Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 hei..ganske ny her. Lurte bare på om dere kjenner godt på kroppen når eggløsning nærmer seg? Kan vondt i korsryggen være tegn på det? Sluttet med p-piller for tre uker siden, og prøver å finne utav denne syklusen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Har aldri kjent en eneste EL i mitt liv. Andre måter å finne ut når EL er: Temping eller EL-tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #3 Del Skrevet 10. april 2005 Det eneste jeg merker er at jeg noen ganger for eggløsningssmerter, men dette berømmelige eggløsningsslimet har jeg ennå ikke hatt, kanskje jeg ikke har eggløsning? Men jeg har smertene en gang i mellom.. Uff, vanskelige greier. Har prøvd eggløsningstester,men de synest jeg var vanskelige greier, er ikke alltid lett å finne ut ca når man har eggløsning og det blir veldig dyrt å kjøpe ti tester i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 og det blir veldig dyrt å kjøpe ti tester i mnd. Kjøp Persona testpinner, og bruk de som eggløsningstester uten monitoren. Koster ca 130,- for 8 tester. Les mer om avlesning og tolkning inne på www.pernille.info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 10. april 2005 #5 Del Skrevet 10. april 2005 Kjenner ikkje når det nermar seg, men derimot når det skjer. Stikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Kjenner aldri EL, jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 Aldri kjent EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. april 2005 #8 Del Skrevet 11. april 2005 Aldri kjent EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 12. april 2005 #9 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg kjente den aldri før, men etter at jeg sluttet med pillene nå sist gang, kjente jeg det veldig godt. Det kom veldig brått, smertene var veldig intense, i magen, korsryggen, litt mensaktige men vondere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melina Skrevet 12. april 2005 #10 Del Skrevet 12. april 2005 Merker litt stikkinger i siden/lysken. Varer opp til et døgn hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #11 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har mer lyst på sex enn ellers når jeg har EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå