Gå til innhold

Er det innafor å ikke ha vasket badet siden jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det innafor å ikke ha vasket badet siden jul?

Anonymkode: df344...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv jeg har vasket det siden jul, og jeg drar det langt ut om jeg ikke får besøk eller noe, så nei det er ikke helt innafor.

Anonymkode: 69e30...6fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke... vi har fire barn, to av dem gutter i skolealder (både på do og ved vasken), så jo så oss hadde det vært helt forj*vlig uten vask siden jul. Men med én voksen person kan det kanskje gå? Skjønt det blir vel støvete uansett?

Anonymkode: 8bfdf...59f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mente "sølealder" både på do og ved vasken. Ikke skolealder. 

Anonymkode: 8bfdf...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vasket toalettet? dusjen eller badekaret? gulvet? definer vask :phaedra::vetikke:

Anonymkode: 72d85...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor lenge siden spør du meg. Badet er det jeg er mest nøye med å vaske. Men så har jeg to små gutter i hus da. 

Anonymkode: 923e6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt innafor i min verden, i hvert fall. Det blir jo kalkbelegg og såperester i dusjen, mye støv og skitt som fester seg der det pleier å bli fuktg, osv. Om vi ikke vasker over servanten og do ukentlig ser det jo grisete ut. Vi er tre voksne mennesker som deler bad, da. Vet ikke hvor mange det er hjemme hos deg.

Anonymkode: ee57d...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor helt alene, har aldri besøk og liker møkk så er det vel opp til deg....

Anonymkode: 112aa...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo hva du mener. Jeg har ikke vasket vegger og tak siden jul, men selvfølgelig vasker jeg vasken/benk, toalett, dusj og gulv opp til flere ganger i uken. 

Syns det er ekkelt hvis ingenting av dette er vasket siden jul. 

Anonymkode: dc40c...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Det er ikke akkurat så veldig lenge siden jul.

Det er snart to måneder siden, men hva som er "innafor" med tanke på renhold må jo bli opp til de som skal bruke det badet. Jeg ville ha synes det var ekkelt, men smak og behag osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel opp til deg selv, det.

For lenge for meg, jeg vasker vel en gang i uka, har klut og klorin-spray stående så drar over flater oftere og tar skåla etter hver gang jeg har gjort nummer to egentlig. 

Jeg har ikke veldig støv på hjernen, men jeg slapper bedre av når det er rent og ryddig rundt meg, så har litt sånn vaskedag torsdag sånn at jeg kan slappe av/ha fest/ha bakrus i helgen i ren og pen leilighet. 

Anonymkode: b92bf...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å ikke ha vasket badet siden jul?

Anonymkode: df344...18c

Gjør som du vil, jeg bryr meg ikke om badet ditt 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt tenker jeg om ingenting er rengjort.

Spesielt for eventuelt besøkende. 

Anonymkode: e7121...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vasket badet siden før jul. Har ikke do inne på badet, det er i et annet rom. Har heller ikke vaskemaskin/tørketrommel på badet, så ikke støv. Og vasken har jeg riktignok vasket men ikke gulv, dusjkabinett. Ser helt fint ut. Har totalt 2,5 kvm gulv på badet der, det meste av dette er jo dusj, og den tørker jeg av med nal.. Trenger man egentlig å vaske så ofte? 

Anonymkode: f873e...499

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Leo skrev:

Det er snart to måneder siden, men hva som er "innafor" med tanke på renhold må jo bli opp til de som skal bruke det badet. Jeg ville ha synes det var ekkelt, men smak og behag osv.

Noe som ikke er spesielt lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...