Gå til innhold

"I lomma på Silje" på TV3. Noen som ser på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra program, gleder meg til hver episode. Silje er morsom og bryr seg genuint om mennesker. Liker hennes vesen.

Anonymkode: 92261...8b0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem i all verden er egentlig disse "kjendisene" som er med på dette programmet ?      

:vetikke: 

Anonymkode: 7c698...041

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i all verden er egentlig disse "kjendisene" som er med på dette programmet ?      

:vetikke: 

Ikke skap deg og gjør deg så innmari spesiell. De sier jo i starten hvem de er og hva de holder på med. 

Anonymkode: 1ce90...0e1

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Johanna Grønneberg Mesa sløste ihvertfall mye 😳😳

Ja fikk hvertfall bevist at programmet ikke er regissert eller avtalt, hun fikk sjokk ja. 

Anonymkode: e8fbc...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13
4 timer siden, Sitronmelis skrev:

Enig. Og hun er jo bare en vanlig radio-dame? Hvordan kan hun tjene så mye? Og spise ute for 150 000 kroner, er det mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Elseby13 skrev:

Enig. Og hun er jo bare en vanlig radio-dame? Hvordan kan hun tjene så mye? Og spise ute for 150 000 kroner, er det mulig?!

Ja.. men gikk det ikke i en del kredittkort som kanskje mannen betaler? Jeg fikk litt sjokk over de 7-8000 dollarene silje ikke kunne finne ut av, det som var kontanter. Og Johanna sier at de gikk til godteri og kosemat.. det er også ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg skjønner ikke hva mange kjendiser tjener så mye penger på. Det virker som de har helt syke høye lønninger, men man hører lite fra og om dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skap deg og gjør deg så innmari spesiell. De sier jo i starten hvem de er og hva de holder på med. 

Ja de må vel det, ettersom disse "kjendisene" er SÅ ukjente for de aller fleste...                     

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. men gikk det ikke i en del kredittkort som kanskje mannen betaler? Jeg fikk litt sjokk over de 7-8000 dollarene silje ikke kunne finne ut av, det som var kontanter. Og Johanna sier at de gikk til godteri og kosemat.. det er også ille.

Jeg tror det var omregnet til kroner altså. Tviler virkelig på at det var snakk om 80 000 kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er hvordan f.eks Tore Petterson kunne "hive penger rundt seg" på den måten uten å forstå hvorfor han gikk tom 😱  (Har ikke sett programmet, men leste et intervju med ham).  Jeg trodde alle som ville spare opp egenkapital tenkte littegrann over hva som kom inn og hva som gikk ut...

Etter fem magre år brukte jeg (for meg) sinnsykt mye penger på unødvendige ting i et par år, men jeg skjønte jo at det var årsaken til at jeg ikke fikk spart noe da. Trenger ikke akkurat være rakettforsker for å forstå det.

Anonymkode: c8561...6d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lillemy02 skrev:

Jeg tror det var omregnet til kroner altså. Tviler virkelig på at det var snakk om 80 000 kroner!

Det var snakk om 73000kr.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja de må vel det, ettersom disse "kjendisene" er SÅ ukjente for de aller fleste...                     

Ja, sikkert derfor de introduserer dem først og ikke hopper rett på forbruket..... 

Dust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Elseby13 skrev:

Hun jobber jo også i LA. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Det er bare du som gjør deg til.

Anonymkode: c54f3...bc6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemy02 skrev:

Det var ikke omregnet..... det var som noen her sa, 73.000 ut på tull 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 11.2.2019 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Silje er blendende vakker, likanes og dyktig. Men er det virkelig ingen rundt henne som har gjort henne oppmerksom på (den ikke-fysiske) talefeilen?? Går det ikke an å rette opp i, eller syns hun ikke det er noe problem? Alt det profesjonelle rakner litt i sømmen når hun ytrer "Nå må dere håndtverkere bare schappe dere litt".

Anonymkode: 2aa19...96e

👏👏 Det er helt forferdelig å høre på, og helt enig i at det profesjonelle rakner på grunn av det 😅 Hun er jo godt utdannet, smart, intelligent, flink og alt det der, men jeg klarer liksom ikke å ta voksne folk seriøst hvis de ikke klarer å prate ordentlig 😂 Disse lydene er da vel ikke så vanskelig?! 

Når det er sagt, så liker jeg programmet. Sett bortifra det ene irritasjonsmomentet :P  

Anonymkode: d64bc...ad5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.2.2019 den 17.42, neiognei skrev:

Litt mer enn hvermannsen må de tjene. Spesielt Tore, som leier sentralt i Oslo, det er ikke billig, og som likevel har hatt 160.000 å bruke på å spise ute på ett år. Jeg har ihvertfall ikke 160.000 til overs til å bruke på sånt. 

De tjener nok mer enn «hvermannsen» som jobber som håndtverkere, i helsesektoren, i butikker, restauranter, osv. Men det finnes mange i dette landet med gode kontorjobber som tjener ganske mye penger. Ingeniører, økonomer, og andre med gode utdannelser, som sitter med inntekter på 7-800 tusen i året (og sikkert mer enn det og). Ikke så uvanlig her i Norge, selv om mange må være et par for å komme opp i den summen. 

Anonymkode: 04067...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.2.2019 den 17.42, neiognei skrev:

Litt mer enn hvermannsen må de tjene. Spesielt Tore, som leier sentralt i Oslo, det er ikke billig, og som likevel har hatt 160.000 å bruke på å spise ute på ett år. Jeg har ihvertfall ikke 160.000 til overs til å bruke på sånt. 

Totalt hadde han vel et forbruk på rundt 300.000. La oss si han har 12.000 i husleie, det et 144.000 i året. Han sparte ikke noe. Det vil si at det er mulig å leve slik med en netto inntekt på 444.000 pr år. Og netto kr 37 000 pr måned i snitt. Man er ikke veldig rik med denne inntekten.

Anonymkode: 11e07...3de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Totalt hadde han vel et forbruk på rundt 300.000. La oss si han har 12.000 i husleie, det et 144.000 i året. Han sparte ikke noe. Det vil si at det er mulig å leve slik med en netto inntekt på 444.000 pr år. Og netto kr 37 000 pr måned i snitt. Man er ikke veldig rik med denne inntekten.

Sjekket skattelistene som ble lagt ut i 2017, da tjente han 686.000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...