Minnie Mus Skrevet 20. september 2020 #28501 Del Skrevet 20. september 2020 Hva er meningen med Netfit egentlig? Bare lurer, når paret bruker flere timer på å ta bilder, sminke og style? Trodde det var en trenings app jeg? Eller skal det være noe ala moteshow med perfekt makeup og oppstilte bilder? Det virker jo ikke som noe nytt og spennende, alt dette ser vi jo på insta fra før av. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. september 2020 #28502 Del Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Minnie Mus skrev: Hva er meningen med Netfit egentlig? Bare lurer, når paret bruker flere timer på å ta bilder, sminke og style? Trodde det var en trenings app jeg? Eller skal det være noe ala moteshow med perfekt makeup og oppstilte bilder? Det virker jo ikke som noe nytt og spennende, alt dette ser vi jo på insta fra før av. jeg har begynt å lure på om det er en plattform for å vise frem reklame først og fremst. Late som om noe skjer. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. september 2020 #28503 Del Skrevet 20. september 2020 Mulig jeg er i det kjerring hjørnet i dag pga regnværet, men når ble det greit å omtale andres barn som levende dukke? Kom over det utsagnet til CBE når jeg så gjennom IG storyen hennes nå. Ble lagt ut for 20 timer siden. Med at det er avbildet av barn så tok jeg ikke screenshot for å legge til som dokumentasjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. september 2020 #28504 Del Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Minnie Mus skrev: Hva er meningen med Netfit egentlig? Bare lurer, når paret bruker flere timer på å ta bilder, sminke og style? Trodde det var en trenings app jeg? Eller skal det være noe ala moteshow med perfekt makeup og oppstilte bilder? Det virker jo ikke som noe nytt og spennende, alt dette ser vi jo på insta fra før av. 4 minutter siden, Klementine skrev: jeg har begynt å lure på om det er en plattform for å vise frem reklame først og fremst. Late som om noe skjer. Jeg deler deres syn og mening på dette. Finner det litt forvirrende og uforståelig at det går ant å bruke 2 (?) år på en app. Live trening gikk ikke så bra heller. CBE var for opptatt av hvordan hun så ut enn å gjøre øvelsene riktige. Disneyplus brukte 1år på sin app og forholdet seg til lansering månden og dato. Dette var ett eksempel. Det er en og halv uke igjen av september. Før helgen så sto det på Netfit sin IG konto at appen skulle lanseres august/september. Nå står det at skal lanseres i 2020. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Le Fay Skrevet 20. september 2020 #28505 Del Skrevet 20. september 2020 4 timer siden, Surikatt skrev: Det er bare motbydelig at barna må jobbe for å lage innhold som spres på Internett av mor. Det er jo helt tydelig at det er hele formålet med denne utflukten. Sa ikke hun i et intervju at de skjermer barna mye mer? De lyver så de tror det selv. Og alltid den fjollete latteren etter hver videosnutt. Hun burde skamme seg for å utnytte barna på denne måten. Dette! Opprører meg mer enn selve snikfilmingen. Hun snakker jo ikke med barna slik normale foreldre gjør, hun ler alltid en overbærende latter HENVENDT TIL OSS, publikum. "Bare hør så søtt og barnslig da dere". Utrolig kvalmt. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. september 2020 #28506 Del Skrevet 20. september 2020 Får en vel hvertfall til å lure på hvor mye og hvordan pengene som er investert er forvaltet. Går det kun til show iform av fotoshoot der frua kan leke modell eller går det til utvikling? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 20. september 2020 #28507 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg blir forvirret av det nyeste bildet med reklamemerkingen på instagram. Et objektivt sett mørkt og dystert bilde av en sittende, stylet kvinne iført noe svart og trangt som ser ut som skinn, speidende inn i mobilen sin er hva jeg oppfatter. Jeg forstår ikke hva dette bildet har som mål å formidle, men det er altså merket reklame. Jeg blir også i tvil om hva det reklameres for: Tøyet? En ulansert app? Trening vi ikke ser? En kropp? Mobilen? En annen instagram-konto? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. september 2020 #28508 Del Skrevet 20. september 2020 10 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg blir forvirret av det nyeste bildet med reklamemerkingen på instagram. Et objektivt sett mørkt og dystert bilde av en sittende, stylet kvinne iført noe svart og trangt som ser ut som skinn, speidende inn i mobilen sin er hva jeg oppfatter. Jeg forstår ikke hva dette bildet har som mål å formidle, men det er altså merket reklame. Jeg blir også i tvil om hva det reklameres for: Tøyet? En ulansert app? Trening vi ikke ser? En kropp? Mobilen? En annen instagram-konto? Men det er i alle fall merket, det er bra 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. september 2020 #28509 Del Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Minnie Mus skrev: Hva er meningen med Netfit egentlig? Bare lurer, når paret bruker flere timer på å ta bilder, sminke og style? Trodde det var en trenings app jeg? Eller skal det være noe ala moteshow med perfekt makeup og oppstilte bilder? Det virker jo ikke som noe nytt og spennende, alt dette ser vi jo på insta fra før av. de fleste apper med instruksjonsvideoer er som