Aelwyn Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 He he, her har vi begynt med sommerferien allerede. Har dere tips til bra feriehus osv? Kom gjerne med tips! Vil gjerne høre mer om familieparker osv? Vi har snakka om: Fårup Sommarland BonBon Land Tivoli Legoland. Har noen av dere erfaringer med noen av disse? Please share! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg er vokst opp som i nærheden av Legoland og har kommet der på ferier med barna mine. Legoland er fint, dere må dog regne med lange køer på fine sommerdager. Det går absolutt ann å bruke en hel dag der. Givskud Zoo er også en tur værd. Det ligger ikke så langt fra Legoland. Stort område med frittgående dyr - masse å oppleve. Randers Regnskov er absolutt også fint å bruke en dag på. Liker dere museer? Den Gamle By i Århus er veldig spennende både for gamle og unge. Dyrehavsbakken kan være et fint alternativ til Tivoli. På hjemmesiden finns også linker til andre attraksjoner God ferie! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Vi var i Legoland for tre år siden, da vi stjal med oss en nevø og niese på "treningsleir" før vi selv ble flere. Jeg for min del synes Legoland var lite lego og mye land, for å si det passe upresist. Småkjipt, og ikke spesielt imponerende lenger. Løveparken (Givskud Zoo), derimot, falt kolossalt i smak både hos store og små. Det samme gjorde Fårup Sommerland og Randers Regnskov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå