Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet å lese CBS for hun er kjedelig. Hun vet det også for sex selger. Og dere burde vite det nå også, der mange av dere biter på og diskuterer rumpa hennes opp og ned i mente, at hun er ikke verdt tiden deres lengre. 

Denne tråden gir henne treff og oppmerksomhet og det er jo det dere ikke vil. 

Igjen, sex selger. Pupper, lår og rumpe. Se bare hva MTM prøvde på i sin tid? CBS gjør det samme, i rein desperasjon. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skriver såvidt jeg ser ikke i blogginnlegget at hun har designet hårspennene selv, så man kan jo i det lengste håpe at dette er et utsagn som er Coverbrands' påfunn. 

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, Ellepelle skrev:

Hun skriver såvidt jeg ser ikke i blogginnlegget at hun har designet hårspennene selv, så man kan jo i det lengste håpe at dette er et utsagn som er Coverbrands' påfunn. 

Enig her👍 Men samtidig takker hun jo på ig når noen skriver hvor dyktig hun er, så da vet jeg ikke helt hva hun takker for? Navnene? 

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

Enig her👍 Men samtidig takker hun jo på ig når noen skriver hvor dyktig hun er, så da vet jeg ikke helt hva hun takker for? Navnene? 

For å selge overpriset eBay stæsj?

• Liker 15
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hun takker vel for gratulasjoner kanskje. 

Endret av Ellepelle
  • Liker 3
Skrevet

Skal bli interessant å lese bloggens kommentarfelt på siste innlegg. Noen må jo legge igjen en kommentar som påpeker det innlysende om at identiske spenner kan kjøpes til en brøkdel av prisen på Coverbrands andre steder. Og da kommer nok Lill, LKE og de andre ridderene i skinnende, hvit rustning stormende til for å fortelle at de kun er ute etter å ta Caroline og lage kvalm i kommentarfeltet. 

Og jeg skulle fremdeles gjerne ha visst hvor mange av de negative kommentarene som aldri blir godkjent, for det vil jeg tro er ganske mange.....

• Liker 27
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Og bildene er klin like noen som ble brukt i april/mai, til og med blusen og blomstene i bakgrunnen er de samme. Hun har vist frem perlespenner fra Glitter i et halvt år jo!

Gjest Annepannesjoko
Skrevet
59 minutter siden, Ellepelle skrev:

Hun har repostet Coverbrand sin tekst, der det står designet av Caroline Berg Eriksen. 

Lagt ut på instastory kl 12:21:  http://web.archive.org/web/20190801170831/https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno

Skrevet

Dette er jo direkte pinlig. Takk for oversikten @Heidu90

• Liker 31
Skrevet

Coverbrands har også lagt ut et innlegg om disse "nye" og Caroline-"designede" produkter, har ikke kommet noen kommentarer ennå der, men det kommer vel etter hvert hvis folk får det med seg at dette ikke er noe i nærheten av å være eksklusuve greier.....med mindre folk lar seg lure siden det er CBE da :P

https://www.facebook.com/Coverbrands.no/posts/10157236936485941

• Liker 15
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)

"Nå kan jeg endelig avsløre hva jeg har jobbet med en stund – i dag lanserer jeg nemlig mitt helt eget merke: Caroline Accessories og det er så gøy!" (link: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/01/caroline-accessories/)    Jobbet veldig hardt også ser jeg, med å søke på nettet. Nok et eksempel på hvorfor denne bloggeren er en værstingene, også er de KG hønsene som er på problemet 🙄

Endret av Emmy_H
Skrevet (endret)

Dere skal ikke se bort ifra at hun har kjøpt blanke spenner og limt på perlene selv😉

"Rart" at hun kommer med akkurat de "produktene" når alle andre leverandører fra billigkjeder har hatt dem i årevis😂

Så Nope. Dette er en mislykket forsøk på og selge noe som ikke har vært noe hard jobbing med. Hvorfor skal folk kjøpe hos henne, når dem kan stikke hue innom Glitter og handler istedenfor🤪 

Og hva skjedde med sko og vesker kolleksjonen da? Det hadde hun også jobbet hardt å lenge med. Ser ikke ut som at det blir noe særlig mye "gull" av det Fru Berg Eriksen tar i🤷‍♀️

Endret av Uglesjel
  • Liker 23
Skrevet

Og de dyre versjonene av disse spennene, som da kostet mellom 799-1400 kr, fikk jo flere bloggere og influencere sponset i februar. Tviler på at noen med motesans og som følger med litt vil betale for noe som er ute av moten og som nå har blitt «allemannseie» på Glitter. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Louiah skrev:

Og de dyre versjonene av disse spennene, som da kostet mellom 799-1400 kr, fikk jo flere bloggere og influencere sponset i februar. Tviler på at noen med motesans og som følger med litt vil betale for noe som er ute av moten og som nå har blitt «allemannseie» på Glitter. 

Når det gjelder moten og trenden så henger hun etter. Det andre bloggere har bedrevet med lenge kommer hun med flere mnd etter med.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Louiah skrev:

ehh 1400 kr for ei hårspenne? Jeg bruker mine typ en gang og så forsvinner de her og der 😂

• Liker 7
Skrevet

Jo mer jeg tenker over dette, jo mer provosert blir jeg faktisk! Det er så himla drøyt.

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, CabinCruiser skrev:

ehh 1400 kr for ei hårspenne? Jeg bruker mine typ en gang og så forsvinner de her og der 😂

De som var fra merket som var først ute med disse spennene kostet det, ja. Så litt bedre ut på nært hold enn dette Kinarælet da, det skal sies. Var likevel flest influencere og wannabes som gikk slik i Oslo i vår.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Louiah skrev:

De som var fra merket som var først ute med disse spennene kostet det, ja. Så litt bedre ut på nært hold enn dette Kinarælet da, det skal sies. Var likevel flest influencere og wannabes som gikk slik i Oslo i vår.

fant dem i salg for 99,- på to lokale frisørsalonger, på ett  minutt på FB, visste jeg hadde sett de før :)

Men i all rettferdighetens navn, hun har vel ikke sagt at hun har designet de - men at det er hennes merke. Det er fullt lovlig å kjøpe store parti og sette eget merkenavn på produkt man kjøper fra f.eks Aliexpress osv. Mange har gjort bissniss av det.

Sophie Elise gjorde også en sak av at hun hadde betalt 2500,- for noen krystaller hun etterpå fant ut kosta en 50lapp på Ali😂

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...