Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…

Lorieen

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (14 minutter siden):

Men har du spart på urinen hele dagen da? Er veldig stor forskjell på morgen- og ettermiddagsurin så tidlig. Du får nok positiv digital på morgenurinen i morgen! 🤞

Spart siden jeg sto opp ja... Vel vel, ingenting er avgjort ennå. Ny test på morgenurin i morgen. Nå gjelder det å ikke bli sprø, og ha is i magen! Det er vanskelig å tenke positivt med de siste måneders nederlag i bagasjen, men jeg prøver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kjøleskap? Føler absolutt at det er håp ja, så vi får bare se i morgen!

Kan jeg spørre om du har opplevd flere aborter, i tillegg til den SA'en nylig? Sånn mellom de barna du har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

I kjøleskap? Føler absolutt at det er håp ja, så vi får bare se i morgen!

Kan jeg spørre om du har opplevd flere aborter, i tillegg til den SA'en nylig? Sånn mellom de barna du har i dag.

Nei altså, ikke spart på morgenurinen, men holdt meg siden i morges 😂 Så dette var ettermiddagsurin ja. 

Jeg har hatt mange kjemiske før fjerdemann satt, og en kjemisk og en MA etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😅 Ok da henger jeg med! Måtte høre, for urin har holdbarhet på 24 timer, men da må den være i kjøleskap.  Så da er det faktisk mulig å teste på dagens morgenurin. Da tror jeg nesten at du fikk negativ digital i dag fordi det var ettermiddagsurin. Den testen i morges var jo ikke å ta feil av så!! Blir bedre i morgen 🤞

Takk for at du svarte. Ikke noe gøy med kjemiske, og i alle fall ikke MA :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo

Da ser det ut som at jeg enten har hatt nok en kjemisk, eller så var billigstrimmelen i går defekt. 😥 For på morgenurin i dag var det ingen strek.

Test fra i går øverst og i dag nederst. Jeg tok ikke digital da det ikke var antydning til strek på strimmelen. Det er bare å slutte med Lutinus og vente på mensen, tenker jeg. 

FE273AEE-C062-49F7-BDAF-10F583512E5F.jpeg

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Åå nei så urettferdig at dette skulle bli en kjemisk! 😪

Det begynner å bli mange av dem nå etterhvert. Akkurat nå frister det å gi opp prøvinga. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg ikke mer Lutinus, så håper jeg mensen kommer ila. helga. IKM er egentlig i dag, jeg har nesten alltid lutealfase på 11 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 time siden):

Det begynner å bli mange av dem nå etterhvert. Akkurat nå frister det å gi opp prøvinga. 😥

Det er en følelse jeg kjenner! Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt det mellom august-januar her nå. Men her er jeg fortsatt... er noe med den driven og ønsket om en sistemann som bare overkjører fornuften. Eneste måte å prøve å få det til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo (1 dag over IKM)

Mensen har ikke kommet.

Tok en ny strimmel i dag som ble veldig rar. 

Øverst 11 dpo som er positiv, i midten 12 dpo som er mye svakere (kanskje antydning til strek) og nederst er tatt i dag, 3 minutter etter testen er tatt.

Skjønner ingenting.

35926354-57D5-4CCF-B456-58C8732FA557.jpeg

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja, ser nesten ut som dagens test ikke er ferdig med å trekke farge. Men hvis tiden har gått, så er det rart ja. Tror jeg hadde fastsatt denne som defekt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Hm ja, ser nesten ut som dagens test ikke er ferdig med å trekke farge. Men hvis tiden har gått, så er det rart ja. Tror jeg hadde fastsatt denne som defekt da...

Det var selvfølgelig den siste jeg hadde også. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen First response tester bakerst i skapet på badet. Får ta en i morgen tidlig om mensen ikke kommer ila. natta. 

Utrolig merkelig at den testen 11 dpo ble så soleklart positiv og så ble den negativ igjen dagen etter allerede. Mine tidligere kjemiske har artet seg annerledes. Svake tester over flere dager, og så kommer mensen til vanlig tid eller et par dager forsinket. 

Tirsdag er det seks uker siden aborten. Jeg håper mensen kommer så jeg kan få begynt på en ny prøveperiode. 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg, dette ligner ikke på en standard kjemisk 🤔 11 dpo-testen er også veldig sterk. Vanskelig for å tro at det er en falsk/skyggestrek.

Så bra du fant en FR! Den testen verdsetter jeg høyest av alle. Krysser alt jeg har for at disse strimlene bare har vært d å dårlige og 'ertet' deg 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo - to dager over IKM

Negativ test, ingen mens. 😥

Straks seks uker siden aborten. Føler på et vis at jeg har kastet bort hele desember og januar. Først et svangerskap som ikke var liv laga og så bare masse krøll og tull nå etterpå. Dagene og ukene går og den biologiske klokka tikker. 

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei.. så utrolig kjipt med negative tester etter den med strek.. 😔 Håper kroppen henter seg inn straks.. Høres ut som du har hatt nok motgang nå ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte gyn pol i dag for å spørre om råd. Fikk til svar at om jeg ikke har fått mensen om en måned (!) kunne jeg ringe tilbake. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har all forståelse for hvordan det er å rykke til start, ting er krøllete og den biologiske klokken ikke bare tikker - men roper og skriker. Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dpo - tre dager over IKM

Fortsatt ingen mens og like negativ graviditetstest som de siste tre dagene.

Har time hos fastlegen i ettermiddag. Trenger å snakke med noen om denne skakk-kjørte kroppen som ikke samarbeider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos legen i dag. En svensktysk stafettlege-vikar for fastlegen. Hun gjorde GU og mente bestemt at jeg har infeksjon i livmor og eggstokker selv om jeg ikke har et eneste symptom på det (ingen feber, ingen smerter, ingen lukt eller unormal utflod, crp er på 8). Hun skrev ut en hestekur med antibiotika (som jeg ikke kommer til å ta).

Har blødd litt etter GU, får se om det gir seg eller om det kanskje er mensen som omsider kommer etter at hun rota rundt oppi der. 
Om ikke mensen kommer ila. en ukes tid så tror jeg at jeg bestiller meg en gynekologtime på Spiren. Har gått dit før jeg ble gravid med minsten og i svangerskapet, og var på etterkontroll der etter fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...