Gå til innhold

Vanlig med mange ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes ingen fasit for hvor mange som er normalt, alt fra 0-200 er normalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.2.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mange ons det er vanlig å ha hatt? Da tenker jeg mest på oss mer voksne, men yngre kan også svare såklart. Selv har jeg hatt 18 ons, men jeg er godt voksen da og er dame. Hvor mange har dere andre hatt? Og vil dere ha flere eller føler dere at dere er ferdig med den typen sex? Jeg synes for min del at jeg har hatt såpass mange ons at jeg ikke ønsker flere av dem. Og er det forskjell på menn og damer? Har menn hatt flere ons eller er det oss damene? Eller er det ganske likt?

Anonymkode: 2afd5...840

Har hatt 6-7 ons og nei likte ingen av de. Dårlig sex, man kjenner ikke hverandre noe særlig, ting blir awkward, vet ikke hva den andre liker osv. Etter jeg fikk kjæreste er jeg livredd for å gå tilbake til ons hvis det blir slutt noen gang. Å ha sex med noen man kjenner, elsker og vet hva liker kan ikke sammenlignes med ons! Sexen er bare så utrolig mye bedre.

Anonymkode: fabd9...8ea

Skrevet

0.

K 38

Anonymkode: 859ac...d61

Skrevet

33 år. Hatt 15 ons. Holder meg unna nå. Vil ikke ha herpes og tenker at det er ganske dumt å ha masse sex med tilfeldige personer. Hadde en mann hatt sex med mange, hadde jeg bedt om full sjekk før jeg hadde hatt sex med han. 

Anonymkode: 8eca2...cf7

Skrevet

En gang for mange år siden, totalt mislykket og fikk overhodet ikke noe ut av det en anger. Så aldri igjen. Sex med noen man ikke er glad i og har et forhold til er så ekstremt dårlig.

Anonymkode: 63ec5...3f8

Skrevet

50 år og 2 ons. Det ga meg ingenting så skjer ikke igjen. Lenge siden jeg hadde sex nå og skjer nok aldri igjen.

Anonymkode: bfe53...52c

Skrevet

Er dette en "fisketråd" der trådstarter leter etter kjærestemateriell? :P

Skrevet

Nei, for det er ikke lov å "fiske" her inne. Hilsen TS. Takk for svar alle sammen. Virker som det er veldig forskjellig hvor mange ons man har hatt og det er jo greit å vite. 

Anonymkode: 2afd5...840

Skrevet

Har hatt..la meg se.. 5 stk tror jeg. De fleste jeg har hatt sex med har jeg vært i forhold med eller datet over en kort eller lengre periode (Sånn ca 20 stk). 

Kvinne 35

Anonymkode: df016...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...