AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Noen som har oppskrift til tyrkere/albanere sine ris? Husker ikke hva den heter. den er visst veldig god Anonymkode: 768e9...b3f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Å ja, sånn ris. Men da ble tråden straks litt kjedeligere, og jeg legger bort popcornet. Anonymkode: 2bc9b...cd9 6
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 https://growinguptwo.com/how-to-make-turkish-rice-sehriyeli-pilaf/ Bare et lite notis: Prøv å få tak i baldo-ris. Vanlig basmati- eller jasminris fungerer ikke her. Til nød kan du bruke arborio.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å ja, sånn ris. Men da ble tråden straks litt kjedeligere, og jeg legger bort popcornet. Anonymkode: 2bc9b...cd9 Hahahaha, jeg tror jeg tenkte det samme, helt til jeg så hvilket underforum det lå på. Anonymkode: 2af19...baf 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å ja, sånn ris. Men da ble tråden straks litt kjedeligere, og jeg legger bort popcornet. Anonymkode: 2bc9b...cd9 Hahahaha, jeg tror jeg tenkte det samme, helt til jeg så hvilket underforum det lå på. 😅 Hadde også trua på litt popcorn her. Anonymkode: ea461...a99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå