Gå til innhold

Vanlig med mange ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt 2 ONS, dårligste sex'n jeg har hatt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par, men syntes ikke det var noe særlig. Og så en tredje da, som jeg tenkte bare var en ons, men som viste seg å bli min sexpartner for life :)

Anonymkode: 072b3...57c

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Har ikke hatt noen. Er av den reserverte typen, så å ta med en fremmed hjem/bli med en fremmed hjem for å ha sex er totalt uaktuelt for min del.

Er i 30-årene. 

Skrevet

Har aldri hatt ons, bare flers. 

Anonymkode: 89537...e3d

Skrevet

Aldri hatt. K, 29.

Anonymkode: 861b2...030

Skrevet

Jeg hatt noen ons i min ville ungdomstid, fatter og begriper ikke hvorfor, det ga meg ingenting annet en bekreftelse (som jeg kanskje trengte den gang) Man får jo overhodet ingenting ut av det, sånn egentlig. Tenker en ff må da være mye bedre å ha, som kan bli kjent med kroppen din (så lenge man klarer å holde følelsene til side), tenker jeg. 

Skrevet

Aldri hatt ons. Mann passert 50

Skrevet

Jeg har bare hatt ett ons men han kjente jeg godt fra før av.Planen var flere ganger men første gang var så dårlig at det gadd jeg ikke igjen :) Jeg sliter med å nyte sex når det ikke er følelser involvert men skulle ønske jeg klarte å nyte det like mye uansett. Misunner vennindene mine som tar med seg hver kjekke mann de kommer overens med og har deilig sex ofte! Tror ingen av de har tellinga lenger men for noen år siden lå hun ene på rundt 60 stykker og ei annen sa hun hadde hatt nærmere 100.
En mann jeg dreiv på med i noen måneder hadde hatt flere hundre sexpartnere, ikke bare noe han sa, hver gang jeg var ute et sted han var så var det seriøst minst 5-10 stk der som hadde hatt sex med han før. Han var litt kjendis og en kjent skikkelse i utelivsmiljøet

Anonymkode: fe00b...445

Skrevet

Har hatt 1. Kvinne 22.

Anonymkode: a50e9...6f1

Skrevet

Aldri hatt, er 20 :) Ser ikke poenget med det

Anonymkode: 614e9...c17

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

0 her. Kvinne 20 år.

Skrevet

Ca 15 ons, kanskje 20 tos, siste opptelling ble 83, men sliter med å huske alle, pleier huske en og glemme en annen osv. Foretrekker ff fremfor ons. Ff blir kjent over tid. M40

Anonymkode: 559e0...ec3

Skrevet

Kvinne i starten av 40 årene, jeg har hatt 2 ons. Er ikke noe som frister til gjentagelse. 

Anonymkode: c4fdf...f25

Skrevet

3, alle nå etter brudd med fast partner. Ønsket for 2 av de at det skulle bli noe mer, og ser ut som jeg er lucky denne helgen. 😄Han tredje var jeg ikke tiltrukket av engang, og det skal jeg aldri gjøre igjen, føltes litt ubehagelig i etterkant selv om han var snill.  

K 43

Anonymkode: 61c8c...f0b

Skrevet

Har aldri hatt ons. Jeg er kanskje rar, men jeg må være forelsket for å ha sex med en person. K 36.

Anonymkode: f453f...e8c

• Liker 1
Skrevet

35 år, kvinne. Jeg har hatt tre ons. Nok til å ha prøvd det, nok til å vite at det ikke er noe for meg.

Anonymkode: 4da2e...dbe

Skrevet

33 år, aldri prøvd, det frister meg heller ikke.

Skrevet

Jeg er 24 og har aldri hatt et ons. Har vært singel i flere år, men det har aldri fristet. Syns det er flott at alle kan bestemme over sin egen seksualitet, og jeg har valgt å avstå fra ons. Bland mine venninner er det litt 50/50. De fleste av mine venninner (samme alder) har ikke hatt et eneste ons, mens andre har hatt mellom 5 og 20. Egentlig har jeg inntrykk av at det ikke er så vanlig som "alle" skal ha det til

Anonymkode: 408d2...b25

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt ons. Er en godt voksen kvinne. Det er nok delt i befolkningen hvem som har hatt mange sex partnere. Men vi er nok i flertall av dem som har hatt få sex partnere enn dem som har hatt mange sex partnere.

Anonymkode: 01d21...15b

Skrevet

Er 45 år og gjennom årene så har det blitt noen ONS, i single perioder. Heldigvis mange år siden sist. Den biten er jeg helt ferdig med. 😁

Anonymkode: f97fc...611

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...