fjellmann Skrevet 10. februar 2019 #41 Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nesten ikke hva jeg leser. Mener du at TS skal beklage seg ovenfor en gris som prøver seg på henne?! Jepp, du må være en skikkelig fjellmann. Anonymkode: 46a0e...bdd Nei overhode ikke. Jeg mener at han har gått over streken og at hun selv må velge hva hun velger å gjøre. Men en kan være saklig og høflig i første omgang. Vi vet ikke hvorfor han oppfører seg som en gris. Men jeg mener at en trenger ikke å finne fram kanonen med engang dersom dette kan løses på en grei måte. Uten at ho har tenkt over det kan hun ha sendt signaler som han har misstolket. Kan være at han oppfører seg skikkelig etterpå om ho gjør dette på en høflig og saklig måte. Når du først har avfyrt kanonen, er det ikke så lett å være saklig etterpå. Men det er hennes valg, og det vil ikke være galt å finne nytt sted. Men det er ikke så enkelt alle steder i Norge. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #42 Skrevet 10. februar 2019 Takk for mange fine svar dere. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sent signaler som kunne misforstås. Derfor kom jo dette som et stort, stygt sjokk. Ts. Anonymkode: 1759b...5e5 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #43 Skrevet 10. februar 2019 Jeg synes du bare skal få flyttet så snart som mulig. I hvert fall ikke si noe til kona så lenge du bor der. Jeg hadde vært for hva den mannen kan finne på. Tror jeg ville flyttet inn til foreldre mine med en gang, inntil jeg fant noe annet. Anonymkode: 6fcea...e98 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #44 Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes du bare skal få flyttet så snart som mulig. I hvert fall ikke si noe til kona så lenge du bor der. Jeg hadde vært for hva den mannen kan finne på. Tror jeg ville flyttet inn til foreldre mine med en gang, inntil jeg fant noe annet. Anonymkode: 6fcea...e98 Mente at jeg ville vært redd for hva han kunne få på så lenge man bor under samme tak. Han er jo ikke helt i water. Anonymkode: 6fcea...e98 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #45 Skrevet 10. februar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte sms til han jeg leier av, og spurte om det er ok at jeg maler soverommet. Det trengs litt vedlikehold. Så svarte han : Ja, trenger du hjelp? Jeg svarte, nei det går bra. Da skrev han : jeg tenkte mer på en malings date. Jeg har hatt lyst til å treffe deg helt siden første gang jeg så deg. Dette er en mann som er 12år eldre enn meg , nygift og med en baby. Jeg svarte at jeg er i forhold osv, og han sa da: synd. Mitt tap. Altså.. dette er SÅÅ uhyggelig! Anonymkode: 1759b...5e5 Det er så mange creepy utleiere, æsj. Jeg skal aldri leie av noen som bor i samme huset iallefall, lærte det på den harde måten. Anonymkode: ec61a...a3d 1
fjellmann Skrevet 10. februar 2019 #46 Skrevet 10. februar 2019 12 timer siden, Brannslangen skrev: Skjønner ikke at folk gidder å leie. Det er å kaste penger ut av vinduet. Få deg et godt lån og bli boligeier. Det er ikke helt sant. Ja renta har vært billig det siste tiåret. Men ingen vet hvordan renta er om 5 år. Når en har fast jobb, gift og klar for barn. Da passer det med å eie dersom en har mulighet for det, men ikke før det. Det er ikke gratis å eie bolig.En har utgifter som vedlikehold, andre utgifter, forsikring, kommunale og statlige utgifter, renter osv. Og du kan risikere å tape penger vist du må selge. Du blir veldig låst om du må flytte pga jobb eller andre ting og du ikke får solgt boligen eller leiligheten din. Har flere venner og familie som har vært helt fortvilet for de må flytte og får ikke solgt og ender opp med stort tap. Mister du jobben eller kommer ut på kjøret med økonomien på andre måter og får inkasso. Kan du risikere at boligen/leiligheten kan bli tvangsolgt. Vist du ikke eier verdier, så er det lettere å få til en god nedbetalings avtale, for da blir kreditorene presset til å høre på deg og ikke bare velge den letteste stien. 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #47 Skrevet 10. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er veldig ekkel. Og jeg føler han kler av meg med blikket sitt, hver gang jeg må treffer han. Jeg har nå begynt å se meg om etter noe annet. Men har helt vondt i magen her jeg sitter. Tenk at det går ann å være sånn. Jeg føler jeg har fått leie her bare fordi han vil ligge med meg. Usj...! Ts. Anonymkode: 1759b...5e5 Føler med deg. Var selv livredd en eldre mannlig nabo, men flytta fordi jeg ble dårlig av redsel for ham. Du må være veldig bestemt mot ham, du må være sint og si at du ikke er interessert i ham og sette klare grenser (selv om det ikke alltid hjelper..) Det beste for deg er å flytte for man vet aldri hvor langt en slik mann kan gå... Anonymkode: c5af6...9b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #48 Skrevet 10. februar 2019 Fant du noe muffens (kamera el.l.) ts? Anonymkode: 45db2...21d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #49 Skrevet 10. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant du noe muffens (kamera el.l.) ts? Anonymkode: 45db2...21d Nei, men hvis de kan være så lette å gjemme så vet man jo aldri. Uff.. Ts. Anonymkode: 1759b...5e5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #50 Skrevet 10. februar 2019 On 2/9/2019 at 9:11 PM, AnonymBruker said: Hadde lett sett etter annet sted å bo. Samt sendt kona et skjermbilde av meldingene.... Anonymkode: 10d49...70e Fordi det er akkurat dette en nybakt mor og barn trenger? OK....... Stor forskjell mellom moralisering og klokke valg. Nei takk er mer enn nok.... Anonymkode: 30861...af3 1
Nowayback Skrevet 11. februar 2019 #51 Skrevet 11. februar 2019 Det er nok en samleie-taker han er ute etter🤣 Men seriøst, så må du få kommet deg vekk derfra.
draug 75 Skrevet 12. februar 2019 #52 Skrevet 12. februar 2019 Malerdate? Den var ny... Men for en gris. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #53 Skrevet 12. februar 2019 Desverre er det slik alle menn er. Anonymkode: 22482...139
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #54 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Desverre er det slik alle menn er. Anonymkode: 22482...139 Tja alle vet jeg ikke men veldig, veldig mange Anonymkode: c47e9...271 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #55 Skrevet 13. februar 2019 TS hvordan vet du at han er nygift og har et nyfødt baby? Det stod vell ikke på leiekontrakten så har du stalket han i forkant da eller? Anonymkode: 0c1e9...cb9 1
wintergirl Skrevet 13. februar 2019 #56 Skrevet 13. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS hvordan vet du at han er nygift og har et nyfødt baby? Det stod vell ikke på leiekontrakten så har du stalket han i forkant da eller? Anonymkode: 0c1e9...cb9 Kan jo hende kona var der med babyen da Ts så på leiligheten. Og skulle det være sånn at ts har sjekket han ut på fb, så er vel ikke det så rart. Det er heller ikke stalking. Men litt nysgjerrig på hvilken type mennesker man skal forholde seg til fremover, selv om fb profilen kan lyve. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #57 Skrevet 13. februar 2019 7 hours ago, wintergirl said: Kan jo hende kona var der med babyen da Ts så på leiligheten. Og skulle det være sånn at ts har sjekket han ut på fb, så er vel ikke det så rart. Det er heller ikke stalking. Men litt nysgjerrig på hvilken type mennesker man skal forholde seg til fremover, selv om fb profilen kan lyve. Og kona fortalte at de var nygift da eller? Litt uvanlig å vite så mye om noen man leier hos... Anonymkode: 3cd50...87c
wintergirl Skrevet 13. februar 2019 #58 Skrevet 13. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og kona fortalte at de var nygift da eller? Litt uvanlig å vite så mye om noen man leier hos... Anonymkode: 3cd50...87c Er det så rart hvis de fortalte noe da? Folk snakker jo. Eller så kan det stå på fb at de nylig giftet seg den eller den datoen.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #59 Skrevet 18. februar 2019 Ææsj hadde sagt det til kona og flytta ut as 😂 Anonymkode: 3c940...58d 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #60 Skrevet 18. februar 2019 På 10.2.2019 den 11.26, AnonymBruker skrev: Jeg tror nesten ikke hva jeg leser. Mener du at TS skal beklage seg ovenfor en gris som prøver seg på henne?! Jepp, du må være en skikkelig fjellmann. Anonymkode: 46a0e...bdd Ja, han er helt på viddene. Anonymkode: 807aa...a08 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå