Gå til innhold

Donald Trumps håpløse forhold til sannhet, må være tidenes lystløgner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk at bare iløpet av de to første årene hans som predisent ble han tatt i løgn mer enn 8000 ganger! Han lyver og motsier seg selv hele tiden, må være komplette idioter som tror på og støtter han... Har ikke ord! 

Anonymkode: a5be0...ff0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans favorittsetning er "Nobody knows more than I do about...." og så hva som helst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan lyve så ofte og samtidig være en bedre president for USA enn i allefall de fire siste før ham. Det sier endel om det som har vært.

Endret av Husholdning1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Donald sin støtte blant folket vokser, og fake news Vice måtte nylig si opp en rekke journalister fordi ingen vil lese løgnene deres lenger! 

Anonymkode: ceae2...cc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, alle politikere lyver. Det inngår i jobben deres. Hvor mange løfter gitt i valgkamp har blitt brutt fks? Bare her hjemme? Ikke uten grunn at politikere blir kalt verdens beste skuespillere( selv om mange er lette å avsløre)

For det andre, så hvilke kilder søker dere etter sannheten? Det holder ikke lenger å lese kun norske aviser, eller drive plukk fra kikder en kommer over. Informasjonen kommer fra mange hold i dag, og for å tenke og konkludere selv så kreves det ganske mye. Om en er i interessert. 

For det tredje skrives det aldri/sjelden noe positivt om Trump. Jeg så siste talen hans direkte, og den var faktisk ganske bra! Litt for mye hallelujastemning, men det er jo tross alt amrikanere... Pressen krituserte etter talen Trump for å være for "mild". At dette var utypisk Trump, og at tilhengerne må ha blitt skuffet. Og jeg bare wtf?! Damn if you do og damn if you dont.

Jeg er absolutt ingen Trump-tilhenger! Men blir så inderlig lei av at han skal kritiseres for alt. Det blir til slutt veldig provoserende. Tror nok det går veldig mye på prestisje her. Media har kritisert og latterligjort fra han ble valgt, og gjennom hele prosessen før han ble valgt. Det koster dem nok mye å innrømme at de har tatt feil på enkelte ( og flere) områder. Det får meg til å miste både tillit og respekt.

Jeg sa og skrev mye negativt om Trump selv. Jeg mener fremdeles mye av det samme. Men jeg ser intervjuer, ser selv på tåler, og jeg leser fra både de kritiske og de som støtter ham. Ellers blir det ensidig og tildels propaganda, og som nevnt har vi mulighet til å søke all informasjon selv i dag. Å tenke selv. Da innrømmer jeg også at jeg har tatt noe feil av Trump. Han har sikkert lært litt han også, og da må en faktisk klare å se og respektere det mannen får til. Ikke lete med lys og lykte etter det han ikke får til eller gjør godt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Husholdning1 skrev:

Han kan lyve så ofte og samtidig være en bedre president for USA enn i allefall de fire siste før ham. Det sier endel om det som har vært.

Donald er det deg ?

Anonymkode: 9de27...92b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Donald er det deg ?

Anonymkode: 9de27...92b

Jeg er ikke bosatt i USA, eller amerikaner, så for meg er han generelt lite unyttig eller nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å forsvare Trump hadde det vært interessant å se en demokratisk president utsatt for den samme "kritiske pressen". Om en mener Trump har "løyet" 8000 ganger hittil vil jeg tro en i det minste bør kunne grave opp et par tusen "løgner" fra Obama og Clinton. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hvorfor så mange gidder å bry seg om hva Trumpen snakker om til "journalister" eller skriver på for eksempel Twitter. 

Folk misliker ham tydeligvis, mener at han er en helt elendig president og skal kritisere alt han forsøker å gjøre. Likevel leser de absolutt alt de kommer over i media, hva han skriver på Twitter, og så videre. Hvorfor ikke bare gi pokker da, og heller la være å bry seg om hva han holder på med? 

Anonymkode: 0be8b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎02‎.‎2019 den 18.43, herzeleid skrev:

Uten å forsvare Trump hadde det vært interessant å se en demokratisk president utsatt for den samme "kritiske pressen". Om en mener Trump har "løyet" 8000 ganger hittil vil jeg tro en i det minste bør kunne grave opp et par tusen "løgner" fra Obama og Clinton. 

Du skjønner ikke at han blir utsatt for kritikk fordi det er den mest kritikkverdige presidenten i nyere tid altså? 

Anonymkode: a5be0...ff0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke at han blir utsatt for kritikk fordi det er den mest kritikkverdige presidenten i nyere tid altså? 

Anonymkode: a5be0...ff0

Jeg vet ikke hvordan du leser dette ut av innlegget mitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg vet ikke hvordan du leser dette ut av innlegget mitt. 

Du vet ikke så mye du visst... 

Anonymkode: a5be0...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke så mye du visst... 

Anonymkode: a5be0...ff0

Du skal nå ha for forsøket i alle fall :baby:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke at han blir utsatt for kritikk fordi det er den mest kritikkverdige presidenten i nyere tid altså? 

Anonymkode: a5be0...ff0

Jeg sier meg hverken enig eller uenig her, fordi jeg vil gjerne vite hva du legger i utsagnet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Det jeg ikke forstår er hvorfor så mange gidder å bry seg om hva Trumpen snakker om til "journalister" eller skriver på for eksempel Twitter. 

Folk misliker ham tydeligvis, mener at han er en helt elendig president og skal kritisere alt han forsøker å gjøre. Likevel leser de absolutt alt de kommer over i media, hva han skriver på Twitter, og så videre. Hvorfor ikke bare gi pokker da, og heller la være å bry seg om hva han holder på med? 

Anonymkode: 0be8b...de9

Så opptatt folk er over hva Trump sier så skulle man nesten trodd han var USAs president......

Anonymkode: 3f773...22b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo bare å lese Twitter meldingene hans. Nekter nå for ting han twitret for 1-2 år siden. Og kaller det fake news! Det skal godt gjøres for noen andre å nå opp ( el ned) til hans løgnaktige nivå. 

Anonymkode: 86f71...ea9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å lese Twitter meldingene hans. Nekter nå for ting han twitret for 1-2 år siden. Og kaller det fake news! Det skal godt gjøres for noen andre å nå opp ( el ned) til hans løgnaktige nivå. 

Anonymkode: 86f71...ea9

Clinton gikk vel et stort skritt forbi.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han faktisk ikke. Han er bare for dum til å innse at han blir gjennomskuet, eller han klarer å lage sin egen verden hvor det ikke blir en realitet at noen klarer å gjennomskue han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...