Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NewStart87 skrev (21 minutter siden):

Hva skjer? Ikke noe bilde av beinet over dyna idag? Har hun vært her inne og lest?

Tror de er opptatt med limpistol. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke målgruppen hennes kvinner 20+? Hva får henne til å tro at andre kvinner med familieliv osv er interessert i å se beinet hennes gnukke seg opp og ned på en silkedyne? Hun gjør det på en sexy og forførende måte (prøver hvertfall) men hvem er det retta mot? Husmødre? Karrierekvinner? Hvem?! Tror hun at blogglesere og følgerne på Instagram tenker å guuuuud så sexy og digg Caroline er når hun skal legge seg. Jeg syns det er ekkelt jeg. Den der gnukkinga med beinet. Og jeg kjenner det vrenge seg litt inni meg.  Motiverer meg så langt i fra å legge meg klokka 22 😅

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Jeg fatter ikke at hun påstår hun er så glad i å skrive. Ordet «fantastisk» er brukt intet mindre enn tre ganger i samme avsnitt i siste bloggpost. Det burde ikke være så vanskelig å finne synonymer. Hun som er så glad i «amazing», «beste» og «fineste». Liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er barnerommet ment til inspirasjon for noen siden hun må ha det med på bloggen? Stilen er jo totalt utdatert og det blir garantert ikke lenge før prinsessesengene må kastes ut og erstattes av noe nytt. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille_Krokodille skrev (15 minutter siden):

Jeg fatter ikke at hun påstår hun er så glad i å skrive. Ordet «fantastisk» er brukt intet mindre enn tre ganger i samme avsnitt i siste bloggpost. Det burde ikke være så vanskelig å finne synonymer. Hun som er så glad i «amazing», «beste» og «fineste». Liksom.

Ikke kan hun (bedriftsleder) skrive, ikke er hun (bedriftsleder) kreativ, og mannen hennes (founder of netfit with a science based aproach bruker henne (bedriftsleder) som melkesyre-prøvekanin for å bygge egen karriere grunnlagt på 0.

- Du Funkygine, kan du og Fitfocuse ta en intervensjon sammen borte ved Kulåsparken snarest? Ikke det? For opptatt og fokusert på arrangementer og aktiviteter for målgruppa? Ok, ser den! Bra jobba og lykke til videre👍

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som får mer «Leonora i Sesam Stasjon»- enn «Flashdance»-vibber av de krøllebildene hennes?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Surikatt skrev (7 timer siden):

Er barnerommet ment til inspirasjon for noen siden hun må ha det med på bloggen? Stilen er jo totalt utdatert og det blir garantert ikke lenge før prinsessesengene må kastes ut og erstattes av noe nytt. 

Jeg var innom og tittet på bildene og stusser også på det. Dette er 2010-interiør, og en stil som blant annet Villa Paprika henger veldig igjen i. Babyrosa prinsesse. CBEs svigermor jobber vel på Slettvoll, jeg skjønner ikke hvorfor CBE velger masseprodusert juggel produsert i Kina fremfor kortreist, norsk kvalitet. Det blir veldig Unge Mødre. Interiør kan hun virkelig ikke, og det er kjempeleit at hun oppfordrer til overforbruk med langreist stæsj av dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan strekke meg til at en pulsklokke er morsom motivasjon, men på ingen måte noe behov for vanlige mosjonister som trener for å hilde kroppen frisk og for å føle en viss velbefinnende, er du interessert i fremgang i forhold til å løpe fortere kan pulsklokke være et hjelpemiddel for å ligge riktig på pulsnivå. For å måle feks fart kan  de fleste nå laste ned en app på telefonen sin. 

ang laktatmåling; at de i det hele tatt fronter dette er jo helt spesilelt. Det har ingenting i trening for mosjonister å gjøre. Det har ingen ting med helse å gjøre i det hele tatt. Ser Ingebrigtsen brødrene måler laktat og fordi er det veldig viktig å holde seg innen for riktig nivå, men nå er det et ganske stort gap mellom de og ekteparet i særp.

Hvordan ønsker cbe og lke å fremstille seg egentlig? Akkurat nå blir det mer og mer sirkus Merano over det hele, man sitter og ler og venter på neste absurde nummer. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo direkte stygt mot Treasures AS, men jeg klarer likevel ikke å la være å trekke parallellen til Funky AS. For gapet mellom de to aktørene er så stort og blir bare større og større. Følger dem begge på insta, og fikk dem nå etter hverandre. Funky skriver om innlegg om Folkehelsa og oppfordrer oss til  se på de voksnes aktivitetsnivå i hverdagen - sammenligner med barn i ulike aldre og kommer med info fra Helsedirektoratet. Sammen med at de er ute på ski/tur slik de er flere ganger daglig. Et godt innlegg! Så er det CBE som stolt kan kunngjøre nok en økt på Netfit, også denne gangen i en kjeller. Like lite engasjerende som normalt. Det gies ut bøker, brød, annonser på det meste. Like før jul var de hos NRK å fikk solgt inn et konsept. Rekka er lang! 

Hva er det perfeksjonistene i Treasures AS får til? fjerne og legge til på Netfit nettsiden? oppskrift-onsdag ble ikke fulgt opp annet enn på insta, men løksuppa så god ut den. Fascinerende alt sammen. Viser jo bare hvor hinsides forskjellig disse influencer AS drives.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (16 minutter siden):

Dette er jo direkte stygt mot Treasures AS, men jeg klarer likevel ikke å la være å trekke parallellen til Funky AS. For gapet mellom de to aktørene er så stort og blir bare større og større. Følger dem begge på insta, og fikk dem nå etter hverandre. Funky skriver om innlegg om Folkehelsa og oppfordrer oss til  se på de voksnes aktivitetsnivå i hverdagen - sammenligner med barn i ulike aldre og kommer med info fra Helsedirektoratet. Sammen med at de er ute på ski/tur slik de er flere ganger daglig. Et godt innlegg! Så er det CBE som stolt kan kunngjøre nok en økt på Netfit, også denne gangen i en kjeller. Like lite engasjerende som normalt. Det gies ut bøker, brød, annonser på det meste. Like før jul var de hos NRK å fikk solgt inn et konsept. Rekka er lang! 

Hva er det perfeksjonistene i Treasures AS får til? fjerne og legge til på Netfit nettsiden? oppskrift-onsdag ble ikke fulgt opp annet enn på insta, men løksuppa så god ut den. Fascinerende alt sammen. Viser jo bare hvor hinsides forskjellig disse influencer AS drives.

Jepp. Hos CBE inviteres vi allernådigst inn for å se på hva hun gjør. Funky inviterer folk til å delta selv på en helt annen måte. Funky ser ut som hun har det gøy når hun er i aktivitet. CBE ser ut som om alt hun deler er for å  vise seg frem, ikke for å dele inspirasjon eller vise hvor gøy hun har det.  Det er liksom aldri noen invitasjon til å delta i noe annet enn beundring av henne og det hun gjør i kanalene til CBE: 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementine skrev (30 minutter siden):

Nrk? Konsept? Hva da? uff...håper de ikke skal få skjermtid der. 

og brød? Har hun kommet med "flatmagebrød" ? ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (På 10.1.2021 den 13.42):

Jeg er litt misunnelig på den enkle og behagelige måten å leve. Her må jeg ta ekstravakter for å spare til sydentur, stå opp tidlig, jobbe jobbe jobbe, sliten hele tiden, betale regninger, ikke tid å møte venner og familie....

Ser poenget ditt. Bare husk at du gjør alt dette med integriteten din i behold! ❤️

Men ja - jeg blir irritert over det jeg også. At en så uviktig «jobb» gir millioninntekter, mens andre, langt viktigere jobber som sykepleier, politi og lærer (for å nevne noen) ikke er i nærheten en gang. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aquarius04 skrev (2 minutter siden):

Ser poenget ditt. Bare husk at du gjør alt dette med integriteten din i behold! ❤️

Men ja - jeg blir irritert over det jeg også. At en så uviktig «jobb» gir millioninntekter, mens andre, langt viktigere jobber som sykepleier, politi og lærer (for å nevne noen) ikke er i nærheten en gang. 

:smilyblomst:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (På 10.1.2021 den 21.08):

LKEs personlighet er veldig langt unna de ultraløpere jeg kjenner. De er utrolig støttende og oppmuntrende mot alle og med stor respekt for forskjellighet og varierende mål. Ultraløp er kjent for at man gjerne stopper opp og tar en prat med en som sliter. Altså et fellesskap som dessverre er fraværende i kortere distanser. Nesten så man skulle trene seg opp til ultraløp bare for å få godfølelsen i samværet med de andre deltakere. 😄

Strengt tatt har vel LKEs treningsopplegg gitt ham skader så han burde være forsiktig med å peke fingre av andre. 🙄

Sånn som dette. Han legger ut og kritiserer folka bak Oslo maraton for feil øvelser som absolutt ikke vil ha NOEN effekt, i følge han. Ja ja. Deilig å være ekspert. 

4A3B6D66-0F42-47BC-8F00-04D9E1A41D82.jpeg

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...