Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #21 Del Skrevet 11. april 2005 Jo, sikkert. Men den problemstillingen er ikke så veldig aktiv for meg...det er snarere motsatt som er mitt problem, siden jeg skrev denne tråden. Jeg tenker bare at hvis det var jeg som satt hjemem og var gift/samboer med en mann som flørtet så vilt med andre damer i jobbsammenheng, ville jeg ha blitt lei meg, sint og frusterert. Jeg synes bare det er trist, det var det hele. Du aner ikke hva din mann driver med i så tilfelle. ingen som ringer hjem om det. en drink i baren og rett i seng? Hørt den før? Du kan ikke bli lei deg av ting du ikke vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #22 Del Skrevet 12. april 2005 Du aner ikke hva din mann driver med i så tilfelle. ingen som ringer hjem om det. en drink i baren og rett i seng? Hørt den før? Du kan ikke bli lei deg av ting du ikke vet om. Men da tar man en sjanse som kan ødelegge hva man har med sin partner der hjemme. Man har faktisk ingen garanti for at ikke noen sladrer om mannens oppførsel til hun der hjemme. Jeg har hvertfall et par eksempler på at jeg selv har varslet to "fruer" om oppførselen til mennene deres ute på tur. Jeg sa ifr og de ble begge glad for at jeg fortalte dem om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå