AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #21 Skrevet 5. desember 2022 Sweet Jasmine er bare helt fantastisk 🤩 Har kun erfaring med håndsåper, duftoljer og dusjåper. Anonymkode: be640...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #22 Skrevet 9. desember 2022 Aldri prøvd hudpleie, men synes luktene i den røde, gullfargede og hvite serien er kjempegode! I alle fall de jeg har prøvd som dusjsåpe, bodylotion, bodyscrub osv. Anonymkode: ab947...9bc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #23 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2019 den 19.40): Det er faktisk ikke så mye parfyme i dem. I dusjskummet mitt er parfyme listet som nr 7 på ingredienslisten, og det er ikke mye. I kroppskremen er den nr 17. Duften kommer nok mest av de forskjellige eteriske oljene og blomstene. Min har for eksempel rose i seg og det lukter mye. Anonymkode: c6a8d...c05 Om dusjskummet har 15 ingredienser feks vil det at parfyme er listet som nr 7 bety at det er svært mye. Men uansett kan du ikke beregne det slik. Ofte står eteriske oljer og parfyme som siste ingredienser fordi det kreves lite for å skape mye lukt. Det er like irriterende for huden uansett hvor på ingredienslisten det står plassert. Anonymkode: 423f8...633 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #24 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 0.44): Syns lukten på Rituals produktene er litt spesielle, men prisen er grei. Men ville heller betale litt ekstra for Body Shops produkter Anonymkode: a268a...1ef Nå har de ganske lik pris da, så ikke mange ørene du betaler ekstra for TBS, om det i det hele tatt er noe. Jeg liker begge merkene. Bytter på litt. Anonymkode: 80473...d03 1
Tuppeluri Skrevet 18. februar 2024 #25 Skrevet 18. februar 2024 Ikke fornøyd med bodylotionen ihvertfall. Den legger seg som et lag på utsia huden som jeg kan skrelle av med neglen. Andre som opplever det? Liker dusjsåpene, håndvask og skrubben, men lotion er en no go..
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #26 Skrevet 18. februar 2024 Jeg likter i utgangspunktet produktene, men dessverre ingen av duftene får toppscore hos meg. Herreduftene er faktisk mye bedre. Anonymkode: 79f17...791
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #27 Skrevet 18. februar 2024 Elsker Rutials of Sakura og det er den vi bruker mest av. Vi har romspray, duftpinner, duftlys, håndsåper, håndkremer, duftlys, håndskrub, shampoo, balsam, duftputer, bodylotion, bodyskrub, bodybalm (den litt dykkere), fotkrem, hårolje, duftspray til puter og sengetøy, tøymykner og vaskemiddel, av det jeg kommer på i farta 😂 Har alt dette fra Sakura, pluss ekstra i de andre merkene, som vi feks har fått i gave. Eneste fra Rituals jeg har prøvd og ikke likt, er ansiktskremene. Har alltid hatt ren hud, men fikk skikkelig utbrudd av dem, så de ga jeg bort til en venninne som liker dem. Anonymkode: a100e...1b8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #28 Skrevet 19. februar 2024 Ville aldri smurt produkter fra Rituals i ansiktet! Alle de eteriske oljene er potensielt veldig irriterende for huden. Skjønner virkelig ikke hvorfor det merket er så populært. Anonymkode: ea3cd...48c 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #29 Skrevet 19. februar 2024 Jeg tåler de ikke, får utslett av de kraftige parfymerte kremene. Samme med min datter. Anonymkode: 148e1...510 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #30 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 15.50): Elsker Rutials of Sakura og det er den vi bruker mest av. Vi har romspray, duftpinner, duftlys, håndsåper, håndkremer, duftlys, håndskrub, shampoo, balsam, duftputer, bodylotion, bodyskrub, bodybalm (den litt dykkere), fotkrem, hårolje, duftspray til puter og sengetøy, tøymykner og vaskemiddel, av det jeg kommer på i farta 😂 Har alt dette fra Sakura, pluss ekstra i de andre merkene, som vi feks har fått i gave. Eneste fra Rituals jeg har prøvd og ikke likt, er ansiktskremene. Har alltid hatt ren hud, men fikk skikkelig utbrudd av dem, så de ga jeg bort til en venninne som liker dem. Anonymkode: a100e...1b8 Det er så rart hvordan man er forskjellig, jeg har prøvd masse ulike kremer. Chanel, Dior, Loreal, Garnier, billig - dyrt - alt har jeg prøvd. Den tørre ansiktshuden min ble derimot både renere (mindre kviser) og mindre tørr av nettopp Rituals sin hudkrem. Jeg har fremdeles de hormonelle kviseutbruddene, men de får jeg vel ikke bort med hudkrem og rens 😂 Anonymkode: e092c...130
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #31 Skrevet 19. februar 2024 Med en gang butikkene sprer seg som kakkerlakker så mister de sitt lukseriøse preg. Det holdt med butikken på Majorstua, men med en gang de poppet opp overalt ble det ræl. Duftene er ok Anonymkode: c5b25...b0c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #32 Skrevet 19. februar 2024 Liker veldig godt anti ageing serum og dagkremen fra namaste serien og bidyfoam og dusjsåpe fra Khmer serien. Ellers syns jeg mange av seriene lukter for mye for min del. Anonymkode: e59eb...2b7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #33 Skrevet 19. februar 2024 Dusj ole er fint om du bader mye. Huden blir ikke like tørr da Anonymkode: 4b5a3...938
SiljeKP68 Skrevet 20. februar 2024 #34 Skrevet 20. februar 2024 Duftene er litt sånn hit or miss. Noen lukter veldig godt, men noen er helt forferdelige. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #35 Skrevet 20. februar 2024 ELSKER duften av Amsterdam-kolleksjonen! I tillegg så fint design på produktene. Bruker skrubben og body lotionen som jeg er veldig fornøyd med! Har også anti-perspirant spray og body mask fra Karma-serien som dufter og funker veldig bra! Har tidligere hatt håndsåpe og body lotion fra Mehr-kolleksjonen og dusjskum fra Jing, liker begge duftene godt, spesielt Mehr - så behagelig duft. Personlig veldig lite fan av duftene til Sakura og Ayurveda, blir for søte for min smak. Anonymkode: 4275f...eb4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #36 Skrevet 20. februar 2024 Tuppeluri skrev (På 18.2.2024 den 11.01): Ikke fornøyd med bodylotionen ihvertfall. Den legger seg som et lag på utsia huden som jeg kan skrelle av med neglen. Andre som opplever det? Liker dusjsåpene, håndvask og skrubben, men lotion er en no go.. Enig, bodylotionene deres er ikke noe gode. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Med en gang butikkene sprer seg som kakkerlakker så mister de sitt lukseriøse preg. Det holdt med butikken på Majorstua, men med en gang de poppet opp overalt ble det ræl. Duftene er ok Anonymkode: c5b25...b0c Jepp, før synes jeg det var en liten opplevelse å gå inn på en Rituals-butikk, nå kryr det av dem, og produktene selges i andre butikker også, så da mister det litt av sjarmen. Anonymkode: 71f08...2a5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #37 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 17.45): Det er så rart hvordan man er forskjellig, jeg har prøvd masse ulike kremer. Chanel, Dior, Loreal, Garnier, billig - dyrt - alt har jeg prøvd. Den tørre ansiktshuden min ble derimot både renere (mindre kviser) og mindre tørr av nettopp Rituals sin hudkrem. Jeg har fremdeles de hormonelle kviseutbruddene, men de får jeg vel ikke bort med hudkrem og rens 😂 Anonymkode: e092c...130 Alle disse er jo fulle av parfyme, så det er ikke rart du blir tørr og irritert i huden. Anonymkode: 9549d...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #38 Skrevet 21. februar 2024 Hudpleieproduktene funket ikke for min hud, men mannen ble veldig fornøyd med å arve dem😅 Ellers så er jeg veldig glad i Rituala of hammam serien, den syns jeg lukter så godt, og de har en massasjeolje. Anonymkode: c6984...02b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #39 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 17.49): Med en gang butikkene sprer seg som kakkerlakker så mister de sitt lukseriøse preg. Det holdt med butikken på Majorstua, men med en gang de poppet opp overalt ble det ræl. Duftene er ok Anonymkode: c5b25...b0c Så hvis man ikke bor innenfor ring 1 så skal man ikke få kjøpe produkter? 😅 Anonymkode: 09801...b46 5
jukkapalme Skrevet 21. februar 2024 #40 Skrevet 21. februar 2024 Elsker dusjskummene deres. Liker Amsterdam, Ayurveda og Mehr-serien best. Jing er også ganske god. Karma er ok, men blir fort lei av den. Sakura som er veldig manges favoritt er for sterk for meg. Får hodepine av den. Hudpleien derfra har jeg aldri prøvd, men vet at Namasté-serien har eller har hatt en oljefri og parfymefri SPF50. Kan se ut som den ikke finnes lenger eller Lyko har sluttet å selge den siden det ikke går an å overvåke den. https://lyko.com/no/rituals/rituals-the-ritual-of-namast--spf-50-daily-sun-protection-30 Fant den ikke noe annet sted heller. Karma-serien har også SPF for ansikt, men den er veldig parfymert og jeg tror også den inneholder eteriske oljer, så ingenting for meg. For min ansiktshud er eteriske oljer enda verre enn parfyme, så holder meg unna begge deler i ansiktsprodukter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå