Minnie Mus Skrevet 1. november 2019 #10461 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 2 minutter siden, pøbelsara said: Veldig bra med omvendt nisse - det er et bra opplegg. Og så er jeg imponert over Levinas innsikt i formues- og inntektsforholdene til Treasures AS og eierene. Veldig enig med deg i det, det er et flott opplegg med Omvendt julenisse Men hun kunne skrevet at de var med på prosjektet, istedet for å skrive at det er dem som har startet det. Endret 1. november 2019 av Minnie Mus 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. november 2019 #10462 Del Skrevet 1. november 2019 8 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Uansett da, så ser dette med omvendt julenisse ut som et supert tiltak, så kred for det herfra👍 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Veldig bra med omvendt nisse - det er et bra opplegg. Og så er jeg imponert over Levinas innsikt i formues- og inntektsforholdene til Treasures AS og eierene. Ja absolutt bra med omvendt julenisse 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. november 2019 #10463 Del Skrevet 1. november 2019 4 minutter siden, Minnie Mus skrev: Veldig enig med deg i det, det er et flott opplegg med Omvendt julenisse Men hun kunne skrevet at de var med på prosjektet, istedet for å skrive at det er dem som har startet det. Men det er vel de som har startet det i Sarpsborg? Ser i alle fall slik ut for meg på hjemmesiden på Fb! Uansett blir dette litt flisespikkeri synes jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. november 2019 #10464 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, Jobbermedbarn said: Men det er vel de som har startet det i Sarpsborg? Ser i alle fall slik ut for meg på hjemmesiden på Fb! Uansett blir dette litt flisespikkeri synes jeg. Jo, meget mulig det blir flisespikkeri, men totalsummen av alt frua tar æren for, er stor. Man tror liksom ikke på at sånne mennesker som kjøper flere tonn med klær og plastikk ræl hvert eneste år, og som fremstår som så gjerrige at dem skriver av en iskrem på regninga, kan være så godhjertet at dem starter opp noe sånt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 1. november 2019 #10465 Del Skrevet 1. november 2019 Heier på omvendt julenissen! Heier også på at det er saken som står i fokus, og ikkje eksponering av mindreårige og julegensere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 1. november 2019 #10466 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 47 minutter siden, Pjolterbeist skrev: Konseptet var allerede der fra før av. Det er ikke noe CBE har dratt i gang selv. Konseptet har ikke vært i Sarpsborg, det er det ekteparet som har dratt i gang nå. De har det fra Skien hvor det er etablert. Ikke vet jeg hvor du har dine opplysninger fra. Endret 1. november 2019 av Levina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. november 2019 #10467 Del Skrevet 1. november 2019 Hvis det er «bloggekteparet» som skal starte omvendt julenisse, hvorfor er det da LKE som står som ansvarlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TulleteKatt Skrevet 1. november 2019 #10468 Del Skrevet 1. november 2019 Tidligere har det i alle fall vært åpen julefeiring i byen med grøtservering, nissebesøk og gaver til vanskeligstilte og ensomme. Gavehjelpen finnes også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 1. november 2019 #10469 Del Skrevet 1. november 2019 Er litt grønn på sånne ting, men er dette eit firma/selskap som skal tjena pengar eller kun ideelt formål? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 1. november 2019 #10470 Del Skrevet 1. november 2019 Her er link til hvilke fordeler det har å registrere virksomheten i frivillighetsregisteret, som LKE har gjort. https://www.brreg.no/lag-og-foreninger/registrering-i-frivillighetsregisteret/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. november 2019 #10471 Del Skrevet 1. november 2019 I tillegg så lurer jeg på følgende: hvis dette «bloggerekteparet» bruker firma til LKE «omvendt julenisse» i bloggen for å hente inn gaver, eller profilere firma. Skal det da merkes som reklame for «omvendt julenisse»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 1. november 2019 #10472 Del Skrevet 1. november 2019 1 hour ago, Levina said: Konseptet har ikke vært i Sarpsborg, det er det ekteparet som har dratt i gang nå. De har det fra Skien hvor det er etablert. Ikke vet jeg hvor du har dine opplysninger fra. Kanskje du skal lese gjennom hva du faktisk svarer på før du poster svaret ditt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla2103 Skrevet 1. november 2019 #10473 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 36 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hvis det er «bloggekteparet» som skal starte omvendt julenisse, hvorfor er det da LKE som står som ansvarlig? Fordi man bare kan ha én daglig leder. Dette må også være en fysisk person og kan ikke f.eks være Treasures AS. Endret 1. november 2019 av lilla2103 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. november 2019 #10474 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 2 minutter siden, lilla2103 skrev: Fordi man bare kan ha én daglig leder? Endret 1. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla2103 Skrevet 1. november 2019 #10475 Del Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev: Hva med styret??? Hvis du ser her: https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=923601449 så ser du at hun er styremedlem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. november 2019 #10476 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, lilla2103 skrev: Hvis du ser her: https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=923601449 så ser du at hun er styremedlem. Ok, det kom ikke opp på proff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla2103 Skrevet 1. november 2019 #10477 Del Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev: Ok, det kom ikke opp på proff. Tenker at uansett om hun ikke hadde vært med i styret så er jo ikke dette noe å reagere på - hvordan man organiserer det rent selskapsrettslige trenger jo på ingen måte henge sammen med hvem som bidrar til prosjektet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. november 2019 #10478 Del Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, lilla2103 skrev: Tenker at uansett om hun ikke hadde vært med i styret så er jo ikke dette noe å reagere på - hvordan man organiserer det rent selskapsrettslige trenger jo på ingen måte henge sammen med hvem som bidrar til prosjektet. Det er definitivt en forskjell, særlig hvis Caroline Berg Eriksen har frontet dette på sine sosiale medier/bedrift. Men hun er jo en del av dette via styremedlem rollen. Det bør være et skille der mellom den kommersielle delen «bloggen» og «frivilligheten» men jeg regner med at det blir ivaretatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. november 2019 #10479 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Heia "omvendt julenisse"! CBE kunne jo donert alt PeppaGris-stæsjet som var til overs etter den siste barnebursdagen. Det hun la ut for salg på IG... Endret 1. november 2019 av FruRosa 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla2103 Skrevet 1. november 2019 #10480 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 16 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Det er definitivt en forskjell, særlig hvis Caroline Berg Eriksen har frontet dette på sine sosiale medier/bedrift. Men hun er jo en del av dette via styremedlem rollen. Det bør være et skille der mellom den kommersielle delen «bloggen» og «frivilligheten» men jeg regner med at det blir ivaretatt. Jeg tror ikke jeg helt skjønner helt hva du mener. Uansett, mitt poeng er at hun kan bidra akkurat like mye til prosjektet uavhengig av om hun er styremedlem eller ei. Som styremedlem har man jo åpenbart et helt annet type ansvar enn som en bidragsyter lengre ned i kjeden, men å utbrodere om dette tror jeg vil være langt utenfor trådens tema så jeg stopper her jeg. Endret 1. november 2019 av lilla2103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå