Gå til innhold

Rituals produkter


miss

Anbefalte innlegg

Bruker dere noen Rituals produkter ? 

Har hørt at hudpleie produktene til ansikt er bra og billig. 

Hva med sminken ?

Noen med erfaring ? 

Har selv brukt kroppsskrubb,bodywash,og bodylotion,er strålende fornøyd,deilig lukter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Veldig fornøyd med det lille jeg har testet, og spesielt med duftpinnene og bodywash! Har ikke testet hudpleie til ansiktet eller sminke, men kunne tenke meg å gjøre det! Hvilken duft er din favoritt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den turkise og hvite kolleksjonen. Første gang jeg har funnet en solkrem som faktisk lukter godt!

Anonymkode: 857a8...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den grønne kolleksjonen.

Anonymkode: b90a7...ef7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mange av produktene er overparfymert og liker ikke at en bodylotion lukter mer enn parfymen min.  Har de samme holdningene til ansiktspleien, tør ikke kjøpe noe av det fordi jeg innbiller meg at alt er overparfymert. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SupaWoman skrev:

Syns mange av produktene er overparfymert og liker ikke at en bodylotion lukter mer enn parfymen min.  Har de samme holdningene til ansiktspleien, tør ikke kjøpe noe av det fordi jeg innbiller meg at alt er overparfymert. 

Det er faktisk ikke så mye parfyme i dem. I dusjskummet mitt er parfyme listet som nr 7 på ingredienslisten, og det er ikke mye. I kroppskremen er den nr 17. Duften kommer nok mest av de forskjellige eteriske oljene og blomstene. Min har for eksempel rose i seg og det lukter mye. 

Anonymkode: c6a8d...c05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd flere av de dusjsåpene, er litt skuffa for jeg opplever at jeg ikke får tømt produktet før vakuumet er borte🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode duftlys, duftpinner og dusjsåper, men synes bodylotion og ansiktsproduktene lukter alt for mye,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann bruker barberkremen, og når jeg har hatt behov og tjuvlånt litt er den virkelig bra altså! 

Ellers har jeg dårlig erfaring med solkremen som ga meg fullstendig kviseutbrudd... Men huden min er vanskelig da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av hudpleie gikk i bosset etter kort tid, også solkremen. De krasjet totalt med huden. Virkelig utbrudd over alt.

Elsker hårproduktene, dusjkremen, kroppsskrub - egentlig alle produktene som ikke skal i fjeset. 

Synes den røde serien og den oransje er spesielt god, men er glad i alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare badebomber derfra, ellers L’Occitane er min favoritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye duft for min del, dessverre. Har ikke reagert på noe, men misliker sterke dufter. (Har ikke handlet selv, fått i gave). 

Anonymkode: e48d6...078

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Syns lukten på Rituals produktene er litt spesielle, men prisen er grei. Men ville heller betale litt ekstra for Body Shops produkter

Anonymkode: a268a...1ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker duftpinnene, men ellers er det aaaalt for mye duft i produktene. 🤢

Jeg kjøpte en gang en kroppskrem og etter at jeg brukte den måtte jeg hoppe i dusjen for jeg taklet ikke lukten. Kremen havnet rett i søpla.

Duftlysene og håndsåpen er også ok. 

Anonymkode: a3b84...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den grønne fotkremen er magisk 🤩 Fjerner hard hud og gir deg babymyke føtter 👌

Anonymkode: a1ac7...6c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og bruker ofte dusjskum, sjampo, hårkur, øyekrem, bodycreme, håndkrem, leppepomade, bodyscrub, håndsåpe, duftpinner, serum, duftlys  parfyme

Av og til bruker jeg bodymist, micelarvann, avslappende serum i tinningen ved hodepine, putespray med lavendelduft. Solkrem

Bortkastede penger var sminkefjerner og deo

Favorittduften er Karma, Amsterdam, Sakura og et par nye fra limited edition.

Endret av MarianneE
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker deo og håndkrem. Har også hatt solkrem, trivdes med den. 
Bruker også duftpinner, bilparfyme og room spray fra Rituals. 
Og et par parfymer. Sakura og Oceans de infini. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...