Gå til innhold

Vi prøver på en spire!


Mrs Robinson

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, prøverpåny skrev:

Næmmen, ser der ja!! 😍 Gratulerer så mye!

 

29 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Gratulerer 😃

Tusen takk ❤

Moder jord er morsom gitt 🤭 

Våknet i dag til sterke smerter i magen, og tenkte med en gang tilbake på når jeg hadde den kjemiske graviditeten. Var overbevist om at mensen kom... 

Men den holder seg unna, enn så lenge 😁 googlet litt og ser at det er veldig vanlig å oppleve menssmerter i starten. 

Ellers så er terminer 29.desember :) var ikke helt fornøyd med det, men så lenge barnet klorer seg fast og er friskt, så er jo det det viktigste ❤ (så kan han/hun heller komme noen dager på overtid 🤭)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.4.2019 den 20.15, Sequel skrev:

Så kjekt! Gratulerer så mye! ❤️

 

På 24.4.2019 den 11.55, bondekone skrev:

Må følge med her, termin to dager etter deg☺

Tusen takk, og gratulerer til deg Bondekone 😁 

en stund siden jeg har vært innom her nå. Foreløpig går alt som normalt, så vidt jeg vet ihvertfall. Har slitt en del med dårlig matlyst og noe kvalme, og Har vært akk så trøtt 😴 puppene mine er allerede enorme og jeg er oppblåst som faen. Og hvor langt er jo kommet? 6+ 3, ifølge menstermin :fnise: dette blir et laaaangt svangerskap om puppene og mage skal fortsette å vokse i dette tempoet! 

Apropos så sliter jeg kraftig med det faktum at kroppen allerede har forandret seg så mye. Føler at jeg mister helt kontroll over kroppen min, når babyen bare er en halv cm stor! Er livredd for å legge på meg enorme mengder, å slite lenge i etterkant med å bli kvitt vekta og at magen skal bli svær. Vet det ikke BURDE plage meg og at jeg bare må akseptere det faktum at kroppen forandrer seg ved graviditet. Men det begynner så tidlig, så jeg frykter hvordan det blir videre.. :(

kontrasten er ganske stor siden jeg hadde 0 plager i første svangerskap, og at jeg la på meg kun 12 kg ca. Hadde ikke noe oppblåsthet eller lignende. Kan det være at kroppen "vet" hva som skal skje siden det er 2.svangerskap, og at alt kommer tidligere pga det? :fnise:

håper noen har noen oppløftende ord, for jeg føler jeg svær og tjukk allerede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh,  venter fortsatt på lysere tider. Er passert 7 uker, magen og kroppen generelt har est ut. Puppene er superømme, jeg føler jeg som en hval, sliter med matlyst og når jeg først har lyst på mat er det salt mat. Som igjen gjør at kroppen binder vann, og jeg blir større. Føler meg ikke vel i noen klær, og 17.antrekket har allerede begynt å bekymre meg :fnise:

Sexlivet er ca ikke-eksisterende for tiden. Jeg er for trøtt og føler jeg for tjukk til å ta initiativ, hva som skjer med mannen må gudene vite. Lunta er kort, noe som både kidden her hjemme og de på jobben har oppdaga 😑

Håper på bedring snart. Føles ikke ok ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

En stund siden sist her nå.. 

Kvalmen holdt det gående frem til uke 12, og på dagen 12+0 ga kvalmen seg helt 😁 så er relativt lyse dager for tiden, ihvertfall matmessig 🤪 alt går i grisen 😂 

Ellers holder trøttheten fortsatt på, og må legge inn en daglig lur for å klare å holde meg våken lengre enn til kl 20. Når man har barn og hus som skal tas vare på, er det greit å ha nok energi til å ihvertfall bidra :fnise: stakkars, snille mannen som fikser det meste for tiden ❤ 

Var på tidlig ultralyd i uke 12, og fikk se en frisk, sprellende liten krabat 🥰 så nå venter ordinær ultralyd i begynnelsen av august :)

har de siste dagene kjent ganske mye strekking og tøying i livmora, så krysser fingrene for at alt vokser som det skal :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en oppdatering! Og så godt å høre at alt går fint 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...