Gå til innhold

"I lomma på Silje" på TV3. Noen som ser på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og til dere som synes det er rart at de tjener mye: å være et kjent ansikt kan være veldig godt betalt... (med mindre man er reality-kjendis med lugubert rykte. Da dør man fort ut).  Er selv D-kjendis å regne (hvis ikke lavere😂) og har hatt millionlønn i 3-4 år. Men jeg har aldri vært på tv. 

Anonymkode: 45ddc...dbc

Men hva tjener du penger på? Hvem betaler lønnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silje er en sånn person som egentlig er litt irriterende, men jeg klarer ikke å mislike henne, og det er også litt irriterende hehe...

Anonymkode: f632a...9d1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig gøy å se hva de sløser penger på, og tenker at mange av tipsene er nyttige for meg også, men samtidig er det litt irriterende å se at de med enkle grep (hvor de fremdeles bruker mer enn gjennomsnittet på å leve et veldig behagelig liv) kan spare titusenvis ekstra i måneden.

Anonymkode: ac6c7...b93

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte episoden med Geir Kvarme. Han har holdt seg godt, og noe må det være i den maten han spiser.

Godt å se at andre bruker mye penger på mat. 

Anonymkode: af200...b5b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg likte episoden med Geir Kvarme. Han har holdt seg godt, og noe må det være i den maten han spiser.

Enig. Han er en flott mann!

Anonymkode: c0421...578

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enig. Syns det virker som det er om å gjøre å bruke minst mulig.

Han holder seg utrolig godt ja!

Anonymkode: 301eb...471

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig misunnelig på Lisa sitt hus, det var fint. Men at hun og Sigrid får en månedslønn bare på å lage en video på 30 sek er ikke rettferdig og ikke fortjent

Anonymkode: 065ce...056

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig misunnelig på Lisa sitt hus, det var fint. Men at hun og Sigrid får en månedslønn bare på å lage en video på 30 sek er ikke rettferdig og ikke fortjent

Anonymkode: 065ce...056

Da får du gjøre det samme eller slutte å følge bloggen deres eller delta på showene. Det er vel pga populæriteten at de tjener såpass. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 11.38):

Silje er en sånn person som egentlig er litt irriterende, men jeg klarer ikke å mislike henne, og det er også litt irriterende hehe...

Anonymkode: f632a...9d1

Jeg syns hun er kjempesøt. 

Hun kan fint komme hjem til oss og filleriste forbruket vårt🙈 der er det mye å ta tak i😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Syntes at ordet "lomme" ble litt farget av lommemannen

Anonymkode: d5411...7c1

Hahaha ok 

Anonymkode: 66196...6b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de kjendisene tjener , det er jo vanvittige summer på snus, sløsing, restaurant...., 

En voksen og ett barn bruker 3 x så mye penger på mat som familien min. 

3000 i månedslønn til en ung jente? Normalt i Oslo?

Anonymkode: 34187...9ab

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit program, utrolig hvor lite kontroll desse kjendisene har på forbruk. Det er og litt ironisk at desse folka gjør reklame for humanitære organisasjoner og så sløser de så utrolig med penger selv🙄 Programmet hadde blitt mye bedre hadde vi fått vite inntekt og lån hos deltakeren😉

Anonymkode: 55337...ded

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at man kan sløse så mye når man ikke eier egen bolig, men har lyst på egen bolig. Å leie for 30.000,- i måneden er også helt sykt.

Må være veldig surt å i tillegg ikke ha kjøpt bolig da man ble voksen for 20-30år siden og gått glipp av tidenes prisoppgang... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for Silje. Endelig en fin person på tv. Synes hun er jordnær, morsom og pen ☺️ 

Anonymkode: 82034...cc6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på hva de kjendisene tjener , det er jo vanvittige summer på snus, sløsing, restaurant...., 

Reagerte på det samme, synes det var mye. Ikke virket hun veldig villig til å hjelpe med husarbeid heller.

Anonymkode: 31f4a...294

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Programmet hadde blitt mye bedre hadde vi fått vite inntekt og lån hos deltakeren😉

Enig. Vi får ikke se hele bildet. Men sikkert færre av kjendisene som hadde blitt med hadde de måtte dele alt. Kanskje så ligger våre forventninger til å få vite dette pga luksusfellen og slik opplegget har vært der, men oppfatter Siljes program til å være mer om forbruksvaner/opprydning i en økonomi som ikke er skakkjørt med gjeld i utgangspunktet.. Også fint at det blir satt fokus på feks pensjon og at sparing her og der kan gjøre at man feks kan få fra å leie til å eie.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man med vettet i behold leie for 30k i måneden istedenfor å eie? 

Ifølge DNBs boliglånskalkulator, kan man betjene et lån på 7 mill, med 30k i måneden. 

Det var sykt til forbruk på den karen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå er det noen år siden jeg var tenåring, men jeg vokste opp på sent 90, tidlig 2000-tallet. Jeg fikk ukelønn på 150,-. Da måtte jeg pinadø jobbe for de også 😅 3000 i måneden er altfor mye, selv i 2021. Hvis jeg ikke husker feil var denne datteren 17 år. Da er hun gammel nok til å jobbe i butikk (ja, jeg vet hun ikke kan selge røyk og alkohol). Nytter ikke å sy puter under armene på ungen bare fordi du har fucka opp tidligere. Ungen blir ødelagt!

Anonymkode: 6f84b...91f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...