Spatula Skrevet 29. april 2019 #21 Del Skrevet 29. april 2019 Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #22 Del Skrevet 7. mai 2019 På 29.4.2019 den 18.44, Spatula skrev: Mazzi! Heeeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #23 Del Skrevet 7. mai 2019 Oi, hvor skal jeg begynne.... For det første så hadde jeg i grunnen helt glemt hele dagboka igjen, så det har ikke akkurat vært full fres på KG-fronten i vår... Men herlighet for en begivenhetsrik vår! Hadde mitt livs mareritt i mars, men det får bli en annen historie! For nå har jeg hyggeligere nyheter........ Jeg har lagt tinderopplegget bak meg, og klart å involvere meg med en jeg aldri hadde trodd jeg skulle involvere meg med.... Vi jobber på en måte sammen, bare på hver vår side av bordet.. Han er mye eldre enn meg, men jeg har vendt meg til tanken nå. Så lenge begge er voksne og ansvarlige mennesker er vi jo egentlig på samme sted i livet, selv om han har en del flere år på baken enn meg.. Vi er ikke et par offentlig (enda), men det kommer kanskje om ting fortsetter som nå. Vi har vært på noen håndballkamper og sånt sammen, men gått pent og pyntelig ved siden av hverandre. Siden vi på en måte jobber sammen, er det ikke noe unaturlig i det egentlig. Han har fortalt om oss til én kollega, og hun svarte med å sette meg på gjestelista til bryllupet sitt i juni… Vi tar det uansett med ro og tar steg for steg og dag for dag sammen. Vi har begge bagasje, naturlig nok, så det viktigste fokuset vårt er oss to og at vi har det bra, ikke nødvendigvis å involvere omgivelsene fortere enn høyst nødvendig... Vi har de beste samtalene jeg noen gang har hatt med et annet menneske, og han ser og forstår meg som ingen annen har gjort noen gang. Det er vel litt derfor jeg til slutt måtte innse at jeg ikke kom utenom å innrømme for meg selv (og han) at jeg hadde følelser på mer enn vennenivå... Vi begynte å prate i januar, så vi har bygget opp gradvis.. Parallelt med min tindervirksomhet, i håp om at jeg skulle glemme hele greia... Det hadde nemlig definitivt vært enklest å droppe det, i og med at han er kjent for mange her i byen og jeg har tenkt en del på det med aldersforskjellen…. Men jeg kom ikke utenom.. Han er forresten superromantisk... Jeg har for eksempel fått blomster på døra hver fredag i 7 uker nå... Blir nesten litt satt ut av sånt jeg. Har jo fått mer blomster de siste to månedene enn de siste 15 årene til sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #24 Del Skrevet 8. mai 2019 Apropos superromantisk.... I dag fikk jeg beskjed om å møte opp utenfor en pizzarestaurant i byen på et gitt tidspunkt. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, men før jeg kom så langt som til pizzarestauranten ble jeg stoppet av en dame fra gullsmeden i nabobygget som spurte om navnet mitt var xx... Og så ble jeg tatt med inn dit og fikk velge mellom diverse forskjellige anheng som de hadde plukket ut på forhånd.. Jeg synes egentlig sånt er fryyyyktelig pinlig og litt klissete, men så liker jeg det jo litt og, kjenner jeg... Jeg er jo overhodet ikke vant til at noen gjør noe romantisk for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2019 #25 Del Skrevet 9. mai 2019 Det høres ut som om du har det så fint! Og jeg skjønner at romantiske gester kan føles pinlig og klissete - det er unektelig litt klissete å lese om , men når man er midt i situasjonen og i tillegg synes fyren er fryktelig fin, da driter man en lang en i det, og bare nyter øyeblikket. Håper alt står bra til med deg etter hvadetennvarsomskjedde i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mai 2019 #26 Del Skrevet 9. mai 2019 Så hyggelig å lese om hvordan ting blomstrer for tiden Han høres helt super ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2019 Forfatter #27 Del Skrevet 16. mai 2019 På 9.5.2019 den 7.26, ^^Belle^^ skrev: Det høres ut som om du har det så fint! Og jeg skjønner at romantiske gester kan føles pinlig og klissete - det er unektelig litt klissete å lese om , men når man er midt i situasjonen og i tillegg synes fyren er fryktelig fin, da driter man en lang en i det, og bare nyter øyeblikket. Håper alt står bra til med deg etter hvadetennvarsomskjedde i mars. Du har helt rett - egentlig kleint, men veldig fint å stå i det! På 9.5.2019 den 23.14, Spatula skrev: Så hyggelig å lese om hvordan ting blomstrer for tiden Han høres helt super ut! Ja, blomstrer er vel det riktige ordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2019 Forfatter #28 Del Skrevet 16. mai 2019 Såeh... Har visst fått meg kjæreste jeg.... Føles godt, riktig, fint og litt rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mai 2019 #29 Del Skrevet 16. mai 2019 Gratulerer! Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2019 Forfatter #30 Del Skrevet 18. mai 2019 På 16.5.2019 den 14.23, kisskissbangbang skrev: Gratulerer! Nyt det! Takk! Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2019 Forfatter #31 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) I går dro vi til nabobyen for å øve oss på å gå hånd i hånd offentlig.. Det føltes veldig bra, og vi kommer nok snart til å gjøre det i hjembyen også.. Så får folk tenke og sladre om hva de vil... Vi er trygge på hverandre og vårt forhold, og det er jo det viktigste Jeg har fortalt om han til mine foreldre og eksen. Alle vet jo hvem han er, men det var egentlig godt å få katta ut av sekken. Slapper mye mer av på om noen skulle sladre så lenge mine nærmeste er informert.. Endret 18. mai 2019 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2019 Forfatter #32 Del Skrevet 21. mai 2019 Katta er nå enda mer ute av sekken... Jeg synes jo det er litt kleint, men det var nødvendig... For altså... Toppledelsen her vet nå om oss.. Sånn er det når man finner seg en litt offentlig person, og i tillegg er en del av samme miljø selv.. Heldigvis har alle bare vært positive hittil. Nå trenger vi ikke fortelle det til flere, resten spiller det ingen rolle med. Ryktene får bare gå, for vi (og toppledelsen ) vet jo hva som er tilfelle. Sannheten eier vi selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mai 2019 #33 Del Skrevet 21. mai 2019 Vet ikke helt hva jeg skal si her, ble igrunn litt rørt og glad på dine vegne. Også tenker jeg at dette er noe du absolutt fortjener, fineste Mazi!💐💐 Men... hvor "offentlig" er han? Må vi se opp for "hjemme hos Mazi og Ari" i Se&Hør? 😲 Neida, ut ifra hva jeg vet om jobben din så fikk jeg en liten mistanke om hvor offentlig han er. Kos deg, og nyt det! ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2019 Forfatter #34 Del Skrevet 21. mai 2019 (endret) 1 time siden, MarianneE skrev: Vet ikke helt hva jeg skal si her, ble igrunn litt rørt og glad på dine vegne. Også tenker jeg at dette er noe du absolutt fortjener, fineste Mazi!💐💐 Men... hvor "offentlig" er han? Må vi se opp for "hjemme hos Mazi og Ari" i Se&Hør? 😲 Neida, ut ifra hva jeg vet om jobben din så fikk jeg en liten mistanke om hvor offentlig han er. Kos deg, og nyt det! ❤❤ Ja nå er det Se&Hør neste! Neida... Men offentlig nok til at de fleste i byen her vet hvem han er.... ....og forresten - takk! Endret 21. mai 2019 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. mai 2019 #35 Del Skrevet 26. mai 2019 Gratulerer Unner deg å ha det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2020 #36 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hællæææ Mazzi! Jeg er innom for å lage liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 23. oktober 2020 22 timer siden, DDuck skrev: Hællæææ Mazzi! Jeg er innom for å lage liv Himmel og hav.... Dette hadde jeg aldri sett hvis ikke det hadde vært for snappen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2020 #38 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg har vært å snoket rundt på forumet og lest alt dilldallet vi skrev for maaange år siden Så morsomt å se tilbake på alt sammen! Fikk lyst å lage KG-reunion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå