eg har nettopp satt meg ned i sofaen når klokka nærmer seg 22 😅 hadde blitt lite eller ingen egentlig vist man skulle legge seg da. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...