Klaraku78 Skrevet 8. oktober 2020 #29381 Skrevet 8. oktober 2020 46 minutter siden, LilleSnupp skrev: Ingen selfies etter Osloturen i går? 😱 Så hun har vært i Oslo ja. Jeg har ikke fulgt med de siste dagene, men kikket kjapt igjennom storyen i dag, og det var ingen selfier, så da tenkte jeg kanskje hun hadde vært i Oslo. Pluss bare gamle bilder på de to siste innleggene på Instagram. Blir spennende å se hvor endringen er. 31
Populært innlegg Surikatt Skrevet 8. oktober 2020 Populært innlegg #29382 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, MaleficentAurora skrev: Igrunn så vet jeg ikke om det er vanlig eller normalt å gi en 4åring noe premie etter 4års kontroll etc. Ellers så kan det være at CBE bare MÅTTE fylle opp SoMe siden hun ikke har noe generelt å fylle kanalene sine opp med.. Om det skulle være til interesser så kunne hun heller tatt følgerne bak fasaden på Netfit, og vist fram hvor langt de er kommet og hvordan det ene å det andre gjøres. LKE viste litt fram av det på sin IG konto, og det ble med det. Skuffende. Hun snikfilmet ihvertfall yngste mens hun snakker med henne før og etter helsestasjonen. «Nå skal vi på HELSESTASJONEN for du er blitt 4 år, du er blitt STOR» . Kan ikke huske det kunne falt meg inn å gå rundt med mobilen og holde på sånn uansett hvor man er på vei for så i spre det på nettet. Er det til det beste for datteren å gjøre slikt? Hun mangler noe oppi toppen og det er respekt for egne barn. Det har hun ikke. 55
Minipilla Skrevet 8. oktober 2020 #29383 Skrevet 8. oktober 2020 Må være første gang på så lenge jeg kan huske at hun har et døgn uten selfie!?? 18
MiniMjau Skrevet 8. oktober 2020 #29384 Skrevet 8. oktober 2020 9 minutter siden, Minipilla skrev: Må være første gang på så lenge jeg kan huske at hun har et døgn uten selfie!?? Kanskje skjedde det ting med fjes i Oslo som ikke kan fotograferes ennå? 44
123Frustrert Skrevet 8. oktober 2020 #29385 Skrevet 8. oktober 2020 Der kom bildet merket kontorselfie 😂 må le av forutsigbar denne bloggen er. Riktig nok med hånden foran ansiktet og rikelig med filter, så det bort forklarer ingenting.. 25
Klaraku78 Skrevet 8. oktober 2020 #29386 Skrevet 8. oktober 2020 26 minutter siden, 123Frustrert skrev: Der kom bildet merket kontorselfie 😂 må le av forutsigbar denne bloggen er. Riktig nok med hånden foran ansiktet og rikelig med filter, så det bort forklarer ingenting.. Det var nok ny rekord i filterbruk tror jeg. Rart hun syns det ser bra ut, hun er jo så stiv i ansiktet. Så mye filter nå da hun er 32, hvordan blir det da om ti år... 17
MaleficentAurora Skrevet 8. oktober 2020 #29387 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, Surikatt skrev: Hun snikfilmet ihvertfall yngste mens hun snakker med henne før og etter helsestasjonen. «Nå skal vi på HELSESTASJONEN for du er blitt 4 år, du er blitt STOR» . Kan ikke huske det kunne falt meg inn å gå rundt med mobilen og holde på sånn uansett hvor man er på vei for så i spre det på nettet. Er det til det beste for datteren å gjøre slikt? Hun mangler noe oppi toppen og det er respekt for egne barn. Det har hun ikke. Som jeg nevnte tidligere i ett annet svar fra meg så har jeg ikke lyden på når hun eksponerer barna på storien. Så dermed fikk jeg ikke medlem hva hun sa, og kun lest teksten og noen kommentarer ang det her. Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun tror det er så viktig få det ut på nettet. At hun snikfilmer er ikke noe nytt. Og jeg må si at jeg er spent på hvordan det blir når eldste datteren skal ha 2 venninner på overnatting. Når hun kan legge ut bilder av venners veldig små barn og omtaler de som levende dukke, så grøsser det bakover ryggen min for hva hun vil kalle andre barn. Det skal sies at moren til dette lille barnet ble tagget i storien, men likevel. (Ingen påstander som sies her. Jeg har dokumentasjon på det, men velger å la være pga respekt og vern mot eksponering av barn på nett) Endret 8. oktober 2020 av MaleficentAurora 9
MaleficentAurora Skrevet 8. oktober 2020 #29388 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, Minipilla skrev: Må være første gang på så lenge jeg kan huske at hun har et døgn uten selfie!?? Man ser at hun sliter med å fylle opp kanalene sine av hverdagslige ting. Kreativiteten har synket litt synes jeg. 2 timer siden, MiniMjau skrev: Kanskje skjedde det ting med fjes i Oslo som ikke kan fotograferes ennå? Det må da enten være botox eller fillers 7 minutter siden, Klaraku78 skrev: Det var nok ny rekord i filterbruk tror jeg. Rart hun syns det ser bra ut, hun er jo så stiv i ansiktet. Så mye filter nå da hun er 32, hvordan blir det da om ti år... Hadde ikke hånden vært i veien så hadde jeg ikke sett at hun hadde filter på med det samme. Med det filtret var meget overdrevet til å være henne. 5
cerruti Skrevet 8. oktober 2020 #29389 Skrevet 8. oktober 2020 6 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Det må da enten være botox eller fillers Garantert begge deler. -Synes bare samtlige «influensere» som har passert 25 år og som fortsatt snakker med babystemme og gjør seg til i kamera - mer og mer lettkledd og fikset på - er trist, urovekkende og rett og slett flaut. 23
Monimoni Skrevet 8. oktober 2020 #29390 Skrevet 8. oktober 2020 8 minutter siden, cerruti skrev: Garantert begge deler. -Synes bare samtlige «influensere» som har passert 25 år og som fortsatt snakker med babystemme og gjør seg til i kamera - mer og mer lettkledd og fikset på - er trist, urovekkende og rett og slett flaut. Enig. For å ikke snakke om småtragisk, desperat, irriterende og mindre intelligent. 12
Rev. Revenge Skrevet 8. oktober 2020 #29391 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Jeg har fått en ny favoritt og rutine. Hver gang jeg forviller meg inn på filterbonanzaen hos carolinebergeriksenno, går jeg direkte uten stopp til DanaeMercer på instagram. En motvekt til alt dette kroppspresset og som avkler den massive filter- og poseringsbruken på sosiale medier for å fremstå høyere, tynnere, yngre, fastere og penere enn man er i virkeligheten. En virkelighet som er bra nok. Denne gangen gikk jeg hit: https://www.instagram.com/p/CF7QYeEJm3Q/?igshid=wkowde1xue0g Endret 9. oktober 2020 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 28
Surikatt Skrevet 9. oktober 2020 #29392 Skrevet 9. oktober 2020 10 timer siden, Klaraku78 skrev: Det var nok ny rekord i filterbruk tror jeg. Rart hun syns det ser bra ut, hun er jo så stiv i ansiktet. Så mye filter nå da hun er 32, hvordan blir det da om ti år... Da er hun nok filtrert bort. Ingen vet hvordan hun ser ut i ansiktet lenger men hun er da tydeligvis misfornøyd med seg selv siden hun bruker botox, restylane , masse sminke og tunge filtre på toppen av dette. 25
Halle-Palle Skrevet 9. oktober 2020 #29393 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, Surikatt skrev: Da er hun nok filtrert bort. Ingen vet hvordan hun ser ut i ansiktet lenger men hun er da tydeligvis misfornøyd med seg selv siden hun bruker botox, restylane , masse sminke og tunge filtre på toppen av dette. Tilslutt er det bare et blankt lerret med øyebryn og lepper 👀👄 10
MaleficentAurora Skrevet 9. oktober 2020 #29394 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Jeg skjønner ikke behovet for dette filtre bruket når hun blir filmet på bloggerne for der får hele verden se hvordan hun EGENTLIG ser ut. Og det er at hun ikke er så tynn, men ei normal å slank 2barnsmor. Det at man får servert 2 ulike CBE er faktisk urovekkende. Det er bare å ta Khloé Kardashian som ett godt eksempel på dette. Hun ble avslørt av en Twitter bruker som oppdaget at bildet som ble kraftig redigert hadde blitt tatt samme dag som hun hadde filmet til serien; https://www.google.com/amp/s/www.insider.com/fan-finds-khloe-kardashian-original-look-before-extreme-photo-edits-2020-8%3famp Endret 9. oktober 2020 av MaleficentAurora 22
Ellevira Skrevet 9. oktober 2020 #29395 Skrevet 9. oktober 2020 Er det vanlig å pynte "hele" huset til halloween i Norge? 22 timer siden, Isild skrev: 9
Kollontaj Skrevet 9. oktober 2020 #29396 Skrevet 9. oktober 2020 Nei. Det er imidlertid et marked der som sikkert ikke er mettet: pynt barnerommene og hele huset. 😐 17
Chrisssi Skrevet 9. oktober 2020 #29397 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Ellevira skrev: Er det vanlig å pynte "hele" huset til halloween i Norge? Kanskje de som har småbarn pynter med et gresskar på trappa og litt småtteri, men å pynte over 3 uker før Halloween er jo helt idiotisk. Hva slags verden lever dette mennesket i, tydelig at den Berg Eriksen bobla er usunn for store og små 36
Isild Skrevet 9. oktober 2020 #29398 Skrevet 9. oktober 2020 Bursdager, halloween og jul hjemme hos CBE ser ut som butikkutstillinger, det er vel kanskje det som er meningen og. Selge - og å tiltrekke seg nye annonsører. Sikkert noen som blir inspirert av det. Drømme seg bort litt osv. Akkurat disse innlegge hos CBE ser jeg på som rene reklameinnlegg enten de er sponset eller ikke - det er som å bla i en katalog. For det er ikke vanlig å pynte slik hjemme, ikke her i Norge iallefall. I USA tar det nok noe mer av i så måte. 31
Breakeven Skrevet 9. oktober 2020 #29399 Skrevet 9. oktober 2020 At man kan publisere så mange stories av ingenting. "meg på kontoret", "her er et privat øyeblikk med yngste dattera mi", "her er det ørtende bildet av kaffekoppen min og treningsrommet mitt", " er så trøtt idag" (insert trutmunn selfie med bustete hår" "hei høst" (insert bilde av et blad), "lenge siden jeg har postet et bilde av iskaffen, se her hva jeg drikker", "åhhh, vi har bambi i hagen" "Nå er det ikke lenge til juuuul" "Jeg elsker juuuul" (insert diverse julepynt og legg til en julesang over) HVORDAN tror hun dette er interessant for NOEN? 44
Isild Skrevet 9. oktober 2020 #29400 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, Breakeven skrev: At man kan publisere så mange stories av ingenting. "meg på kontoret", "her er et privat øyeblikk med yngste dattera mi", "her er det ørtende bildet av kaffekoppen min og treningsrommet mitt", " er så trøtt idag" (insert trutmunn selfie med bustete hår" "hei høst" (insert bilde av et blad), "lenge siden jeg har postet et bilde av iskaffen, se her hva jeg drikker", "åhhh, vi har bambi i hagen" "Nå er det ikke lenge til juuuul" "Jeg elsker juuuul" (insert diverse julepynt og legg til en julesang over) HVORDAN tror hun dette er interessant for NOEN? Jeg lurer noen ganger på hvem de er de som blir inspirert og følger. Fascinerende. NOEN har jo til og med ytret bekymring dersom CBE ikke oppdaterer bloggen på en stund osv. Litt off topic, men jeg ser på mitt eget forhold til de nye influencerkanalene - story på IG og Snap. Jeg merker at jeg ikke orker. Jeg kan trykke meg inn på den første, og deretter, bare trykke, trykke og trykke meg gjennom og forbi resten. Det TYTER med influencer-innlegg overalt, og jeg fatter ikke at noen orker å følge en av de en gang, det er jo rett og slett masete mye de legger ut etterhvert. Lurer på om flere opplever det litt på samme måten. Jeg er nok så `gammel` at jeg faktisk syns et blogginnegg i ro og mak faktisk var bedre. Dette som har overtatt for blogging er mer irriterende enn reklame på TV. 33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå