Gå til innhold

Hvis du mann mottok en fantasi men var totalt uforberedt...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hypotetisk selvsagt (spør for en venn av en venninne)

 

Hvis du mann var forelsket i ei dame, men dere har ikke engang kysset eller definert forholdet...hvis denne dama da, helt ut av det blå, sender en nokså het fantasi til deg på epost...

Hvordan ville du tatt det?

Hun jeg spør for gjorde dette og fikk ikke noe svar...(Hun ba ham forøvrig om å ikke respondere fordi hun var livredd..) men når de møttes igjen så spør hun hvordan han reagerte på den  og han begynner å stamme og stokke ord.  Og får bare frem "det var jo litt voldsomt ".. Og hun spør igjen og han stammer desto mer og sier "jeg er jo bare et menneske...svak...svak for deg "

Det var alt av fornuft hiv fikk ut av fyren !

Ble det rett og slett for hett? For uanstendig for han? For vanskelig å snakke om?

Altså...dere menn..hvis dama du var forelska i(men ikke kjæreste med) orøvde dette på deg.  Hvordsn ville DU ha reagert? Og hva er det med denne fyren? 

Anonymkode: 7b335...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarer for en venn av en venn. 

Det kommer helt an på fantasien.

Til fyren som fikk den presentert.  Hvis den ikke involverte fotballag og store publikum så måtte han vel om han var interessert og normal kunne foreslå at den kunne bli til virkelighet som sin respons.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Whistler skrev:

Jeg svarer for en venn av en venn. 

Det kommer helt an på fantasien.

Til fyren som fikk den presentert.  Hvis den ikke involverte fotballag og store publikum så måtte han vel om han var interessert og normal kunne foreslå at den kunne bli til virkelighet som sin respons.

Ingen slike elementer i eposten. Så du mener han svarte underlig? Kan han ha vært nervøs?

Anonymkode: 7b335...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødvendig å lage tre tråder om det? "Hun du spør for" har laget tråd her om det før og fått svar :) 

Anonymkode: c5d97...834

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nødvendig å lage tre tråder om det? "Hun du spør for" har laget tråd her om det før og fått svar :)

Anonymkode: c5d97...834

Eh...nei. Dette er første tråd om denne saken. At andre og bedriver med fantasier er jo interessant da 🤩

Anonymkode: 7b335...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hypotetisk selvsagt (spør for en venn av en venninne)

 

Hvis du mann var forelsket i ei dame, men dere har ikke engang kysset eller definert forholdet...hvis denne dama da, helt ut av det blå, sender en nokså het fantasi til deg på epost...

Hvordan ville du tatt det?

Hun jeg spør for gjorde dette og fikk ikke noe svar...(Hun ba ham forøvrig om å ikke respondere fordi hun var livredd..) men når de møttes igjen så spør hun hvordan han reagerte på den  og han begynner å stamme og stokke ord.  Og får bare frem "det var jo litt voldsomt ".. Og hun spør igjen og han stammer desto mer og sier "jeg er jo bare et menneske...svak...svak for deg "

Det var alt av fornuft hiv fikk ut av fyren !

Ble det rett og slett for hett? For uanstendig for han? For vanskelig å snakke om?

Altså...dere menn..hvis dama du var forelska i(men ikke kjæreste med) orøvde dette på deg.  Hvordsn ville DU ha reagert? Og hva er det med denne fyren? 

Anonymkode: 7b335...826

Jeg er ikke mann men jeg syns svaret hans tyder på at han er litt satt ut, overveldet og kanskje litt flau og ikke helt sikker på hvordan håndtere det?er han litt blyg type?kanskje ikke mottatt slikt før?

Men må jo si han røper at han liker det ved å si at han bare er et menneske som er svakt 😉 det var min tanke her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh...nei. Dette er første tråd om denne saken. At andre og bedriver med fantasier er jo interessant da 🤩

Anonymkode: 7b335...826

Ikke jug. De andre trådene beskriver det samme med at jenta har skrevet til mannen at han ikke skal svare på beskjeden, og at de ikke engang har kysset eller hatt sex i virkeligheten før , og overanalyserer hva han syntes om det. 
 

Anonymkode: c5d97...834

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer for naboen til søsteren min,

Å sende en slik e-post uten noen form for forvarsel er direkte tankeløst og ufint.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det var jo litt voldsomt" = upassende, for vulgært, på grensen til ekkelt og sjokkerende. 

Anonymkode: c5d97...834

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

På meg ville det gjort et ganske dårlig inntrykk. Jeg ville tenkt at jeg var lite eksklusiv for henne, at hun allerede hadde mange merkelig erfaringer, og jeg kun en fyr hun ville bruke til å gjøre nye eksperimenter med. Så dersom jeg var forelsket i henne, ville jeg spurt om hun mente det som en spøk, i håp om at hun ville svare ja.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville rett og slett gjort meg supergal etter henne 

Anonymkode: 4b94a...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Det var jo litt voldsomt" = upassende, for vulgært, på grensen til ekkelt og sjokkerende. 

Anonymkode: c5d97...834

Nei nå må du gi deg? Du som svarer her er antagelig ikke mann. En mann vil bli påvirket av dette, og hvertfall om han er forelsket! Ts skriver at han også sa at han bare er et menneske og svak for ts. Han er mest sannsynlig litt satt ut dersom det kom bardus på. Kanskje sjenert eller flau. Kanskje uvant for han. Jeg vil aldri tro en forelsket mann syns det er vulgært 😉

7 timer siden, Paramount skrev:

På meg ville det gjort et ganske dårlig inntrykk. Jeg ville tenkt at jeg var lite eksklusiv for henne, at hun allerede hadde mange merkelig erfaringer, og jeg kun en fyr hun ville bruke til å gjøre nye eksperimenter med. Så dersom jeg var forelsket i henne, ville jeg spurt om hun mente det som en spøk, i håp om at hun ville svare ja.

Ja det kan virke som hun er erfaren og enig i at det kan oppleves som du sier. Men han vet vel om hun er en som er "slik" eller ikke. Ts, du vet vel svaret? Er hun løs på tråden? 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville rett og slett gjort meg supergal etter henne 

Anonymkode: 4b94a...ff4

Meg og. Hadde digget det. Blitt satt ut dersom det kom uten forvarsel men dersom vi hadde snakket om sex så hadde jeg blitt helt hekta på henne. Utrolig pirrende! Og jeg liker ikke løse jenter men liker at de tar initiativ og er trygge på sin seksualitet. Det er tennende i seg selv. 

Mann, 51

Anonymkode: 1c01d...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun finnes ikke løs på tråden og jeg vet at sex ofte har vært et tema. Når jeg skrev "uforberedt" så er det jo ikke slik at sex er helt fjernt for dem...Men han var uforberedt på å få en slik epost akkurat den dagen. 

Og ja han er sjenert av seg 😉 og ja han sa han er svak for henne, men fant ikke ord for hva han skulle si...han kunne like gjerne sagt at det var "heftig" som "Voldsomt". Kan ikke tro, utfra det han har sagt om sex til henne, at han syns det var vulgært.

Ts

Anonymkode: 7b335...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sende en slik melding med seksuelt innhold til en person som ikke har bedt om det er akkurat like ille som å sende et dick-pic. 

Tenk hvis en mann du ikke hadde et seksuelt forhold til plutselig sendte deg en melding om hvilke seksuelle fantasier han hadde om deg. Hadde det vært ok?

Anonymkode: 711a0...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer for meg selv.

Først vil jeg si jeg hadde blitt litt skuffa for at den hadde kommet på e-post eller melding.

Hadde nok satt mye mere pris på å fått den face to face. Selv om jeg har noen sperrer/barrierer så respekter jeg at andre folk kan være litt mere vågale. Sperrene mine kan jo bli mere diffuse hvis jeg hadde vært såpass heldig med dama som trådstarter sikter til her.

Så hadde jeg brettet opp ermene og gnidd hendene sammen og spurt når skal vi sette igang?

P.s. Tror faktisk ei sånn dame hadde funket veldig greit. 😙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Paramount skrev:

På meg ville det gjort et ganske dårlig inntrykk. Jeg ville tenkt at jeg var lite eksklusiv for henne, at hun allerede hadde mange merkelig erfaringer, og jeg kun en fyr hun ville bruke til å gjøre nye eksperimenter med. Så dersom jeg var forelsket i henne, ville jeg spurt om hun mente det som en spøk, i håp om at hun ville svare ja.

Dette høres rart ut for meg, for man kan fint ha fantasier og drømmer, uten å ha hatt sex med mange.
I startfasen med han som nå er min Kjære, sendte vi masse BDSM fantasier frem og tilbake til hverandre. For meg ble det mye jeg hadde lyst å prøve, siden jeg var nokså fersk innen BDSM.

Stoppet meg ikke i å fantasere... Jeg har heller ikke hatt super mange, eller fantasifulle sexpartnere, så var mye sånne fantasier om ble snakket om også, men som jeg aldri hadde prøvd ut før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kommer det jo gradvis frem at de har snakket seksuelt sammen så HELT uforberedt har ikke fyren vært og heller ikke avvisende til slikt prat tydeligvis 😉

Syns det blir merkelig å sammenligne dette med å sende Dickpic. Det er da en smule forskjell på å få et bilde midt i fleisen...og på å få en seksuelt ladet melding. Vi vet jo ingenting om innholdet i den meldingen. Kanskje var den bare søt og romantisk, men seksuell? Kanskje var det skikkelig rått og heftig...da endrer jo saken seg litt. Syns absolutt det kommer an på innholdet. 

Jeg oppsummerer og holder fortsatt fast på at en forelsket mann, ville blitt satt ut på en ok måte, og ikke tenkt at dette var vulgært eller ekkelt! Snålt å si at dette er ekkelt...! Glemmer dere en viktig faktor? Han er forelsket! OG de har snakket om slikt tidligere! Og da har han vært "med"... 

Nei ts dette er ikke noe å svette av. Fyren vet ikke hva han skal si. Er litt flau og satt ut og sier han er svak for deg (eller den det gjelder😉)...du skriver jo det at han sa han "bare er et meneske og svak "(les: dette påvirker han selvsagt i retning kåt og det var vel det avsender ville oppnå?)

Tvi tvi! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er interessant. Jeg har gjort noe lignende. Og vedkommende reagerte NESTEN som han du beskriver. Fikk ikke frem et ord da jeg faktisk  måtte spørre han hva han tenkte om meldingen min. Vi satt face to face da jeg spurte ham om han ble pionrød! Hehehe, aldri sett på maken...dette var tydelig vanskelig å snakke om. Og det sa han også...at han visste ikke hva han skulle si, veldig flaut dette.....Men han sa noe lignende som "din", at det var jo litt mye å fordøye...Det skal sies at fyren er mye eldre enn meg, og har nok ikke veldig mye erfaring, for å si det sånn, men å se ham så flau? ;) Vel...det endte med at han klarte å stamme frem at han likte det, at han ble skikkelig giret av det og ville bare ha meg....tenkte på meg og alt vi kunne "finne på".

Så at han sier det er "voldsomt" og SAMTIDIG sier han bare er et menneske (hehe, det sier jo alt!!  ;) ) OG svak for deg? vel, ikke noe å lure på. Han ble giret men han turte bare ikke innrømme det med en gang....De aller, aller fleste menn som får noe sånt av en de er glade i eller har følelser for, ville blitt nokså kåte tror jeg.

Hørt sangen "Bare en mann" av Eidsvåg....? menn er ikke så kompliserte ;) de er bare menn, med nokså sterke lyster (ofte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Det var jo litt voldsomt" = upassende, for vulgært, på grensen til ekkelt og sjokkerende. 

Anonymkode: c5d97...834

What? Hvordan i alle dager får du dette, i denne settingen, til å tolke dette som EKKELT? Kanskje fyren fikk et lite sjokk men er det ikke herlig at man kan sjokkere hverandre litt? det gjør vi alt for lite! Men ekkelt? Nei. Totalt uenig. 

Hvis fyren er super-religiøs så kanskje....men bare kanskje da også....har såpass erfaring med menn at de færreste, med følelser for ei dame, ville syns dette var ekkelt.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Paramount skrev:

På meg ville det gjort et ganske dårlig inntrykk. Jeg ville tenkt at jeg var lite eksklusiv for henne, at hun allerede hadde mange merkelig erfaringer, og jeg kun en fyr hun ville bruke til å gjøre nye eksperimenter med. Så dersom jeg var forelsket i henne, ville jeg spurt om hun mente det som en spøk, i håp om at hun ville svare ja.

This.

Om vi ikke hadde kysset engang hadde jeg fått et veldig dårlig inntrykk. Dette blir nok forsterket av at han er av den sjenerte typen.

 

Anonymkode: f6a63...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...