oftest personene stylet seg litt først. Det bille jeg også gjort før jeg lanserte en treningsapp. Tror det er mer jobb enn man skulle tro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 20. september 2020 #28510 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) 45 minutter siden, Klink skrev: Men det er i alle fall merket, det er bra 😊 Er reklameinnlegget merket korrekt? Ifølge https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-3-3 skal det merkes med: "Navn på annonsør Det skal alltid fremgå av innlegget ditt hvem du reklamerer for. Det er tilstrekkelig at dette blir omtalt i innlegget eller at det går tydelig frem ut fra sammenhengen, f. eks. i tilfeller hvor det er åpenbart hvilken annonsør som omtales i reklamen." Skulle ikke IG-posten vært merket med reklame for treningstøyet? CBE har jo nylig omtalt at de har inngått et samarbeid med dem, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/08/en-dag-pa-sett-netfit/. Endret 20. september 2020 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. september 2020 #28511 Del Skrevet 20. september 2020 18 minutter siden, Lavande skrev: Er reklameinnlegget merket korrekt? Ifølge https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-3-3 skal det merkes med: "Navn på annonsør Det skal alltid fremgå av innlegget ditt hvem du reklamerer for. Det er tilstrekkelig at dette blir omtalt i innlegget eller at det går tydelig frem ut fra sammenhengen, f. eks. i tilfeller hvor det er åpenbart hvilken annonsør som omtales i reklamen." Skulle ikke IG-posten vært merket med reklame for treningstøyet? CBE har jo nylig omtalt at de har inngått et samarbeid med dem, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/08/en-dag-pa-sett-netfit/. Hvis man går inn så ser man at hun har tagget der tøyet er kjøpt og netfit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. september 2020 #28512 Del Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Klementine skrev: Får en vel hvertfall til å lure på hvor mye og hvordan pengene som er investert er forvaltet. Går det kun til show iform av fotoshoot der frua kan leke modell eller går det til utvikling? Når du sier dette så hadde det vært kjekt å vite hvor mange som har registrert seg som medlemmer, for da kan man få en slags bildet på hvordan CBE&co forvalte pengene. For uten medlemmene så kan de ikke drive netfit uten at de punge store summer selv i prosjektet. Men jeg er nysgjerrig på hva slags unnskylding de har for at appen ikke har blitt lansert denne gangen. For slik det er nå så er Netfit ikke noe annet enn reklame konto enn inspirerende trenings side. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 20. september 2020 #28513 Del Skrevet 20. september 2020 17 minutter siden, Klink skrev: Hvis man går inn så ser man at hun har tagget der tøyet er kjøpt og netfit. Hvor har hun tagget? Må man bla igjennom alle kommentarene for å finne det? Skulle vel vært i samme setning hvor hun nevner netfit? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. september 2020 #28514 Del Skrevet 20. september 2020 Aner ikke hva det er reklame for, kan det være Nike, Apple? Eller de skinn?klærne hun har på (er det treningstøy, ser veldig klamt ut?), netfit, frisøren, eller kanskje negledama? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. september 2020 #28515 Del Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Klokkereim skrev: Hvor har hun tagget? Må man bla igjennom alle kommentarene for å finne det? Skulle vel vært i samme setning hvor hun nevner netfit? Jeg trengte ikke det. Dessuten står det at det wr netfit det er reklame for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 20. september 2020 #28516 Del Skrevet 20. september 2020 5 minutter siden, Klink skrev: Jeg trengte ikke det. Dessuten står det at det wr netfit det er reklame for. Du skriver jo selv at hun har merket hvor treninstøyet er fra? Jeg ser kun reklame for netfit. Og ikke merket reklame for klær. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. september 2020 #28517 Del Skrevet 20. september 2020 Det står reklame på bildet - og netfit er tagget i teksten. Treningstøyet er ikke nevnt. SÅ da er det feilmerket. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 20. september 2020 #28518 Del Skrevet 20. september 2020 20 minutter siden, loffen skrev: Aner ikke hva det er reklame for, kan det være Nike, Apple? Eller de skinn?klærne hun har på (er det treningstøy, ser veldig klamt ut?), netfit, frisøren, eller kanskje negledama? Tror det må være et murerfirma hun reklamerer for...mye mur på gulv og vegger inne. Pluss murveggen ute. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 20. september 2020 #28519 Del Skrevet 20. september 2020 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Det står reklame på bildet - og netfit er tagget i teksten. Treningstøyet er ikke nevnt. SÅ da er det feilmerket. Nettopp👍. Etter 11 år i bransjen, best i klassen osv. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. september 2020 #28520 Del Skrevet 20. september 2020 10 minutter siden, Klink skrev: Jeg trengte ikke det. Dessuten står det at det wr netfit det er reklame for. Men siden hun har en avtale med treningstøyrodusenten eller agenten, skal hun merke alle innlegg hvor hun bruker klærne. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå