Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Det vet jeg ikke. Følger ikke ikke spesielt godt med.  Men det gjør sikkert du så da vet du sikkert dette selv og kan dokumentere påstanden. Uansett går det bra for dem økonomisk 

Om det går bra er jo et definisjonsspørsmål. De har gjort det bedre før, men også dårligere. Det blir mer interessant de neste 2-3 årene. Nå er det ikke Bloggerne lenger, og hun har ingen eksklusive eller store samarbeid. At de skal tjene millioner på å reklamere for intimservietter og ob'er,  det tviler jeg på. Selv har jeg ikke noen tro på netfit, men det vil uansett ta noen år før de eventuelt får noen gevinst for prosjektet. Hvis de har holdt på i 3 år, vil jeg tro at de har investert en god del, både penger og tid. Jeg tror uansett at de må regne med og måtte jobbe litt mer for pengene de neste årenen. Se bare på Alpro. Et produkt hun bare elsker, men så er det kollegaen som fikk samarbeid med de. Det må jo være ganske kjipt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, MiniMjau skrev:

Det er andre influencere og likesinnede på hotellet nå, samtidig med CBE og co. De har merket med reklame.

. Vil tro det er et samarbeid på ett eller annet plan.

Men så deilig at Vestlia Resort endelig er ryddet for gamlinger, og igjen er destinasjon for slitne influencere!

Borte er rullatorer, dusjstoler og tisselaken. Tannløse gommer i frokostsalen er byttet ut med blekede tenner og gapende  restylanelepper. Stolene renset for inkontinens, og kan igjen smykkes av lekre rumper og sexy poseringer. Skjelvende hender er erstattet av sprikende, selvbrunede fingre med lange akrylnegler, grå permanentkrøller og briller er borte. Kanskje for alltid.

De gamle er tilbake i institusjonene der de hører hjemme, og Vestlia kan endelig skinne igjen. Deilig! Verden begynner å bli normal dere. Takk og lov.

https://www.nrk.no/osloogviken/hotell-omgjort-til-sykehjem-1.14948715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MiniMjau skrev:

Det er andre influencere og likesinnede på hotellet nå, samtidig med CBE og co. De har merket med reklame.

. Vil tro det er et samarbeid på ett eller annet plan.

Det må være frustrerende å betale massevis av tusenlapper for å bo på Vestlia mens kollegaene dine er populære nok til å få det sponset.

1 time siden, Klaraku78 skrev:

Om det går bra er jo et definisjonsspørsmål. De har gjort det bedre før, men også dårligere. Det blir mer interessant de neste 2-3 årene. Nå er det ikke Bloggerne lenger, og hun har ingen eksklusive eller store samarbeid. At de skal tjene millioner på å reklamere for intimservietter og ob'er,  det tviler jeg på. Selv har jeg ikke noen tro på netfit, men det vil uansett ta noen år før de eventuelt får noen gevinst for prosjektet. Hvis de har holdt på i 3 år, vil jeg tro at de har investert en god del, både penger og tid. Jeg tror uansett at de må regne med og måtte jobbe litt mer for pengene de neste årenen. Se bare på Alpro. Et produkt hun bare elsker, men så er det kollegaen som fikk samarbeid med de. Det må jo være ganske kjipt. 

Ja hun elsker jo alpro-produktene. Surt at andre er populære nok til å få det sponset og ikke henne.

Jeg skjønner forresten godt at Caroline har "nowhere to go" i den blå sommerkjolen hun viser på instagram nå (filteret gjør forresten at hun får cat eyes og oval ansiktsform 😳).. Jeg tror ikke engang hun har plass til å få luft ned i lungene med en så pinetrang kjole. Langt mindre sette seg ned. At hun ikke velger 1-2 str større?? Det der blir bare for dumt! Figuren hennes er slank nok som den er og hun blir mye flottere når hun bruker riktig størrelse, hun som lever blant annet av å selge klær burde forstå det. Hvorfor denne evige trangen etter å være tynnere, mer trent osv osv, med skjønnhetsfiltere, poseringer, retusjering og altfor trange klær. Jeg begynner å skjønne hvorfor hun føler at hun jobber mye, for det må være slitsomt å aldri føle at man er bra nok som man er. 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tannbein skrev:

Det må være frustrerende å betale massevis av tusenlapper for å bo på Vestlia mens kollegaene dine er populære nok til å få det sponset.

Ja hun elsker jo alpro-produktene. Surt at andre er populære nok til å få det sponset og ikke henne.

ekstra surt må det være når vi vet de har fått sponset opphold tidligere. Hva har de gjort galt, siden de må betale selv nå??

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

««Bloggere? Hvilke bloggere sikker du til her? Jeg har ikke  skrevet at jeg synes synd på noen. Riktig merking av reklame er viktig, det er jeg enig med deg i. Men å gå etter etter en enkelt rosablogger for manglende merking hjelper ikke. Og CBE er ikke verre enn andre.

Hvis det stemmer at Caroline ikke er verre enn andre når det kommer til merking så er det jo en fallitterklæring å se at andre influensere nå bor på Vestlia resort gratis mens hun må betale for det. Hvilke andre influensere er/var der nå forresten, @MiniMjau ?

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tannbein skrev:

Hvis det stemmer at Caroline ikke er verre enn andre når det kommer til merking så er det jo en fallitterklæring å se at andre influensere nå bor på Vestlia resort gratis mens hun må betale for det. Hvilke andre influensere er/var der nå forresten, @MiniMjau ?

C. Dahl, ei naturfotografinstagrammer med femsifret antall følgere, en treningsblogger med få følgere. Jeg går inn og ser hvem som har # eller @  vestliaresort,  da dukker det opp mye som tilsynelatende kan være spons/samarbeid. 

I den dokumentaren på NRK så snakket de om mikroinfluensere, at det kan være instagrammere med få følgere som likevel har reklame. Da er det kanskje lettere å droppe merking også. Mindre sjanse for å bli rapportert. 

Venter på at Linni drar oppover også. Hun er jo fast "gjest" .  Hun har også godt merket reklame for twentyfour, og hun har klærne i passende størrelse som ser behagelig ut på. 

Endret av MiniMjau
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, MissLucy skrev:

ekstra surt må det være når vi vet de har fått sponset opphold tidligere. Hva har de gjort galt, siden de må betale selv nå??

Kanskje Vestlia synes det var kjipt å bli hengt ut av dem på Twitter for å ikke klare å levere kaffen i tide til desserten.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Milio skrev:

Av alle influencere er vel CBE en av de mest rutinerte og den som ser ut til å jobbe desidert mest. Andre står opp, tipser om en bok og legger ut noen linker fra Nelly. CBE er mamma, trener, leverer fantastiske bilder og god tekst på bloggen hver eneste dag. I tillegg er hun aktiv på Snapchat og Instagram. Hun er vel snart en av få som fortsatt har blogg. 

Hun er overhodet ikke aktiv på snapchat. Den kanalen bruker hun ikke for å holde kontakt med følgerne sine. Hun forholde seg til IG storyen og bloggen. Alle de få sjeldne ganger hun har postet noe på snapchat så blir det umiddelbart slettet.

Selvsagt levere hun fantastiske bilder når LKE har sittet natten før å redigert alt sammen. Det er ikke bare lys å skygge som blir brukt om du tror det.

Alle "andre" jobber mer med IG enn bloggen. Om du har fått med seg så er det mange bloggere som har gitt seg, og har heller gått fulltid over på IG. Kommentaren din er veldig poengløs når det ser ut til at du ikke er så oppdatert på hva alle "andre" tar seg til. Det er ikke som du sier at de kaster ut linker fra Nelly litt her og litt der.

Til informasjon så har Isabel Raad en god foretttingsavtale med Nelly, noe hun har hatt over flere år nå. Ja, hun er også blogger, men legger mest tid å energi på IG. 

Funkygine jobber aktivt med både bloggen og IG. Men bruker mest IG siden det er der hun har mest kontakt med både leserne sine og følgerne.

Komikerfruen blogger også, men forholder seg for det meste på IG.

Kristin gjelsvik var blogger, men gikk over til IG noe hun jobber godt med.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bilde på instastory med twentyfour jakke. Var reklame 12. august, men tydeligvis ikke i dag. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så dårlig i jobben sin. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lavande skrev:

Er denne anorakken 

Screenshot_20200928-163450_Chrome.thumb.jpg.65dc1505188b3ddb0fb398005959b57c.jpg

Lenke til storien

Den samme som cbe.no reklamerte for her

Screenshot_20200928-164259_Facebook.thumb.jpg.bccc40ebbdea864bb45cd092e7e33d57.jpg 

?  Og har/hadde cbe.no et samarbeid med de?

I tilfelle mangler storien merking.

Hun hadde flere innlegg i fjor med merket reklame av anorakk fra 24, da sa hun at hun hadde kjøpt inn i mange farger også. Ettersom 24 bruker bilder av henne på sin konto har de nok et samarbeid, hvis ikke hadde de nok ikke fått lov til det. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lavande skrev:

Er denne anorakken 

Screenshot_20200928-163450_Chrome.thumb.jpg.65dc1505188b3ddb0fb398005959b57c.jpg

Lenke til storien

Den samme som cbe.no reklamerte for her

20200928_172150.thumb.jpg.222a8a1ff70210a6fbf7af27470ea605.jpg

?  Og har/hadde cbe.no et samarbeid med de?

I tilfelle mangler storien merking.

Det samme vedr bilde av:Screenshot_20200928-165038_Chrome.thumb.jpg.d26e9f84ee2ea0e3ea3834f36ae053ee.jpg

Lenke til storien. Dette skulle vel også vært merket med reklame. 

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pop up bruker skrev:

Hun hadde flere innlegg i fjor med merket reklame av anorakk fra 24, da sa hun at hun hadde kjøpt inn i mange farger også. Ettersom 24 bruker bilder av henne på sin konto har de nok et samarbeid, hvis ikke hadde de nok ikke fått lov til det. 

Godt poeng. Og så lenge anorakken fremdeles er i salg skal den vel også merkes uansett?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aricia skrev:

Godt poeng. Og så lenge anorakken fremdeles er i salg skal den vel også merkes uansett?

Jepp! Kan jo hende det snart dukker opp en merking, sånn etter den er vist frem en del. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, pop up bruker skrev:

Takk.

Jeg sjekket Instagram,  og ser der ligger reklamepost hos cbe.no i august på det som ser ut til å være både anorakk og boots:

20200928_171924.thumb.jpg.2500dc3560cff71f96156c0ab1d665f8.jpg

Lenke.

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Lavande skrev:

Takk.

Jeg sjekket Instagram,  og ser der ligger reklamepost hos cbe.no i august på det som ser ut til å være både anorakk og boots:

Screenshot_20200928-165910_Instagram.thumb.jpg.33ee27febd1c9e53eb29661653042cc6.jpg

Lenke.

Ja, det er akkurat det samme som hun har på seg nå, så da har det helt klart svikta i merkinga. Det er vel for vanskelig for dem. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Anorakkene har vært i salg over flere år, men har i år fått forbedringer og nye farger. Skoene/støvlene er en nyhet i år og selges fortsatt som en nyhet så markedsføringsverdien er stor.

Tro hvorfor cbe.no ikke merker de 3 instastoriene idag, der anorakk og sko blir vist frem? Er det viljen eller evnen?

Dokumentasjon:

Story 1

- Story 2

- Story 3 

- Reklame for anorakk og sko på IG

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lavande skrev:

Tro hvorfor cbe.no ikke merker de 3 instastoriene idag, der anorakk og sko blir vist frem? Er det viljen eller evnen?

Det er et godt spørsmål, det skulle selvfølgelig vært merket! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...