Gjest Lin11 Skrevet 3. januar 2021 #33801 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) slettet Endret 3. januar 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 3. januar 2021 #33802 Del Skrevet 3. januar 2021 Klink skrev (4 minutter siden): Mat i sitt eget hjem trenger man virkelig ikke hansker for å lage! Nei, for de du lager mat til i eget hjem fortjener ikke mat laget på hygienisk vis. Litt hår, eller en bakteriekoloni under en klo er bare ekstra krydder for familien 👌 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33803 Del Skrevet 3. januar 2021 Frøken Scott skrev (1 minutt siden): Nei, for de du lager mat til i eget hjem fortjener ikke mat laget på hygienisk vis. Litt hår, eller en bakteriekoloni under en klo er bare ekstra krydder for familien 👌 Jeg er nå ikke vant til at noen gjør det, hverken venner eller familie. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. januar 2021 #33804 Del Skrevet 3. januar 2021 Klink skrev (9 minutter siden): Mat i sitt eget hjem trenger man virkelig ikke hansker for å lage! Hvorfor ikke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 3. januar 2021 #33805 Del Skrevet 3. januar 2021 Klink skrev (12 minutter siden): Mat i sitt eget hjem trenger man virkelig ikke hansker for å lage! Det er nå nesten rørende! Her diskuteres det sminking av småbarn, deling av bilder og seksualiserte bilder blandet med glade småbarn, og du finner denne ene tingen du syns fortjener din oppmerksomhet? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33806 Del Skrevet 3. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke? Er ikke nødvendiges så nøye hygiene på et vanlig kjøkken. Jeg er som sagt ikke vant til at man bruker hansker når en lager mat hjemme, hverken jeg, familie eller venner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33807 Del Skrevet 3. januar 2021 Frøken Scott skrev (7 minutter siden): Nei, for de du lager mat til i eget hjem fortjener ikke mat laget på hygienisk vis. Litt hår, eller en bakteriekoloni under en klo er bare ekstra krydder for familien 👌 nå er du bare ufin 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33808 Del Skrevet 3. januar 2021 Halle-Palle skrev (2 minutter siden): Det er nå nesten rørende! Her diskuteres det sminking av småbarn, deling av bilder og seksualiserte bilder blandet med glade småbarn, og du finner denne ene tingen du syns fortjener din oppmerksomhet? Takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. januar 2021 #33809 Del Skrevet 3. januar 2021 Klink skrev (6 minutter siden): Er ikke nødvendiges så nøye hygiene på et vanlig kjøkken. Jeg er som sagt ikke vant til at man bruker hansker når en lager mat hjemme, hverken jeg, familie eller venner. Du forklarer bare at du ikke er vant med hanskebruk på eget kjøkken. Det er ikke et argument. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 3. januar 2021 #33810 Del Skrevet 3. januar 2021 Den sorte kjolen på nyttårsaften;;; Er det bare meg eller er det skikkkelig flaut å ha puppene så på utstilling i selskap med sin egen mor og far?🙈 For all del, alle kler seg som de vil altså, men jeg hadde følt meg så naken. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 3. januar 2021 #33811 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Ble visst en dobbel-post😅 Endret 3. januar 2021 av MFO 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33812 Del Skrevet 3. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden): Du forklarer bare at du ikke er vant med hanskebruk på eget kjøkken. Det er ikke et argument. https://www.aftenposten.no/bolig/i/y3laLJ/tolv-tips-som-gir-god-kjoekkenhygiene Her står det om å vaske hender, ha rene overflater , redskap og kluter. Jord og kjøttsaft som man skal være spesielt forsiktig med. Dette anser jeg som normal hygiene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33813 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Her står det også om hanskebruk på serveringssted men at hansker ikke nødvendigvis er tryggere : https://www.lilleborg.no/2016/12/renhold-pa-serveringssted/ Når en jobber på serveringssted eller storkjøkken skal en ha korte negler så du er sikker på å ikke få spredd bakterier. At noen har lange negler og lager mat i sit eget hjem uten hansker er helt normalt og i de fleste tilfeller helt ufarlig så lenge en har normal håndhygiene og kjøkkenhygiene. Endret 3. januar 2021 av Klink 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 3. januar 2021 #33814 Del Skrevet 3. januar 2021 Det var ikke min intensjon å dra i gang hanskediskusjonen igjen.🤦♀️ Jeg dro frem det kommentarfeltet som et eksempel at det ikke er første gangen CBE drar langt mer ut av kommentarene til leserene sine enn de faktisk skriver. Det var ikke de som kommenterte som nevnte verken hårnett eller tykke arbeidshansker lagt i sprit over natta. Det var det CBE selv som gjorde. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 3. januar 2021 #33815 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Klink skrev (12 timer siden): Men Kim k har jo store lår og rumpe. Uten at jeg er enig i at hun må gå ned i vekt. Eller at det er stygt eller noe, men det har han jo rett i. Og hvorfpr i alle dager skrives det om vekt på damer i det hele tatt. https://no.pinterest.com/pin/330873903845523836/ Sånn så Kim Kardashian ut den gang LKE kom med sine uttalelser. Hun hadde helt normale former den gangen, ikke slik som hun har nå. https://www.google.com/search?q=beyonce+pictures+from+2012&sxsrf=ALeKk01ip3C3XVOgI5jnKthbGSazCDE9aA:1609713150714&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjb_abk6IDuAhXSpIsKHVOrDucQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1080&bih=610#imgrc=PCsGjv2s86M1qM Her er Beyonce etter hun fikk sitt første barn, også i samme tidsperiode som LKE kom med sine uttalelser. Minner om at han sier at de er 15-20 kg for TUNGE. Dette er damer som bruker små størrelser i klær, tipper ca samme str som CBE (burde bruke) nå. Endret 3. januar 2021 av FotbaIlflua 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33816 Del Skrevet 3. januar 2021 FotbaIlflua skrev (1 minutt siden): https://no.pinterest.com/pin/330873903845523836/ Sånn så Kim Kardashian ut den gang LKE kom med sine uttalelser. https://www.google.com/search?q=beyonce+pictures+from+2012&sxsrf=ALeKk01ip3C3XVOgI5jnKthbGSazCDE9aA:1609713150714&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjb_abk6IDuAhXSpIsKHVOrDucQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1080&bih=610#imgrc=PCsGjv2s86M1qM Her er Beyonce etter hun fikk sitt første barn, også i samme tidsperiode som LKE kom med sine uttalelser. Minner om at han sier at de er 15-20 kg for TUNGE. Dette er damer som bruker små størrelser i klær, tipper ca samme str som CBE (burde bruke) nå. Det er ufint å uttale seg om noen uansett og det er ikke så nøye hvordan de så ut på tidspunktet det ble sagt. Det burde ikke vært publisert noe sted. men står rumpe og lår er jo varemerket til Kim k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 3. januar 2021 #33817 Del Skrevet 3. januar 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Det er ufint å uttale seg om noen uansett og det er ikke så nøye hvordan de så ut på tidspunktet det ble sagt. Det burde ikke vært publisert noe sted. men står rumpe og lår er jo varemerket til Kim k Du taler som vanlig med to tunger. Det er ufint å uttale seg om andre sine kropper - meeeen det er jo sant, da... Hva mener du egentlig? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2021 #33818 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Halle-Palle skrev (4 minutter siden): Du taler som vanlig med to tunger. Det er ufint å uttale seg om andre sine kropper - meeeen det er jo sant, da... Hva mener du egentlig? Ser ikke på det som galt å si at Kim k har det. Er vel i såfall positivt ? Jeg eg ikke enig i at noen skal gå ned i vekt. Endret 3. januar 2021 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 3. januar 2021 #33819 Del Skrevet 3. januar 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Det er ufint å uttale seg om noen uansett og det er ikke så nøye hvordan de så ut på tidspunktet det ble sagt. Det burde ikke vært publisert noe sted. men står rumpe og lår er jo varemerket til Kim k På tide å innrømme du tok feil eller? Kim K (og Beyonce) var normale damer med former på tidspunktet LKE omtalte dem som overvektige. Dette er relevant fordi det forteller hvilket ekstremt snevert kvinneideal han går etter. Den sammenfallende tynnhets-redigeringen av CBE og bortforklaringene om matinntak passer godt inn i det samme sporet. Legget til: Hvis du virkelig mener at kropp ikke bør omtales negativt hvorfor disser du da Kim Ks gang på gang? Dobbelmoral. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 3. januar 2021 #33820 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Klink skrev (11 minutter siden): Det er ufint å uttale seg om noen uansett og det er ikke så nøye hvordan de så ut på tidspunktet det ble sagt. Det burde ikke vært publisert noe sted. men står rumpe og lår er jo varemerket til Kim k Det er ikke nøye hvordan de så ut når han ga uttalelsen om kroppene deres? Visst faen er det relevant! Om det er greit å kommentere andre sine kropper er en annen diskusjon. Kim K var ikke mest kjent for pupper og lår på den tiden, hun var i hovedsak kjent for å ha spilt inn en sex-video med Ray J og for å være venninnen til Paris Hilton. Endret 3. januar 2021 av FotbaIlflua 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå