Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Tannbein
Skrevet (endret)

Fint om LKE kan vise styrkeøvelser i stedet for CBE. Jeg kjenner verk i korsryggen bare av å se på CBE sin korsrygg som suges opp fra gulvet uansett hvilken øvelse hun prøver på. Slik var korsryggen min også, når den var skjør og svak. Og fysioterapeuten min korrigerte meg hver gang jeg prøvde å jukse meg gjennom øvelser ved å la korsryggen bli sugd opp fra gulvet. Om man prøver å ha den stillingen på korsryggen som CBE har så vil man få skader. Hun har kanskje trent seg opp godt nok til å kunne utføre øvelser med dårlig stilling i korsryggen uten å få vondt, men det er definitivt ikke noe hun bør kreve penger for å lære bort til andre.

Endret av Tannbein
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Halle-Palle skrev (12 timer siden):

I think that you know nothing about what you are talking about. That’s whats happening when you put your nose out 🤥🤥🤥

🏃🏻🤡

Skrevet
Tannbein skrev (1 time siden):

Fint om LKE kan vise styrkeøvelser i stedet for CBE. Jeg kjenner verk i korsryggen bare av å se på CBE sin korsrygg som suges opp fra gulvet uansett hvilken øvelse hun prøver på. Slik var korsryggen min også, når den var skjør og svak. Og fysioterapeuten min korrigerte meg hver gang jeg prøvde å jukse meg gjennom øvelser ved å la korsryggen bli sugd opp fra gulvet. Om man prøver å ha den stillingen på korsryggen som CBE har så vil man få skader. Hun har kanskje trent seg opp godt nok til å kunne utføre øvelser med dårlig stilling i korsryggen uten å få vondt, men det er definitivt ikke noe hun bør kreve penger for å lære bort til andre.

Men nå må du huske på at de kan dette, ryggen til cbe er nøytral så om det ser feil ut for oss er det riktig!!
Jeg har ved et par anledninger skrevet til de at om andre gjør øvelsene på samme måte som henne får man vondt i ryggen og det kan enkelt føre til skader. 
Hjelpe meg hvor mye dritt man får slengt da, og det velkjente argumentet «dette kan du tydeligvis ingenting om» kommer fortere en du får sukk for deg. 
Lenge leve den ekstreme arrogansen 😀🤷🏻‍♀️

• Liker 34
Skrevet
Tannbein skrev (1 time siden):

Ja den korsryggen 🙄. CBE har feiltrent den i over ti år så fullt mulig hun ikke får smerter i ryggen ennå men skadene for feilbelastningene vil komme. Enda et tragisk eksempel på hvordan, det hun selv opplever som, perfekt utseende trumfer alt hos CBE.no. På Bloggerne og når mannen snikfilmer er ryggen i normal nøytral stilling så narrativet om den ekstremt svaie ryggen hun liksom er født med er altså BS. Feilstillingen er ikke medfødt men opparbeidet med vilje og jeg kan ikke se andre grunner for det enn at midjen til enhver tid må se tynnere ut enn i normaltilstand. Så ikke bare bortvelges en sund rygg for egen del, men det selges som skadelig inspo til andre. 

• Liker 38
Skrevet

Jeg har også ganske mye svai i korsryggen, men jeg tar jo likevel øvelser med korsryggen presset ned mot underlaget. Jeg trenger jo ikke tenke på at noen skal ta bilde av meg, eller at rumpa for enhver pris må se stor ut og stikke mest mulig ut fra ryggen.

• Liker 26
Skrevet (endret)
Inocybe skrev (27 minutter siden):

På Bloggerne og når mannen snikfilmer er ryggen i normal nøytral stilling så narrativet om den ekstremt svaie ryggen hun liksom er født med er altså BS

Har også lagt merke til at når hun filmes i Bloggerne, så har ikke ryggen denne svaien, rumpa står ikke ut som en sprettball, ribbeina står heller ikke ut over innovermage. For ikke å snakke om ansiktet.

CBE ligner ganske enkelt ikke på seg selv i Bloggerne. Eller det er vel akkurat det hun gjør😂

Endret av Finlay
Skrevet

For å trene kjernemuskulaturen riktig, må korsryggen i gulvet og navlen inn i ryggen mens man utfører øvelsene. Jeg tenker med gru på den dagen jeg eventuelt har opparbeidet meg skader via feiltrening og feil-/overbelastning slik det som vises på @Netfit.no om jeg skulle velge å følge dem, og som vil bidra til at pensjonistdagene mine blir mindre aktive og pengene jeg skulle ha brukt på fysioterapeut og en skikkelig PT allerede har gått i kassa til de to posørene.

• Liker 22
Skrevet

Ganske imponerende at LK snakker negativt om "de fleste ultraløpere" om løping....🤣 er han så sykt kunnskapsfull og erfart innen dette området at han kan uttale seg slikt? 🤯

Har løpt en del selv, deltatt i flere løp, men kunne aldri funnet på å snakke slik som ham.

• Liker 40
Gjest Tannbein
Skrevet
Trodle skrev (3 timer siden):

Ganske imponerende at LK snakker negativt om "de fleste ultraløpere" om løping....🤣 er han så sykt kunnskapsfull og erfart innen dette området at han kan uttale seg slikt? 🤯

Har løpt en del selv, deltatt i flere løp, men kunne aldri funnet på å snakke slik som ham.

Jammen jammen, LKE har jo deltatt i 2 eller 3 ultraløp i løpet av hele sitt liv!! Da kan han jo naturligvis MYE mer om ultraløp enn de fleste ultraløpere som har holdt på med dette regelmesssig i 5-10-15 år, eller "most ultrarunners", for å sitere ham helt korrekt! 🤣🤡

Skrevet
FruRosa skrev (8 minutter siden):

"Mange har spurt hvordan jeg lager kakao" ...

Seriøst 😳 Er det virkelig noen som lurer på det?

Selvfølgelig ikke.

• Liker 44
Skrevet

Kjøp en boks med kakao. Kjøp melk. Finn frem kjele og visp og kopp. Lag kakao slik anvist på pakken. Server.

Banaliteter.

• Liker 30
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Tørst skrev (9 minutter siden):

Kjøp en boks med kakao. Kjøp melk. Finn frem kjele og visp og kopp. Lag kakao slik anvist på pakken. Server.

Banaliteter.

Husk at dette er jobben hennes. Å hause opp og bruke enormt med tid på helt hverdagslige ting som å spise jobblunsj og på å flytte en barneseng inn på naborommet. Dette krever TID. PENGER. Og det som ikke har blitt postet gjennom et retusjert skjønnhetsfilter på Instagram, det har rett og slett aldri skjedd.

#meningsfyltliv

#fasadefrue 

#kjøpepress

Endret av Tannbein
Skrevet
Tannbein skrev (52 minutter siden):

Jammen jammen, LKE har jo deltatt i 2 eller 3 ultraløp i løpet av hele sitt liv!! Da kan han jo naturligvis MYE mer om ultraløp enn de fleste ultraløpere som har holdt på med dette regelmesssig i 5-10-15 år, eller "most ultrarunners", for å sitere ham helt korrekt! 🤣🤡

Han har ikke løpt ultraløp distanse... altså over 42km

• Liker 14
Skrevet

Såååå mange som spør om hvordan frua lager kakao......seriøst? Nekter å tro at noen i det hele tatt kommer på å spørre om noe sånt, folk kan ikke være så dumme 😂

• Liker 29
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
LilleSnupp skrev (13 minutter siden):

Ferdig tortilla, pasta, lomper, hamburgerbrød o.l. Akkurat som de fleste andre småbarnsforeldre. 

Tilføyelse: Fiskekaker til søndagsturene.

Ferdiglaget salsa, ferdiglaget tacopulver 😊 

https://www.godt.no/aktuelt/i/M3RnXK/vis-meg-din-taco-caroline-berg-eriksen

For ikke å snakke om bøttelassene med sponsede sukkerpastakaker og innkjøpte makroner som de serverer ved alle festlige anledninger 😊

Nei her har du nok blitt ført grundig bak lyset, frøken Katinka.

Endret av Tannbein
Skrevet

Herregud CBE, gå tilbake til teateret , det er skuespill du kan best 😂 Prøver litt for hardt å selge helseprodukter fra Vita, dessverre blir det alt for fjåsete til at jeg får lyst til å kjøpe det du reklamerer for.

• Liker 14
Skrevet (endret)

Når man reklamerer for proteintilskudd  og kosttilskudd og hevder det er sunne vaner?? Hva med å ha et normalt kosthold.. 

Endret av 123Frustrert
  • Liker 24
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

"Mange har spurt hvordan jeg lager kakao" ...

Seriøst 😳 Er det virkelig noen som lurer på det?

Hun kan heller ikke lage kakao. Ref story. Sukker, kakao og litt vann blandes alltid først og varmes opp. Så melk. Har kunnet dette siden jeg var 7.

• Liker 12
Gjest pop up bruker
Skrevet

Har cbe blitt vegetarianer? På instastory nå sier hun at hun ikke spiser kjøtt  og reklamerer for b-12 dråper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...