MarianneE Skrevet 6. april 2021 #161 Del Skrevet 6. april 2021 Timeglass skrev (1 minutt siden): Farmen. Det er henne ja, men jeg ser ikke Farmen så det var rart. Kanskje hun bare minner meg om noen andre? Takk for oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #162 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg reagerte veldig på at hun foreslo at Mari Maurstad skulle gi mindre penger til veldedighet. Det er virkelig ikke der man bør kutte når man uansett har råd til å leve det livet man ønsker. Anonymkode: a1db6...2f2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #163 Del Skrevet 8. april 2021 Har sett alle episodene nå og må si at episoden med Isabel var veldig sterk. Legger i spoiler hvis noen ikke har sett enda. Spoiler Isabel hadde kjøpt oppussingsobjekt og hadde ikke pengene til å pusse opp.Det hun hadde satt av var ca halvparten av det hun trengte umiddelbart. Hun har varierende inntekt som kusiner, men høye månedlige utgifter. Det var tydelig at Silje ble veldig bekymret, for dette gikk overhodet ikke opp. Det var ganske tøft å se, for de andre kjendisene har jo alle solid økonomi og lite bekymringer, og her var det virkelig noe helt annet. Syns det var en god episode å avslutte med! Anonymkode: 5ba0c...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #164 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har sett alle episodene nå og må si at episoden med Isabel var veldig sterk. Legger i spoiler hvis noen ikke har sett enda. Skjul innhold Isabel hadde kjøpt oppussingsobjekt og hadde ikke pengene til å pusse opp.Det hun hadde satt av var ca halvparten av det hun trengte umiddelbart. Hun har varierende inntekt som kusiner, men høye månedlige utgifter. Det var tydelig at Silje ble veldig bekymret, for dette gikk overhodet ikke opp. Det var ganske tøft å se, for de andre kjendisene har jo alle solid økonomi og lite bekymringer, og her var det virkelig noe helt annet. Syns det var en god episode å avslutte med! Anonymkode: 5ba0c...cce Ligger den episoden ute på nett? Anonymkode: 11e07...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #165 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligger den episoden ute på nett? Anonymkode: 11e07...3de Ligger på Viaplay. Anonymkode: 04433...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #166 Del Skrevet 9. april 2021 MarianneE skrev (På 6.4.2021 den 7.33): Det er henne ja, men jeg ser ikke Farmen så det var rart. Kanskje hun bare minner meg om noen andre? Takk for oppklaring Hun og kjæresten (Tonje, som vant Farmen) fikk en del oppmerksomhet i media og var bl.a på God Kveld Norge. De lurte de andre deltakerne til å tro at de ikke kjente hverandre fra før, mens de i virkeligheten var et par. I tillegg fikk de vel ekstra oppmerksomhet fordi begge var veldig søte og sjarmerende. Anonymkode: 89ab2...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #167 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har sett alle episodene nå og må si at episoden med Isabel var veldig sterk. Legger i spoiler hvis noen ikke har sett enda. Skjul innhold Isabel hadde kjøpt oppussingsobjekt og hadde ikke pengene til å pusse opp.Det hun hadde satt av var ca halvparten av det hun trengte umiddelbart. Hun har varierende inntekt som kusiner, men høye månedlige utgifter. Det var tydelig at Silje ble veldig bekymret, for dette gikk overhodet ikke opp. Det var ganske tøft å se, for de andre kjendisene har jo alle solid økonomi og lite bekymringer, og her var det virkelig noe helt annet. Syns det var en god episode å avslutte med! Anonymkode: 5ba0c...cce Isabel Raad? Anonymkode: af200...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #168 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Isabel Raad? Anonymkode: af200...b5b Nei, tidligere håndballspiller Isabel Blanco. Anonymkode: 89ab2...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #169 Del Skrevet 9. april 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Hun og kjæresten (Tonje, som vant Farmen) fikk en del oppmerksomhet i media og var bl.a på God Kveld Norge. De lurte de andre deltakerne til å tro at de ikke kjente hverandre fra før, mens de i virkeligheten var et par. I tillegg fikk de vel ekstra oppmerksomhet fordi begge var veldig søte og sjarmerende. Anonymkode: 89ab2...751 Jeg ble litt irritert av dem da jeg så dem her, spesielt Lene. Vi er like gamle, men syns hun virket ganske umoden til pengebruk, og helt ute når det gjaldt budsjett til bryllup. Tror jeg har litt problemer med kvinner som skal fnise og le for å unnskylde seg/borforklare. Anonymkode: 5ba0c...cce 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #170 Del Skrevet 9. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble litt irritert av dem da jeg så dem her, spesielt Lene. Vi er like gamle, men syns hun virket ganske umoden til pengebruk, og helt ute når det gjaldt budsjett til bryllup. Tror jeg har litt problemer med kvinner som skal fnise og le for å unnskylde seg/borforklare. Anonymkode: 5ba0c...cce Så enig. Har ikke sett noe av de to jentene før og ble overrasket over hvor irriterende jeg syns de var begge to egentlig. Alt ble fnist og spøkt bort. Greit med et par sånne comebacks i starten av programmet men så er det på tide å «man up».. Blir for billig vits å si at man sparer penger ved å kjøpe noe (unødvendig) på salg.. Når det gjelder hytten og interiøret der vil jeg tro de har fått mye sponset og kanskje ikke betalt de summene som ble oppgitt? Aner ikke altså men de har neppe betalt fullpris for HB-produktene? Som par virket de å være på to planeter. En «gnien sunnmøring» og en «bortskjemt babe».. Er de ikke litt influensere også? Vedder på de kan dra nytte av «kjendisstatusen» i bryllupet sitt og få masse spons. Kanskje se og hør betaler for eksklusive bilderettigheter el.. Anonymkode: f88bc...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #171 Del Skrevet 9. april 2021 Skjønner ikke hvordan Lene og Tonje kan ha råd til å sløse så mye penger. De er vel ikke så kjente at de tjener så mye, eller? Hvor kommer pengene fra? Anonymkode: ad6c7...415 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #172 Del Skrevet 9. april 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvordan Lene og Tonje kan ha råd til å sløse så mye penger. De er vel ikke så kjente at de tjener så mye, eller? Hvor kommer pengene fra? Anonymkode: ad6c7...415 De har jo begge gode jobber De sa det i starten. Anonymkode: fe498...4f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #173 Del Skrevet 9. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Så enig. Har ikke sett noe av de to jentene før og ble overrasket over hvor irriterende jeg syns de var begge to egentlig. Alt ble fnist og spøkt bort. Greit med et par sånne comebacks i starten av programmet men så er det på tide å «man up».. Blir for billig vits å si at man sparer penger ved å kjøpe noe (unødvendig) på salg.. Når det gjelder hytten og interiøret der vil jeg tro de har fått mye sponset og kanskje ikke betalt de summene som ble oppgitt? Aner ikke altså men de har neppe betalt fullpris for HB-produktene? Som par virket de å være på to planeter. En «gnien sunnmøring» og en «bortskjemt babe».. Er de ikke litt influensere også? Vedder på de kan dra nytte av «kjendisstatusen» i bryllupet sitt og få masse spons. Kanskje se og hør betaler for eksklusive bilderettigheter el.. Anonymkode: f88bc...4af Godt å høre flere var enige! Pleier ikke bli så irritert, og har ikke noe forhold til dem fra Farmen, men her ble jeg overrasket over hvor umodne de fremstod. De tjener kanskje en del på Instagram? Følger ikke så med influensene der, men de har 45k følgere til sammen, tror man kan tjene litt på annonser da. Som jeg skrev litt høyere opp - sterk kontrast til episoden med Isabel Blanco. Min favorittepisode fra sesongen tror jeg var med Thomas Felberg. Han var jo litt ute å kjøre med utskeielser på polet, men han er så utrolig positiv og virer som han virkelig hørte på det Silje sa. Mari Maurstad var litt lik som Thomas, men her ble jeg oppgitt over hvor utrolig lite oversikt hun hadde. 😅 Anonymkode: 5ba0c...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 15. oktober 2022 #174 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 20.09): Det kommer an på hvor man er i livet, om man har noe å spare til om man har mye penger å gå på. I mange tilfeller syns jeg også at kvalitet er bedre enn billigræl og billigmat. Men valgte heller å spise litt first price og spare penger til hus foreksempel. Anonymkode: f8210...985 Dette ble jo spesielt tydelig i episoden med skuespiller Geir Kvarme, som sammen med ektemann og to barn utelukkende spiste økologisk og kortreist gourmetmat fra rådyre, små delikatessebutikker på Oslo vest. Til alle måltider. Geir brukte jo en halv million i året kun på mat 😅 Han må jo ha en svimlende høy årsinntekt fra teateret da, som faktisk ikke går i minus av å holde på sånn. Men igjen, ganske sjukt å kunne spare 20-30 000 kroner hver eneste måned, kun på å luke vekk luksusvaner 😬 Endret 15. oktober 2022 av Rastebenk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå