Gå til innhold

Truse under treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags type truse bruker dere under treningstightsen? Både som er behagelig og som ikke synes/lager trusekanten som gir fire rumper under tightsen? Dere som har noen kg for mye/fett på rumpa (da jeg var tynnere så var ikke dette en like stor tanke).

Anonymkode: 6be1d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke truse. Tightsen blir svett og må vaskes uansett, så spiller ingen rolle. Blir så ukomfortabel av truselinjer rundt omkring, og dobbel rumpe og mage.

Anonymkode: b1414...4e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanlig bommelstruse... om det lager noe synlige kanter og bulker :vetikke: jeg er næ ute å beveger meg for å prøve å minimere disse bulkene, men kantene på trusen, ja de vil jo alltids vise da. Aldri i livet om jeg hiver på meg now string eller lignende bare for å skjule at jeg har på meg undertøy, for det er jo veldig normalt å bruke undertøy, så skjemmes ikke av den grunn :fnise:

Anonymkode: 21350...279

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stringtruse. Er veldig fornøyd med de fra calvin klein. Vanlige truser glir ofte opp i rumpen min når jeg trener, så da er det bedre å bruke en truse som er laget for å være oppi rumpen. Også slipper jeg at truselinjene syntes. 

Anonymkode: f1dd3...9a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh altså, jeg har på meg tights når jeg skal trene og svette, ikke for å pynte meg og se bra ut! Hvem bryr seg om trusekanten viser? First wordl problems altså...  (og nei, jeg er ikke slank selv)

Anonymkode: 00faa...768

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bruker ikke truse. Tightsen blir svett og må vaskes uansett, så spiller ingen rolle. Blir så ukomfortabel av truselinjer rundt omkring, og dobbel rumpe og mage.

Anonymkode: b1414...4e3

Samme her

Anonymkode: b72e1...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg bare treningstights til å danse i, så syns det er greit at trusekantene ikke syns, men jeg bruker sånne mikrofiber truser uten søm nederst. De selger dem bla. på Lindex.

Anonymkode: 64e50...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker helt vanlig treningshipster. At jeg får trusekant bryr jeg meg ikke om. Jeg er på trening for å trene, ikke for å være et sexsymbol som en del andre kvinner ser ut til å mene de er på trening med magetopp og tightsen dratt langt oppi huttiheiti uten truse under. 

Anonymkode: 33629...366

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for gammel selv til å bry meg om trusekanter :fnise:

Litt fjortis å ha det i bakhodet.

Anonymkode: 1b259...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Det er flere ting.

1.truser som er ubehagelige, ruller/sklir ned. 

2. Trusekanter som gir dobbeltrumpe/4 romper. Det er en grunn for at treningstøy ser fint ut og det er fordi vi liker å se fine ut. 

Anonymkode: 6be1d...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker helt vanlig treningshipster. At jeg får trusekant bryr jeg meg ikke om. Jeg er på trening for å trene, ikke for å være et sexsymbol som en del andre kvinner ser ut til å mene de er på trening med magetopp og tightsen dratt langt oppi huttiheiti uten truse under. 

Anonymkode: 33629...366

Dette var akkurat det jeg lurte på. Hvor kjøper du treningshipster? Jeg har fra change og Cubus og de sklir ned og er ubehagelige, så ender opp med å bruke vanlig truse. Men kunne tenke meg noen gode treningstruser. Hipster synes nok mindre under tights enn de som har kant midt på rumpa. 

Anonymkode: 6be1d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle tights er gjennomsiktige. Tenk heller på det, dere som bruker string/ikke noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Alle tights er gjennomsiktige. Tenk heller på det, dere som bruker string/ikke noe. 

Jeg tenkte også det. Derfor bruker jeg svart truse under svarte tightsen min. Har sett at tights er gjennomsiktig, og prikkete eller rosa truser synes godt gjennom på andre som bruker tights ute eller inne på senter. Hvertfall når man er voksen eller har et par kg ekstra, synes ikke like godt på unge/tenåringer tynne jenter. 

 

Men må fortsatt finne en god type truse. Passform. 

Anonymkode: 6be1d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Alle tights er gjennomsiktige. Tenk heller på det, dere som bruker string/ikke noe. 

Alle tights ee faktisk ikke gjennomsiktige. Jeg har selv flere tights jeg vet ikke er gjennomsiktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker bomullstruse som er skåret som boxer, hvor kanten på rumpa er nederst/under rumpeballen. De må sitte godt, ellers ruller stoffet seg oppover når jeg drar tightsen over rumpa. Kjøper på HM osv.

Anonymkode: 24cef...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en helt vanlig truse,  den trusa jeg har på den dagen. Aldri tenkt over om d skal vises eller ikke, om det blir strek eller ei... altså....😂 jeg skal TRENE. Der er mitt fokus 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bomullstruse som er skåret som boxer, hvor kanten på rumpa er nederst/under rumpeballen. De må sitte godt, ellers ruller stoffet seg oppover når jeg drar tightsen over rumpa. Kjøper på HM osv.

Anonymkode: 24cef...e24

Kan du se om du finner link til lik?

Anonymkode: 6be1d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...