Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Tannbein
misspinky skrev (7 timer siden):

Skjønner virkelig ikke poenget med å dokumentere med en fot over dyna, at man legger seg klokken 22 hver dag. Hva vil hun med det? Inspirere? Skryte? Hvis det er for å inspirere tror jeg hun bommer. Folk flest har ikke den muligheten. I går var jeg ferdig på jobb klokken 22 og begynte dagen idag 6:30. De aller fleste har en jobb som krever litt, familie og aktiviteter/hobbyer. Virker som hun har en oppfatning av hvordan ting skal være og prøver rett og slett for hardt, i mine øyne.

Men hun skisserer jo et drømmeliv. Hvor alt av klesvask, oppvask og sortering av klær kan gjøres i ro og mak på dagtid hjemme, mens barna er i bhg. Hun kan putle med å lage lunsj i 30 minutter og kalle det arbeid! Jeg er som sagt misunnelig på alt hun kaller for jobb, være seg alt fra kjærestetrening til å dekke festbord til 17. mai. Alt hun og ektemannen pusler med på dagtid og kaller jobb er tross alt noe alle vi andre må gjøre i tillegg til 40 timers arbeidsuker + 10 t reisevei til/fra jobb! Jepp, akkurat det er jeg virkelig misunnelig på! Om jeg hadde orket at livet dreide seg om innsugd mage, neglelakk og å måtte nedlegge mange, mange "arbeids"timer på å flytte en barneseng inn på rommet ved siden av derimot, det får være en annen sak 🙈

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finngirl skrev (5 timer siden):

Ser SE er nominert til årets gull-barbie. Synes CBE hadde fortjent nominasjonen i større grad. 

Dette hadde vært riktig dersom prisen ikke var ment for de som retter seg mot unge. CBE har feil målgruppe for denne utmerkelsen. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (4 timer siden):

Men hun skisserer jo et drømmeliv. Hvor alt av klesvask, oppvask og sortering av klær kan gjøres i ro og mak på dagtid hjemme, mens barna er i bhg. Hun kan putle med å lage lunsj i 30 minutter og kalle det arbeid! Jeg er som sagt misunnelig på alt hun kaller for jobb, være seg alt fra kjærestetrening til å dekke festbord til 17. mai. Alt hun og ektemannen pusler med på dagtid og kaller jobb er tross alt noe alle vi andre må gjøre i tillegg til 40 timers arbeidsuker + 10 t reisevei til/fra jobb! Jepp, akkurat det er jeg virkelig misunnelig på! Om jeg hadde orket at livet dreide seg om innsugd mage, neglelakk og å måtte nedlegge mange, mange "arbeids"timer på å flytte en barneseng inn på rommet ved siden av derimot, det får være en annen sak 🙈

Du hadde kjedet deg i hjel skulle du levd slik. Det er jo totalt meningsløst å digge seg selv 24 timer i døgnet og veldig usunt. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (9 minutter siden):

Du hadde kjedet deg i hjel skulle du levd slik. Det er jo totalt meningsløst å digge seg selv 24 timer i døgnet og veldig usunt. 

For ikke å snakke om at folk flest har selvrespekt nok til å ikke bruke ungene for å få mat på bordet og plastikknegler på fingrene. Det er jo liten vits i å ha lange, innholdsløse dager med uendelig tid til egenpleie hvis man ikke orker å se seg selv i speilet. Det er bare ikke verdt det!

Jeg vet CBE orker å se seg i speilet, hun gjør knapt annet, nå snakker jeg om vanlige folk med moral og integritet. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Du har nok rett... Men de siste årene har det vært så hektisk her hjemme at vi f eks bare med nød og neppe rekker å hente postpakker for de går i retur.. Så da drømmer jeg meg nok bort i det å kunne pusle rundt i 30 minutter bare for å få laget en lunsj i hverdagen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (7 timer siden):

I følge Netfit kan jeg bare kaste pulsklokka siden den visstnok måler pulsen helt elendig. Alle klokker er visst like ille🤷🏼‍♀️ Man kan visst ikke trene godt nok om ikke klokka viser hundre prosent nøyaktig hvert sekund.

Det er så dumt det der. Jeg kan ikke se helt vitsen med pulsklokker for mosjonister og har du løpt mye kjenner du pulsen på kroppen

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

123Frustrert skrev (1 time siden):

Det er så dumt det der. Jeg kan ikke se helt vitsen med pulsklokker for mosjonister og har du løpt mye kjenner du pulsen på kroppen

Vitsen med pulsklokke for mosjonister er vel at den motiverer litt. De fleste forstår at du ikke skal tro fullt og helt på hvor mange kcal du har forbrent. 

Ser uansett ingen grunn til å være så negativ som LKE er, men nå ser det jo ikke ut til at de har planer om å lage et opplegg for "folk flest". Han overkompliserer og jeg vil tro han nesten kan skremme folk fra å trene.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline skal være med i podcasten G-punktet som Iselin Guttormsen har. Det er mulig å sende inn spm på IG-story til Iselin nå som Caronline kan svare på. Dessverre er Iselin like ille om ikke mer, som Cbe.no til å slette og blokkere spm som er kritiske eller omhandler eksponering av barn. 

Uansett kan det bli interessant å høre hvordan Caroline takler Iselin. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halle-Palle skrev (3 minutter siden):

Men har ikke fru Netfit vært helt avhengig av pulsklokken sin? Faktisk så ille at hun måtte annonsere på bloggen en gang den gikk sund. Heldigvis var det noen snille klokkefolk som såg hjertesukket og sendte en flott klokke i posten 😅

;) joda, men nå får hun jo pt støtte av sin mann for å trene ordentlig.  Fra pulsklokkefokus til laktattesting og proteinshake.

Jeg har faktisk ikke tenkt over at han er så negativ til et sponset produkt, får håpe sponsor ser det.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (8 minutter siden):

;) joda, men nå får hun jo pt støtte av sin mann for å trene ordentlig.  Fra pulsklokkefokus til laktattesting og proteinshake.

Jeg har faktisk ikke tenkt over at han er så negativ til et sponset produkt, får håpe sponsor ser det.

Men fungerer dette pulsbeltet uten klokken? Slik netfit fremstiller det må man ha et pulsbelte for å måle pulsen nøyaktig siden "klokkens egen måling er elendig". Dette er en sannhet med modifikasjoner. Man kan se diverse tester på nett hvor sammenligning av pulsbelte vs pulsmåling fra håndledd er utført. For folk flest er måling på håndleddet mer enn godt nok. Man får ikke med seg like kjapt endringene i pulsen som ved intervall-løping, men for meg som er amatør er klokken mer enn god nok for å gi en pekepinn på hvor jeg har ligget i puls ut fra min faste runde i skogen. Man trenger ikke topp utstyr og målinger på sekundet for å kunne trene "godt nok". Det inntrykket jeg får er at de henvender seg til dem som omtrent ønsker å komme på toppidrettsnivå. Altså ikke et opplegg for "folk flest".

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (1 minutt siden):

Men fungerer dette pulsbeltet uten klokken? Slik netfit fremstiller det må man ha et pulsbelte for å måle pulsen nøyaktig siden "klokkens egen måling er elendig". Dette er en sannhet med modifikasjoner. Man kan se diverse tester på nett hvor sammenligning av pulsbelte vs pulsmåling fra håndledd er utført. For folk flest er måling på håndleddet mer enn godt nok. Man får ikke med seg like kjapt endringene i pulsen som ved intervall-løping, men for meg som er amatør er klokken mer enn god nok for å gi en pekepinn på hvor jeg har ligget i puls ut fra min faste runde i skogen. Man trenger ikke topp utstyr og målinger på sekundet for å kunne trene "godt nok". Det inntrykket jeg får er at de henvender seg til dem som omtrent ønsker å komme på toppidrettsnivå. Altså ikke et opplegg for "folk flest".

Pulsbeltet brukes jo vanligvis til en pulsklokke, men det er mulig at han kobler den til tredemøllen. Uansett så bruker han jo sannsynligvis pulsklokke når han løper ute, men da tydeligvis med pulsbelte.

Helt enig i at de forsøker å henvende seg til de som ønsker å komme opp på et høyt nivå, men tror ikke at de som trener så mye har behov for hans hjelp.

For oss vanlige dødelige som trener litt, så er det helt ok å bruke klokke med pulsmåling på håndleddet.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
allie skrev (13 minutter siden):

Pulsbeltet brukes jo vanligvis til en pulsklokke, men det er mulig at han kobler den til tredemøllen. Uansett så bruker han jo sannsynligvis pulsklokke når han løper ute, men da tydeligvis med pulsbelte.

Helt enig i at de forsøker å henvende seg til de som ønsker å komme opp på et høyt nivå, men tror ikke at de som trener så mye har behov for hans hjelp.

For oss vanlige dødelige som trener litt, så er det helt ok å bruke klokke med pulsmåling på håndleddet.

Men hvorfor blander han CBE inn i laktatmålinger og toppturer (som må avbrytes fordi hun er for dårlig trent)? Kan ikke hun få fortsette med å putle avgårde på tredemølla mens hun ser på ungdomsserier da, utelukkende for å brenne kalorier? Slik som hun alltid har gjort? Klarer ingen av dem å gjøre noe som helst alene? Eller må han ha stålkontroll på kona sin kropp fordi det er så viktig for ham å poste bilder av henne på internett for å vise at, ja han har kanskje ikke klart å ta noen høyere utdanning eller å få en jobb med høy status, men han har i det minste fremdeles ei slank og velvillig kone som han kan skyve foran seg som et slags seksualisert trofé? CBE spilte hvert fall aldri på sex, rumpe i hyssingtanga eller pupper i gjennomsiktige bh'er før han ble bloggens faste fotograf.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oline12 skrev (1 time siden):

Caroline skal være med i podcasten G-punktet som Iselin Guttormsen har. Det er mulig å sende inn spm på IG-story til Iselin nå som Caronline kan svare på. Dessverre er Iselin like ille om ikke mer, som Cbe.no til å slette og blokkere spm som er kritiske eller omhandler eksponering av barn. 

Uansett kan det bli interessant å høre hvordan Caroline takler Iselin. 

Så da skal det perfekte paret få brette ut det perfekte sexlivet sitt også.

Stakkars barna deres! 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (15 minutter siden):

Men hvorfor blander han CBE inn i laktatmålinger og toppturer (som må avbrytes fordi hun er for dårlig trent)? Kan ikke hun få fortsette med å putle avgårde på tredemølla mens hun ser på ungdomsserier da, utelukkende for å brenne kalorier? Slik som hun alltid har gjort? Klarer ingen av dem å gjøre noe som helst alene? Eller må han ha stålkontroll på kona sin kropp fordi det er så viktig for ham å poste bilder av henne på internett for å vise at, ja han har kanskje ikke klart å ta noen høyere utdanning eller å få en jobb med høy status, men han har i det minste fremdeles ei slank og velvillig kone som han kan skyve foran seg som et slags seksualisert trofé? CBE spilte hvert fall aldri på sex, rumpe i hyssingtanga eller pupper i gjennomsiktige bh'er før han ble bloggens faste fotograf.

Han pøser ut treningsinformasjon på netfit og sin egen instagram for tiden. CBE  sier at han studerer, det har han selv også lagt ut bilder av. 
Det kan se ut til at han forsøker å bli tatt alvorlig som coach og da vil det hjelpe om CBE også kan leve opp til hans uttalelser.

Det er tydelig på videoene av CBE at hun ikke er spesielt sterk og hun gjør mange øvelser feil. 

Veldig mange mosjonister ville hatt bedre progresjon, enn det hun har vist, med den mengden trening hun utfører.

Jeg har av diverse årsaker ikke kunnet trene mye de siste par årene, men jeg kan  klare flere strake pushups og det er jeg usikker på om hun klarer. Selv om hun har mindre å løfte på enn det jeg har.

Kroppsfokuset de har på sine kanaler er egentlig bare merkelig.

Endret av allie
Fjernet et ord
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de klart å bruke limpistolen og sette to senger med prinsessestash ved siden av hverandre. Godt jobba! 💪🏻 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tannbein
Kollontaj skrev (29 minutter siden):

Nå har de klart å bruke limpistolen og sette to senger med prinsessestash ved siden av hverandre. Godt jobba! 💪🏻 

Det er så drøyt hvordan disse foreldrene inspirerer til overforbruk og ekstrem materialisme mens verden drukner i søppel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (34 minutter siden):

Det er så sykt tacky. Blir bare sittende og måpe. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (37 minutter siden):

Tøff arbeidsdag m.ao

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swan1998 skrev (18 minutter siden):

Det er så sykt tacky. Blir bare sittende og måpe. 

Bilder? Er det på instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...