Gå til innhold

Truse under treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker g streng. Trusekanten som synes er noe av de styggeste jeg ser, enten det er på trening eller ei. 

Anonymkode: dc624...338

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker alltid sloggi i visible, nå heter de vel zero, i bomull/modal. Hater microfiber, blir svett i musa på 2 minutter, og hater trusekanter i uansett bukse. Kan kanskje synes bittelitt i veldig stram tights, men da bare som en kant da den ikke presset inn i huden og lager bulk. 

Disse modellene finnes også i microfiber for de som liker det da, faktisk lettere å få tak i også.. 🙄

Anonymkode: be954...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker alltid sloggi i visible, nå heter de vel zero, i bomull/modal. Hater microfiber, blir svett i musa på 2 minutter, og hater trusekanter i uansett bukse. Kan kanskje synes bittelitt i veldig stram tights, men da bare som en kant da den ikke presset inn i huden og lager bulk. 

Disse modellene finnes også i microfiber for de som liker det da, faktisk lettere å få tak i også.. 🙄

Anonymkode: be954...c7c

Hvor kjøper du dette, er det feks Cubus? Eller på nett?

Anonymkode: 6be1d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker g streng. Trusekanten som synes er noe av de styggeste jeg ser, enten det er på trening eller ei. 

Anonymkode: dc624...338

Jeg er helt enig. Jeg liker ikke trusekanter! Og det handler ikke om å være jålete/ville ha oppmerksomhet på trening eller noe i den duren. Jeg bare liker det ikke, for min egen del, og jeg liker å føle meg fin. 

Anonymkode: 6be1d...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ingenting! Bryr meg ikke, er best uten. Ingen kan se underlivet uansett ved knebøy osv.

Anonymkode: 7c7c5...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

String. Bruker jeg bomullstruser kan de bli våte av svette, det er jeg ikke interessert i.

Helt ærlig syns jeg det er ekkelt at flere ikke bruker undertøy på trening... Spesielt om man sykler eller setter seg på ting. Urk. 

Anonymkode: bca9f...1e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

String. Bruker jeg bomullstruser kan de bli våte av svette, det er jeg ikke interessert i.

Helt ærlig syns jeg det er ekkelt at flere ikke bruker undertøy på trening... Spesielt om man sykler eller setter seg på ting. Urk. 

Anonymkode: bca9f...1e8

For å si det sånn, etter 90 min med spinning er hverken trusa eller tightsen tørr. Det må du nesten regne med på et treningssenter...

Anonymkode: b1414...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seamless string fra HM - fås i 3-pak 😊

Anonymkode: d6631...1a3

Har du link til disse?😊

Anonymkode: 9659a...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...