Sjela Skrevet 8. januar 2021 #34061 Del Skrevet 8. januar 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hva du vil med dette innlegget og hva ditt standpunkt er. Prøver du å pumpe opp en diskusjon, som du jo selv ser at ikke finnes? Å gjøre seg en observasjon for deretter lure på om andre reflekterte eller tenkte over det samme er vel litt av poenget med diskusjonsforum på nett? Min intensjon var ikke å "pumpe opp en diskusjon" og det ser heller ikke ut til at det har blitt det. Dersom du ikke ser poenget med innlegget mitt er det bare å hoppe over det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2020 Skrevet 8. januar 2021 #34062 Del Skrevet 8. januar 2021 Den sportsbhen hun har på i den «flashdance» videoen sin på insta må være sykt bra. Puppene står jo helt stille enda hun hopper og spretter som en maniac 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. januar 2021 #34063 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg tenkte på Maria Haukaas, så hun røk ut fra Idol 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tass23463 Skrevet 8. januar 2021 #34064 Del Skrevet 8. januar 2021 Kleenex skrev (På 12.2.2019 den 19.32): Takk! Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. januar 2021 #34065 Del Skrevet 8. januar 2021 Ok, jeg trener mye styrke og har hatt god veiledning gjennom tiden ......disse knebøyene. Her er armer og albuer feil, de er forlangt bak... stangplassering for høyt, alt for mye bøy fremover i hoften....for ikke å snakke om joggesko med demping... og knærne da. Men de nevner hun selv da. Men det andre, versegod. Gratis tips. For å unngå overbelastning og skade. Men om dette var to lette squats for kamera så greitt nok. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 8. januar 2021 #34066 Del Skrevet 8. januar 2021 Syns hun lignet på Grace Zabriskie på de bildene. https://www.aveleyman.com/ActorCredit.aspx?ActorID=18911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 8. januar 2021 #34067 Del Skrevet 8. januar 2021 Hvite mennesker kan også ha krøllete hår. Jeg er helt for at man skal ta hensyn og at det er de som evt er undertrykket som bestemmer hva som er krenkende eller ikke. Men på samme måte som vi som kritiserer folk for å være ufine mot CBE får høre at man krenket pr proxy så kan man si det samme her. Det er åpenbart at CBE her etterligner en film og ikke forsøker å gjøre noe som er etnisk problematisk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 8. januar 2021 #34068 Del Skrevet 8. januar 2021 Jizez det må være lov å krølle håret sitt uten å måtte tenke på approriation greiene eller gud vet hva 2021, det er ingenting å reflektere på engang. Det er krøllete hår for søren, ikke afro eller svart maling på ansiktet! Er masse annet man kan kritisere dama for. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. januar 2021 #34069 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Nudeldama skrev (13 minutter siden): Hvite mennesker kan også ha krøllete hår. Jeg er helt for at man skal ta hensyn og at det er de som evt er undertrykket som bestemmer hva som er krenkende eller ikke. Men på samme måte som vi som kritiserer folk for å være ufine mot CBE får høre at man krenket pr proxy så kan man si det samme her. Det er åpenbart at CBE her etterligner en film og ikke forsøker å gjøre noe som er etnisk problematisk. Så du er enig med flertallet som har uttalt seg om dette her da, med andre ord. Endret 8. januar 2021 av Aricia 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinus123 Skrevet 8. januar 2021 #34070 Del Skrevet 8. januar 2021 Angående siste blogginnlegg. Jeg reagerer på at CBE lager interiørinnlegg der hun deler svært mye av barnas soverom. Jeg hadde ikke likt, at masse fremmede mennesker visste nøyaktig hvordan barnerommet mitt såg ut. Synes dette burde holdes privat, for jentenes del. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. januar 2021 #34071 Del Skrevet 8. januar 2021 Aricia skrev (12 minutter siden): Så du er enig med flertallet som har uttalt seg om dette her da, med andre ord. Er ikke det greit heller nå? Eller hva er det denne gangen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 8. januar 2021 #34072 Del Skrevet 8. januar 2021 Aricia skrev (14 minutter siden): Så du er enig med flertallet som har uttalt seg om dette her da, med andre ord. Skriver du dette til andre som har tilsvarende mening som meg (altså flertallet)? Hvis ikke, så bikker det kjapt mot persondiskusjon, noe som er mot regelverket. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 8. januar 2021 #34073 Del Skrevet 8. januar 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Er ikke det greit heller nå? Eller hva er det denne gangen? Nei, her skal man få passet påskrevet enten man er uenig eller enig med flertallet, virker det som. Det er tydeligvis viktig å gjøre det om til personfokus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. januar 2021 #34074 Del Skrevet 8. januar 2021 Nudeldama skrev (1 minutt siden): Nei, her skal man få passet påskrevet enten man er uenig eller enig med flertallet, virker det som. Det er tydeligvis viktig å gjøre det om til personfokus. Men det var selvfølgelig ikke ment slik og vi er håpløse blir svaret nå. 😉😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 8. januar 2021 #34075 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Her er inspo som er fri for retusjert, operert, og kommersiell bruk av mindreårige. Endret 8. januar 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. januar 2021 #34076 Del Skrevet 8. januar 2021 Sinus123 skrev (19 minutter siden): Angående siste blogginnlegg. Jeg reagerer på at CBE lager interiørinnlegg der hun deler svært mye av barnas soverom. Jeg hadde ikke likt, at masse fremmede mennesker visste nøyaktig hvordan barnerommet mitt såg ut. Synes dette burde holdes privat, for jentenes del. Helt enig. Mange barn synes, med god grunn, at rommene deres er private og liker ikke det "er andre der" uten de selv er med. Det føles som et overtramp at andre ser det. Jeg var selv slik. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 8. januar 2021 Populært innlegg #34077 Del Skrevet 8. januar 2021 Planlegge felles soverom? Er det ikke bare å flytte den ene senga over, da? Problem solved. (Skjønner at det skal selges reklame her, altså, men for pokker.) 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 8. januar 2021 #34078 Del Skrevet 8. januar 2021 Det er ikke så nøye for mamma Caroline om hele verden vet hvordan døtrenes rom ser ut og detaljer om hvordan de sover. Rommet/rommene er en utømmelig inntektskilde og en slik sjanse kan man ikke la gå fra seg. Da får det heller være om døtrene taper sin mulighet til å skape digital egen identitet og at deres rett til personvern krenkes. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 8. januar 2021 #34079 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Kollontaj skrev (5 timer siden): Planlegge felles soverom? Er det ikke bare å flytte den ene senga over, da? Problem solved. (Skjønner at det skal selges reklame her, altså, men for pokker.) Det er da vel ikke så enkelt, for det finnes sikkert masse rosa dilldall man kan kjøpe enda - så klart at dette må planlegges og at det tar tid. Endret 8. januar 2021 av Twistdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 8. januar 2021 #34080 Del Skrevet 8. januar 2021 Lekestue og dill dall ferdig sponset og fisket etter, nå begynner det samme, med rommet. Tenk så koselig å ha det som et prosjekt, familien seg imellom. Uten spons, deling og oppstilling for hver minste ting. Gull verdt for de fleste, spesielt de små. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå