Gå til innhold

Mazzi vandrer videre


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er altså en gammel traver her inne. Ser det er nøyaktig 11 år og 7 dager siden jeg registrerte meg her første gang. 11 år.... :hakeslepp:

KG har vært en del av livet mitt gjennom både bryllupsplanlegging og to graviditeter, og jeg har funnet ekte venner her som jeg har kontakt med den dag i dag. Nå har livet tatt nye, uforutsette veier, og jeg sitter her som separert, singel, enslig, alenemor, kall det hva du vil..... Uansett, ekteskapet gikk fløyten, og jeg står på egne ben for første gang her i livet. Og det beste av alt - jeg trives med det! Jeg har ungene annenhver uke, og annenhver uke til å gjøre akkurat hva jeg vil. Det er ren "luksus"... :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heeeei! Så gøy å se deg tilbake her igjen.

Trist å høre om ekteskap som gikk fløyten (jeg har hatt noen mistanker etter noen facebook-innlegg, det skal sies), men veldig fint å høre at du trives med den nye hverdagen. Hvordan har jentene det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

:vinke: Heeeei! Så gøy å se deg tilbake her igjen.

Trist å høre om ekteskap som gikk fløyten (jeg har hatt noen mistanker etter noen facebook-innlegg, det skal sies), men veldig fint å høre at du trives med den nye hverdagen. Hvordan har jentene det?

 

Tja, kanskje litt trist. Altså, ihvertfall trist i den forstand at jeg egentlig hadde "alt". Skikkelig A4-liv med enebolig med dobbelgarasje i perfekt, barnevennlig strøk, grei økonomi og alt på stell. Men så skal man jo helst ha noe mer for å holde sammen enn en felles postkasse. Vi kunne sikkert ha hatt det greit nok på livstid, men jeg trenger å ha det litt mer enn greit. Jeg har faktisk aldri vært forelska... :sjenert:  Vi er heldigvis veldig gode venner, og begge har vel innsett at det er det vi egentlig har vært hele tida. Nå er vi hverandres tinder-rådgivere :ler: 

Jentene har det fint. S er jo snart 8 og tok det tyngst, men sier hun har vent seg til det nå. R var bare superfornøyd med å få to rom, ett hos meg og ett hos han, og har egentlig ikke brydd seg mer enn det. Eller, hun har nok testet grensene litt, men særlig hos han. Det kan nok henge sammen med at jeg nærmest har vært aleneforelder tidligere også, i forholdet, av ymse årsaker. Nå må hun finne ut hvor hun har han... Men jeg tror nok det hjelper godt for ungene at vi er så gode venner som vi er. Vi bor ikke så langt fra hverandre (han ble boende, jeg har kjøpt leilighet innafor skolekretsen og rett ved barnehagen), spiser middag sammen en gang i uka osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er litt rusten i gamet her. Hvordan legger jeg link til dagboka i signaturen min igjen? :klo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Mazilla skrev:

Tja, kanskje litt trist. Altså, ihvertfall trist i den forstand at jeg egentlig hadde "alt". Skikkelig A4-liv med enebolig med dobbelgarasje i perfekt, barnevennlig strøk, grei økonomi og alt på stell. Men så skal man jo helst ha noe mer for å holde sammen enn en felles postkasse. Vi kunne sikkert ha hatt det greit nok på livstid, men jeg trenger å ha det litt mer enn greit. Jeg har faktisk aldri vært forelska... :sjenert:  Vi er heldigvis veldig gode venner, og begge har vel innsett at det er det vi egentlig har vært hele tida. Nå er vi hverandres tinder-rådgivere :ler: 

Jentene har det fint. S er jo snart 8 og tok det tyngst, men sier hun har vent seg til det nå. R var bare superfornøyd med å få to rom, ett hos meg og ett hos han, og har egentlig ikke brydd seg mer enn det. Eller, hun har nok testet grensene litt, men særlig hos han. Det kan nok henge sammen med at jeg nærmest har vært aleneforelder tidligere også, i forholdet, av ymse årsaker. Nå må hun finne ut hvor hun har han... Men jeg tror nok det hjelper godt for ungene at vi er så gode venner som vi er. Vi bor ikke så langt fra hverandre (han ble boende, jeg har kjøpt leilighet innafor skolekretsen og rett ved barnehagen), spiser middag sammen en gang i uka osv. 

Om et ekteskap skal ta slutt, så er ihvertfall deres måte å gjøre det på den aller beste måten. :jepp: Jeg forstår at det kan være vanskelig å være venner etterpå, men klarer man det er jo det helt fantastisk. Det beste for ungene, det beste for framtidig samarbeid. Så fint å ha en Tinder-rådgiver. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Om et ekteskap skal ta slutt, så er ihvertfall deres måte å gjøre det på den aller beste måten. :jepp: Jeg forstår at det kan være vanskelig å være venner etterpå, men klarer man det er jo det helt fantastisk. Det beste for ungene, det beste for framtidig samarbeid. Så fint å ha en Tinder-rådgiver. :hoho: 

Veldig kjekt med rådgiver! Og veldig gøy med Tinder :hoho: (Foreløpig ihvertfall... Blir vel verre hvis jeg plutselig blir helt desperat etter å finne meg en kjæreste... :sjenert:

42 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ååh. Hei!! :klemmer: 

Oi, er du her og?! Så stas!! :hoppe: 

37 minutter siden, MarianneE skrev:

Velkommen tilbake vennen! 

Takk!!! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.....nå gikk jeg helt i glemselen her men kjemmer jo igjen brukernavnet....

Jeg bare fikk helt sperre på om du er den jeg tror :P Ehm....er R «panserR» (og at jeg isåfall har deg på snap?) Jeg hadde et annet brukernavn før da, hadde preggodagbok her med 5åringen. 

Hvis nei så bare glem at jeg sa og bare les «hei!» 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg tilbake! :klemmer:

Ut i fra snap og FB tolker jeg det som om ting går veien for deg nå, og det er godt å se :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 9.40, Fnugg skrev:

Åh.....nå gikk jeg helt i glemselen her men kjemmer jo igjen brukernavnet....

Jeg bare fikk helt sperre på om du er den jeg tror :P Ehm....er R «panserR» (og at jeg isåfall har deg på snap?) Jeg hadde et annet brukernavn før da, hadde preggodagbok her med 5åringen. 

Hvis nei så bare glem at jeg sa og bare les «hei!» 😄

Stemmer det, det er panserungen min! :ler: Men nå lurer jeg fælt på hvem du er... :sjenert: 

23 timer siden, Småkjekset skrev:

Så kjekt å se deg tilbake! :klemmer:

Ut i fra snap og FB tolker jeg det som om ting går veien for deg nå, og det er godt å se :hjerte:

Hei!! :hoppe: Nå går det veien ja! :) Mer om det i eget innlegg... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fin helg er overstått.

Ungene reiste på lørdag, etter en tur i lekeland med - hold dere fast - en slags eks jeg rakk å henge litt med i høst, og hans barn, svigerbarn og barnebarn... :flau:  :hoho: Ting er veldig avklart nå, og vi er bare venner. Jeg hadde et behov for nærhet og for å bli sett og likt, og han hadde behov for noen å lage middag til, så det funka veldig greit en stund... :ler:  Men han fyller 50 til våren, og jeg så mer og mer av pappa i han, så da var det i grunnen veldig greit å gi seg mens leken var god... :sjenert: Men vi skal til syden sammen om en snau måned da, for vi  rakk å bestille tur på den korte tida, og begge er altfor glade i sol og sommer til å la være å reise selv om vi ikke har noe forhold.. :ler:

Etter at ungene hadde reist kom jeg meg på trening. Jeg har hatt lyst til å begynne lenge, men trengte å få oversikt over økonomien før jeg kjørte på. Synes ikke jeg kunne forsvare for meg selv å bruke masse penger på noe jeg får brukt annenhver uke heller.. Men så fant jeg ut at jobben hadde bedriftsavtale et sted, så da ble det ikke så galt. Fant ut at jeg er pinlig svak i skuldrene, men ikke så gal kondismessig. Fikk kjøpt meg nye spinningsko også i helga, så i dag er jeg klar for en ny start! Gleder meg!! :hoppe: :nigo: 

Lørdag kveld hadde jeg besøk av en utrolig kjekk fyr... :flau: "Fant han" på tinder for en snau måned siden, og vi har møttes noen ganger. Problemet er bare at han er så kjekk og lukter så godt at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg.. :hoho: Og han er så beskjeden at det var litt vanskelig å holde samtalen gående. Forrige gang drakk vi vin, og det gikk mye bedre..  Pepsi max gjorde liksom ikke helt samme nytten... :skaal: :skratte: 

Det er uansett gøy å treffe litt nye folk. Hovedprosjektet mitt er jo nå egentlig å bli kjent med meg selv igjen. Jeg har tross alt mistet meg selv litt gjennom de siste 10-15 årene, eller ihvertfall blitt en annen versjon som jeg ikke helt kjenner når jeg plutselig står på egne ben. Og den beste måten å bli kjent med meg selv på er egentlig i møte med nye folk som kan utfordre tankesettet mitt. Så jeg er egentlig veldig på "tilbudssida" når noen vil på tinderdate osv. (Hopper ikke til køys med de altså!! :hoho: )  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og problemet med han deilige er? Og JO, herregud kvinne - du fortjener heit sex. TAKE HIM! Menn som lukter godt er 🤩

Venter spent på fortsettelsen her :P

Støtter deg i å prioritere penger på trening. Eller; mytime som jeg kaller det. Det er bra for hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med han er vel i hovedsak at han er så beskjeden. Jeg kan jo ikke overfalle han heller akkurat! :hoho: Tror dessuten han egentlig er ganske kjedelig... Skjønner det på et vis, for han jobber i en annen kant av landet og er bare hjemme i helgene, og da synes han det er godt å slappe av... Men når førstevalget for en date er NRK og pepsi max, så mister han meg litt... :sjenert: Men lukt og utseende er :tommelopp: da... :ler: Pluss at han til tross for sin beskjedenhet gir meg komplimenter. Litt svak for det etter et langt forhold uten... :flau: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.2.2019 den 8.49, Mazilla skrev:

Problemet med han er vel i hovedsak at han er så beskjeden. Jeg kan jo ikke overfalle han heller akkurat! :hoho: Tror dessuten han egentlig er ganske kjedelig... Skjønner det på et vis, for han jobber i en annen kant av landet og er bare hjemme i helgene, og da synes han det er godt å slappe av... Men når førstevalget for en date er NRK og pepsi max, så mister han meg litt... :sjenert: Men lukt og utseende er :tommelopp: da... :ler: Pluss at han til tross for sin beskjedenhet gir meg komplimenter. Litt svak for det etter et langt forhold uten... :flau: 

 

Det er bare en måte å finne ut av dette på. Eller - to da. Du kan A: legge an på ham eller B: spørre om han ser for seg at dette bare er vennskap punktum, eller om det er vennskap med sex. 

Noen ganger er de som virker kjedelige absolutt virkelig ikke kjedelige. Og er han det, så drikker du PepsiMax litt til med ham til du finner noen andre som har litt mer skitne tanker i hodet sitt. Om han er helt aseksuell så må han nesten si ifra synes jeg :P Man kan jo ikke forvente at folk flest foretrekker NRK og Pepsi Max punktum liksom.

Seriøst, alle damer som har befunnet seg i årevis i Familien AS-land med null ludo og komplimenter (asså, nå mente jeg ikke det sånn - men jeg vil tro at de aller fleste av oss har vært der og spesielt om relasjoner ender så er vel noen av de tingene en greie) må finne seg noen å SPILLE BRA LUDO med bare sånn for å vekke opp igjen Tornerose.

Jada, nå tenker sikkert noen at jeg er ensporet, men jeg mener det helt seriøst - det er like viktig for helse og velvære som det er å trene liksom. Ju desørv it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls::pls: 

 

Jeg har egentlig kutta pepsi max-fyren. Han var i Oslo i helga, og jeg tenkte kanskje han hadde "levd litt" der, eller ihvertfall møtt noen kompiser og sånn, men fikk melding om at han hadde "gått rundt og tatt inn storbyens impulser, men mest vært på hotellet og sett sport på tv".:daane::klaske:  Sorry, men det blir for kjedelig for meg altså! :sjenert: Uansett hvor godt han måtte lukte! :ler: 

Møtte en annen fyr her om dagen da. I utgangspunktet kanskje ikke helt min type, men fryyyyktelig sexy dialekt, pluss at han er så høy at selv lange meg føler meg liten. Tror han er et bedre spor enn pepsi max-fyren... :lur:   

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg i å se forbi Pepsi Max-fyren og heller fokusere på dialektfyren :jepp: Er enkelte dialekter som er så fine, så finner du en fyr som har en du liker - go for it :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...