Populært innlegg miamiamia Skrevet 4. januar 2021 Populært innlegg #33861 Del Skrevet 4. januar 2021 Stakkars barna til CBE og LKE. Hele Norge vet hvem de er, hvor de bor og hvilke temaer de hadde sist bursdag. Og moren deres viser så mye pinlige bilder. Det er rett og slett flaut. Stakkars, stakkars barn som må vokse opp til disse bildene etterhvert. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 4. januar 2021 #33862 Del Skrevet 4. januar 2021 Klink skrev (1 time siden): Skjer med å ta skjermbilde av henne 😩 Skjer med å kritisere ALT som kommenteres 😩 Er du kun her inne for å arrestere andre, eller har du faktisk noe å bidra med? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2021 #33863 Del Skrevet 4. januar 2021 Halle-Palle skrev (3 minutter siden): Skjer med å kritisere ALT som kommenteres 😩 Er du kun her inne for å arrestere andre, eller har du faktisk noe å bidra med? Har du noe annet å bidra med enn å arrestere meg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. januar 2021 #33864 Del Skrevet 4. januar 2021 Det finnes en ignoreringsfunksjon for en grunn på dette forumet. Bare nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 4. januar 2021 #33865 Del Skrevet 4. januar 2021 1 hour ago, Xstrella said: Selvdyrkelse når nye høyder. Lurer på hva ansatte i bhg tenker om henne hvis de følger dama på some. Det har jeg tenkt på også, både hva lærere, barnehageansatte og foreldrene til de andre barna tenker om denne dama og showet hennes. Jeg hadde blitt så flau at jeg hadde ikke turt å gå ut, hvis sånne bilder av meg hadde ligget ute på nett til beskuelse i all offentlighet 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. januar 2021 #33866 Del Skrevet 4. januar 2021 Minnie Mus skrev (39 minutter siden): Det har jeg tenkt på også, både hva lærere, barnehageansatte og foreldrene til de andre barna tenker om denne dama og showet hennes. Jeg hadde blitt så flau at jeg hadde ikke turt å gå ut, hvis sånne bilder av meg hadde ligget ute på nett til beskuelse i all offentlighet At CBE ikke blir flau tror jeg er det eneste som er helt sikkert. 😂🙈 At det heller ikke er usannsynlig at folk rundt føler den seksuelt fikserte ekshibisjonismen til CBE som veldig påtrengende avskriver sikkert bedriftseierne som misunnelsene/feite/for mye fritid/... De har jo aldri vært i stand til å se hvordan de framstår utenfra. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 4. januar 2021 #33867 Del Skrevet 4. januar 2021 Rumpa som kommer og rumpa som går rumpa som glipper, rumpa du aldri får ... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 4. januar 2021 #33868 Del Skrevet 4. januar 2021 Sitatet jeg jevnlig på Jodel er så ekstremt betegnende på cbe vippene er fake leppene er fake puppene er fake rumpen er fake håret er fake men vesken, DEN skal være ekte. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 4. januar 2021 #33869 Del Skrevet 4. januar 2021 Klink skrev (2 timer siden): Har du noe annet å bidra med enn å arrestere meg? Hva mener du? Jeg skriver mange kommenterer som ikke har noe med deg å gjøre? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 4. januar 2021 #33870 Del Skrevet 4. januar 2021 NewStart87 skrev (6 timer siden): Her var rumpeputa på plass igjen. Neida, ingen pute der. Hun får rumpa ved å trene styrkeprogramnmet til netfit, ifølge instastory😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2021 #33871 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Halle-Palle skrev (24 minutter siden): Hva mener du? Jeg skriver mange kommenterer som ikke har noe med deg å gjøre? Ok😊 Jeg skriver også kommentarer som ikke går på å arrestere andre. Og i et diskusjonsforum må man vel kunne si seg uenig med andre. jeg syns det er ufint å legge ut screenshot av andre. Denne gangen var det et greit bilde altså, men feks den gangen det ble lagt ut bilder her og zoomet inn på diverse kroppsdeler syns jeg er svært ufint. Endret 4. januar 2021 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 4. januar 2021 Populært innlegg #33872 Del Skrevet 4. januar 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Ok😊 Jeg skriver også kommentarer som ikke går på å arrestere andre. Og en diskusjonsforum må man vel kunne si seg uenig med andre. jeg syns det er ufint å legge ut screenshot av andre. Denne gangen var det et greit bilde altså, men feks den gangen det ble lagt ut bilder her og zoomet inn på diverse kroppsdeler syns jeg er svært ufint. Problemet mange her har med måten du "diskuterer" på, er at du, i stedet for å diskutere sak, hele tiden skal være forumpoliti. Kan du ikke heller rapportere det du synes er regelbrudd, i stedet for å komme med pekefinger hele tiden. At du synes noen sier noe ufint om CBE bidrar ikke til noe som helst i diskusjonen. Det fører bare til en endeløs rekke med avsporinger. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 4. januar 2021 #33873 Del Skrevet 4. januar 2021 Bettys skrev (10 minutter siden): Neida, ingen pute der. Hun får rumpa ved å trene styrkeprogramnmet til netfit, ifølge instastory😆 Magisk! Som er påvirkernes favoritt uttrykk! Noen timer før i kjelleren, under trening, er rumpe og mage helt normal damekropp. 🥴 Har de gått på tryllekurs? Muskler og fett dukker opp og forsvinner alt etter som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. januar 2021 #33874 Del Skrevet 4. januar 2021 Den treningen vi ser stillbilder/boomerang/5 sekunders snutter av på carolinebergeriksenno/Netfit.no bidrar ikke på noen måte til noen muskelvekst på noe som helst kroppsområde. Til dette er motstanden for liten og kardiotreningen (også kjent som kcal-trening i enkelte kretser) sammen med knekkebrød med agurk på for prioritert ut fra det som presenteres på SoMe. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan1998 Skrevet 4. januar 2021 #33875 Del Skrevet 4. januar 2021 Bettys skrev (43 minutter siden): Neida, ingen pute der. Hun får rumpa ved å trene styrkeprogramnmet til netfit, ifølge instastory😆 Jesus. Nå så jeg bildet hun hadde lagt ut for å illustrere spørsmålet. Hvem f... er det hun skal appellere til med den type runkematerialet?! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 4. januar 2021 #33876 Del Skrevet 4. januar 2021 Klink skrev (44 minutter siden): Ok😊 Jeg skriver også kommentarer som ikke går på å arrestere andre. Og i et diskusjonsforum må man vel kunne si seg uenig med andre. jeg syns det er ufint å legge ut screenshot av andre. Denne gangen var det et greit bilde altså, men feks den gangen det ble lagt ut bilder her og zoomet inn på diverse kroppsdeler syns jeg er svært ufint. Det er i reglementet til KG at det som diskuteres, skal dokumenteres. Ellers slettes det som spekulasjoner. Derfor screenshot. 🙄 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 4. januar 2021 #33877 Del Skrevet 4. januar 2021 Vipser skrev (7 minutter siden): Det er i reglementet til KG at det som diskuteres, skal dokumenteres. Ellers slettes det som spekulasjoner. Derfor screenshot. 🙄 Du snakker til en som aldri (?) har dokumenter en ting, men som argumenterer med mener, tror, sikkert og kanskje. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 4. januar 2021 Populært innlegg #33878 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg synes dama blir mer og mer selvsentrert. Jeg kan for mitt bare liv ikke skjønne hvordan ei godt voksen mor kan være så selvsentrert. Hun (og mannen) har spørsmålsrunde, jeg la igjen et spørsmål og spurte hvilke nyhetssak som har gjort mest inntrykk på henne, men det har hun ikke svart på. Kun spørsmål om som kan besvares med halvnakne bilder av seg selv blir publisert. Det er så komisk å se cbe griper absolutt alle muligheter til å vise seg i Bh og truse. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. januar 2021 #33879 Del Skrevet 4. januar 2021 123Frustrert skrev (9 minutter siden): Jeg synes dama blir mer og mer selvsentrert. Jeg kan for mitt bare liv ikke skjønne hvordan ei godt voksen mor kan være så selvsentrert. Hun (og mannen) har spørsmålsrunde, jeg la igjen et spørsmål og spurte hvilke nyhetssak som har gjort mest inntrykk på henne, men det har hun ikke svart på. Kun spørsmål om som kan besvares med halvnakne bilder av seg selv blir publisert. Det er så komisk å se cbe griper absolutt alle muligheter til å vise seg i Bh og truse. Disse spørsmålene passer så fint med å reklamere for MyMuse. Så underlig 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 4. januar 2021 #33880 Del Skrevet 4. januar 2021 Med tanke på dem starter året med 6 nye følgere på Netfit på Instagram så burde dem unyttet det til å få rumpa i gir på å få lansert appen men neida.... (Hvis ikke det er «kjøpte» følgere da som plutselig forsvinner om noen dager som sist gang dem plutselig fikk veldig mange følgere på kort tid) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå