Gå til innhold

Utleier legger ann på meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville male soverommet, sendte sms og spurte om det var ok, og da begynte han med De ekle meldingene sine. Og nå i kveld har jeg begynt å tenke på å flytte. Tenkte altså ikke på å flytte før male episoden. Ts. 

Anonymkode: 1759b...5e5

Takk for svar! :) Jeg ville flyttet så raskt som mulig. Men hvor lang tid har dette pågått? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er veldig ekkel. Og jeg føler han kler av meg med blikket sitt, hver gang jeg må treffer han. 

Jeg har nå begynt å se meg om etter noe annet. Men har helt vondt i magen her jeg sitter. Tenk at det går ann å være sånn.

Jeg føler jeg har fått leie her bare fordi han vil ligge med meg. Usj...!

Ts.

Anonymkode: 45db2...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville male soverommet, sendte sms og spurte om det var ok, og da begynte han med De ekle meldingene sine. Og nå i kveld har jeg begynt å tenke på å flytte. Tenkte altså ikke på å flytte før male episoden. Ts. 

Finn deg ny leilighet så snart som mulig. Har du lang oppsigelsestid?

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! :) Jeg ville flyttet så raskt som mulig. Men hvor lang tid har dette pågått? 

Ja, han har alltid vært litt sånn slesk type. Flørtete. Men tenkte ikke noe videre over det. Men nå blir det spesielt. Etter de smsene. 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Finn deg ny leilighet så snart som mulig. Har du lang oppsigelsestid?

3mnd... 😕

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

3mnd... 😕

Med tanke på meldingene som «dette geniet» har sendt deg tror jeg nok at du oppsigelsestiden vil bli forkortet.. 

• Liker 13
Skrevet

Mulig oppførselen hans er nok til at det kan kategoriseres som et kontraktsbrudd sånn at du kan flytte fortere? Du har jo bevis så lenge du ikke sletter meldingene. 

Ønsker deg lykke til, TS! ❤️

• Liker 11
Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å leie. Det er å kaste penger ut av vinduet.

Få deg et godt lån og bli boligeier.

Skrevet
40 minutter siden, Brannslangen said:

Ja fysj, alle som leier er jo bare late mennesker som ikke "gidder" å kjøpe. Du vet at det ikke er alle som har råd til å kjøpe? Som kanskje ikke får lån fordi de ikke har fast jobb? Som må spare opp i flere år for å få nok egenkapital? Som ikke har foreldre som kan hjelpe til...?

Anonymkode: 58f5f...76c

• Liker 18
Skrevet
44 minutter siden, Brannslangen skrev:

For noen av oss er frihet viktig. Kommer ikke til å eie noe igjen fordi da føler jeg meg låst. Vil være fri til å flytte når jeg vil uten masse jobb! Dessuten er det mindre ansvar å leie. Huseier er ansvarlig for uteplass osv. Deilig 🙂

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1) I hvor lang tid har dette pågått?
2) Og hvorfor i ALL VERDEN! driver du og skal male soverommet når du driver og ser deg om etter et annet sted å bo?

Tror inne hun tenkte på å flytte før hun begynte å male 🎨 

Stakkars deg... 

Anonymkode: dfcde...1a9

• Liker 2
Skrevet

"For sikkert 15 år siden skjedde det samme med en bekjent til familien. Hun leide også av noen hun kjente, og hadde reagert på speilet på badet, som var fastmontert i veggen, litt innfelt. Enkelte ganger når hun var på badet, skrudde på dusjen eller lagde lyder, hørte hun noen gikk i en trapp. Etter en stund ble dette litt for ofte til at det var tilfeldig. Hun fikk hjelp av en kamerat og sammen fikk de løs speilet og bak var kjelleren til husverten, med en stol rett bak speilet. Han hadde hatt panorama utsikt til baderommet i flere år."https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225465-skjult-hull-i-veggen-bak-speilet/?page=2

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Du vet at det finnes speil man kan se gjennom fra baksiden? Men man kan ikke se de som står "bak speilet"? Blir helt forskrekket over hvor dumme enkelte er i denne tråden..." https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225465-skjult-hull-i-veggen-bak-speilet/?page=2

? Joda men da er de vel innfelt ? 

Anonymkode: 61ddb...a64

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

? Joda men da er de vel innfelt ? 

Jeg vet ikke. Overvåkningskamera finnes i så små utgaver at de kan skjules i en "skrue" el.l. på en baderomsknott feks.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Spionkamera er lettere tilgjengelig enn noensinne

Umulig å avsløre

Brukes på naboen, i hjemmet eller på jobben

I dag kan det være veldig vanskelig å avsløre om knappen på skjorta, skruen i veggen, bilnøkkelen - eller boken i hylla - er et skjult kamera." Dessverre! :( 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Spionkamera er lettere tilgjengelig enn noensinne

Umulig å avsløre

Brukes på naboen, i hjemmet eller på jobben

I dag kan det være veldig vanskelig å avsløre om knappen på skjorta, skruen i veggen, bilnøkkelen - eller boken i hylla - er et skjult kamera." Dessverre! :( 

Ikke minst kameraet på din iPad, tlf etc ;) 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, tilsvar til dette, avsporinger og tulleinnlegg. 

Ninab82, mod

Skrevet

Skjønner godt at dette er ubehagelig og at du vil flytte.  Men dersom dette er en grei leilighet som du gjerne ville hatt eller vanskelig å få tak i leilighet der du vil bo.  Anbefaler jeg er åpen og tar dette opp med utleier og sier på en høflig måte at du er glad for å leie hos han, men at du ikke ønsker noe mer enn dette og ber han om å respektere dette.  Og beklager dersom du har sendt signaler som har blitt missforstått.   

Men som sagt skjønner jeg godt vist du vil flytte.  Dersom du flytter, så ville jeg ha tatt kontakt med kona om hva han har gjort etter at du har fått tilbake depositumet og alt er oppgjort mellom deg og huseier.  Men ikke så lenge du bor der.    Men det er ditt liv så du må ta valget selv. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, fjellmann skrev:

Skjønner godt at dette er ubehagelig og at du vil flytte.  Men dersom dette er en grei leilighet som du gjerne ville hatt eller vanskelig å få tak i leilighet der du vil bo.  Anbefaler jeg er åpen og tar dette opp med utleier og sier på en høflig måte at du er glad for å leie hos han, men at du ikke ønsker noe mer enn dette og ber han om å respektere dette.  Og beklager dersom du har sendt signaler som har blitt missforstått.   

Men som sagt skjønner jeg godt vist du vil flytte.  Dersom du flytter, så ville jeg ha tatt kontakt med kona om hva han har gjort etter at du har fått tilbake depositumet og alt er oppgjort mellom deg og huseier.  Men ikke så lenge du bor der.    Men det er ditt liv så du må ta valget selv. 

Jeg tror nesten ikke hva jeg leser. Mener du at TS skal beklage seg ovenfor en gris som prøver seg på henne?! Jepp, du må være en skikkelig fjellmann. 

Anonymkode: 46a0e...bdd

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...