AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Jeg sendte sms til han jeg leier av, og spurte om det er ok at jeg maler soverommet. Det trengs litt vedlikehold. Så svarte han : Ja, trenger du hjelp? Jeg svarte, nei det går bra. Da skrev han : jeg tenkte mer på en malings date. Jeg har hatt lyst til å treffe deg helt siden første gang jeg så deg. Dette er en mann som er 12år eldre enn meg , nygift og med en baby. Jeg svarte at jeg er i forhold osv, og han sa da: synd. Mitt tap. Altså.. dette er SÅÅ uhyggelig! Anonymkode: 1759b...5e5 11 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Æsj! Han er nygift og med baby! For en ekkel mann. Ha så lite kontakt med denne grisen som mulig. Anonymkode: 98c19...b69 37
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Spar sms-ene. Finn nytt sted å bo. Vis sms-ene til kona Anonymkode: 45db2...21d 33
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Det der er ikke bare ekkelt, det er også svært upassende! Han er i en slags maktposisjon over deg siden du leier av ham, og dette er feil på så mange måter. Det høres helt ærlig ikke bra ut at du skal bo så tett innpå ham (eller at han skal ha tilgang til hjemmet ditt om dere ikke bor i samme bygning). Anonymkode: 5376a...939 29
SoWhat? Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Skjønner at du reagerer ja. Er så mange tragiske folk. Det der var som en skriver her, veldig upassende også så lenge han leier ut til deg. Men nå avviste du ham, og han tok det greit. Ville ikke sagt noe til kona eller truet ham med det så lenge du bor der. 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Sjekk om det er skjulte kamera i baderomsspeil etc. Anonymkode: 45db2...21d 28
Snaskesnusken Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 For en fjomp. Han er ikke redd for å bli oppdaget av konen sin? 1
Snaskesnusken Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekk om det er skjulte kamera i baderomsspeil etc. Anonymkode: 45db2...21d Dette! 13
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 5 minutter siden, SoWhat? said: Skjønner at du reagerer ja. Er så mange tragiske folk. Det der var som en skriver her, veldig upassende også så lenge han leier ut til deg. Men nå avviste du ham, og han tok det greit. Ville ikke sagt noe til kona eller truet ham med det så lenge du bor der. Men det er helt typisk at det er nødvendig å si at man er opptatt. Ellers ville det jo vært fritt fram, liksom. Anonymkode: 8e897...17e 6
SoWhat? Skrevet 9. februar 2019 #10 Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det er helt typisk at det er nødvendig å si at man er opptatt. Ellers ville det jo vært fritt fram, liksom. Anonymkode: 8e897...17e Det kan være det beste i enkelte situasjoner ja.. For å stoppe frekke og pågående tullinger. Ikke ok. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #11 Skrevet 9. februar 2019 Han er veldig ekkel. Og jeg føler han kler av meg med blikket sitt, hver gang jeg må treffer han. Jeg har nå begynt å se meg om etter noe annet. Men har helt vondt i magen her jeg sitter. Tenk at det går ann å være sånn. Jeg føler jeg har fått leie her bare fordi han vil ligge med meg. Usj...! Ts. Anonymkode: 1759b...5e5 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #12 Skrevet 9. februar 2019 Hadde lett sett etter annet sted å bo. Samt sendt kona et skjermbilde av meldingene.... Anonymkode: 10d49...70e 9
SoWhat? Skrevet 9. februar 2019 #13 Skrevet 9. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er veldig ekkel. Og jeg føler han kler av meg med blikket sitt, hver gang jeg må treffer han. Jeg har nå begynt å se meg om etter noe annet. Men har helt vondt i magen her jeg sitter. Tenk at det går ann å være sånn. Jeg føler jeg har fått leie her bare fordi han vil ligge med meg. Usj...! Ts. Anonymkode: 1759b...5e5 Lett å forstå følelsene dine. Men husk at du ikke bør føle hverken skyld eller skam( sånne følelser kan komme helt irrasjonelt!) Du kunne ikke vite at han var en idiot. Husk at han desverre heller ikke er den eneste. Vi kvinner får oss en smell iblant fordi det går så tragiske menn rundt. 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #14 Skrevet 9. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sagt klart ifra, både til han selv, og om han ikke stopper, til kona. I tillegg ville jeg (! 😲 Hadde det vært meg, ville jeg ikke nølt med å gi klar beskjed om at det kan driver med er total upassende oppførsel, og at meg ville latt kona se, og vite det, om han ikke stopper. 😠 Det er både ekkelt og vel upassende, man reagerer jo ulikt, men selv ville jeg n ikke nølt.. 😣 Sjekk speil, og andre steder du kler av deg om det er kamera det. 🤔 Lykke til 😊 Anonymkode: dfcde...1a9 Enig Anonymkode: 45db2...21d
BerntHulken Skrevet 9. februar 2019 #15 Skrevet 9. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte sms til han jeg leier av, og spurte om det er ok at jeg maler soverommet. Det trengs litt vedlikehold. Så svarte han : Ja, trenger du hjelp? Jeg svarte, nei det går bra. Da skrev han : jeg tenkte mer på en malings date. Jeg har hatt lyst til å treffe deg helt siden første gang jeg så deg. Dette er en mann som er 12år eldre enn meg , nygift og med en baby. Jeg svarte at jeg er i forhold osv, og han sa da: synd. Mitt tap. Altså.. dette er SÅÅ uhyggelig! Anonymkode: 1759b...5e5 Herregud, så sprøtt.. Flytt ut hvis du kan. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #16 Skrevet 9. februar 2019 Jeg ville bedt om å få forholde meg til kona i stedet for ham. Og jeg ville ikke pakket inn årsaken. Det hadde ikke kostet meg en kalori å sendt en melding av typen: "Hei. Jeg kommer til å si opp leieforholdet i løpet av måneden som følge av at [navnet på mannen] opptrer upassende og gjør det ubehagelig å bo her. Går det greit for dere at jeg forholder meg til deg frem til jeg har flyttet ut? " Anonymkode: 1ae09...01c 23
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #17 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1) Han er veldig ekkel. Og jeg føler han kler av meg med blikket sitt, hver gang jeg må treffer han. 2) Jeg har nå begynt å se meg om etter noe annet. Men har helt vondt i magen her jeg sitter. Tenk at det går ann å være sånn. Jeg føler jeg har fått leie her bare fordi han vil ligge med meg. Usj...! Ts. Anonymkode: 1759b...5e5 1) I hvor lang tid har dette pågått? 2) Og hvorfor i ALL VERDEN! driver du og skal male soverommet når du driver og ser deg om etter et annet sted å bo? Anonymkode: 45db2...21d 2
ViljaH Skrevet 9. februar 2019 #18 Skrevet 9. februar 2019 Det er da bare å sette ham på plass. Svar tilbake med et spørsmål, for eksempel, om det er han eller du som skal be om hans kones velsignelse til å ha date? 2
wintergirl Skrevet 9. februar 2019 #19 Skrevet 9. februar 2019 (endret) Æsj, så ekkelt. Spar på de mld, screenshot dem og vis dem til kona når du er ute derfra. La dritten få. Han kommer garantert kun til å la unge jenter få leie, og de kommer til å oppleve det samme som deg Ts. Endret 9. februar 2019 av wintergirl 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #20 Skrevet 9. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du svare på dette ts når du får tid? Takk! Anonymkode: 45db2...21 Jeg ville male soverommet, sendte sms og spurte om det var ok, og da begynte han med De ekle meldingene sine. Og nå i kveld har jeg begynt å tenke på å flytte. Tenkte altså ikke på å flytte før male episoden. Ts. Anonymkode: 1759b...5e5 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå