Gå til innhold

Feminisme er for ALLE


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎07‎.‎02‎.‎2019 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Ja, rettigheter for prostituerte er en av de tingene feminismen står for og antisexisme og antiundertrykking av kvinner. Å kjøpe sex er jo en undertrykking av kvinner , så feminismen kjemper ikke for horekundene nei, som er de privilgerte, men for de prostituerte som er de undertrykte

Du har de som demoniserer prostitusjon og alt som har med det å gjøre.

Du har de som kjemper for (frivillig) prostitusjon og kvinners rett til å bestemme over egen kropp.

De som demoniserer alle kunder.

De som skiller mellom de sexistiske/sadistiske kundene og kundene som ellers kan ha problemer med å innlede intime forhold. Det kan være fysiske handicap eller andre utfordringer.

Polarisering foregår også innen feminismen. Feminisme har ikke vært feminisme siden 70-tallet.   

Anonymkode: f74c0...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.2.2019 den 8.37, AnonymBruker skrev:


Du tror at voldtekt som våpen ikke har blitt brukt siden andre verdens krig? I dag er det enda mere utbredt men kvinnehatere som deg bryr seg selvfølgelig ikke om å holde seg oppdaterte på det

Anonymkode: a9ee8...425

Litt sent men: Spørsmålet jeg fikk var når jeg sist leste om overgrepene under andre verdenskrig. Jeg svarte at jeg nok leste om dem sist jeg leste om andre verdenskrig. Les innleggene du svarer på så slipper du å dumme deg ut igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har de som demoniserer prostitusjon og alt som har med det å gjøre.

Du har de som kjemper for (frivillig) prostitusjon og kvinners rett til å bestemme over egen kropp.

De som demoniserer alle kunder.

De som skiller mellom de sexistiske/sadistiske kundene og kundene som ellers kan ha problemer med å innlede intime forhold. Det kan være fysiske handicap eller andre utfordringer.

Polarisering foregår også innen feminismen. Feminisme har ikke vært feminisme siden 70-tallet.   

Anonymkode: f74c0...309

Det interessante er jo at feministene i mange tilfeller er de prostituertes aller verste fiender. Under "kvinnedagen" har en av hovedparolene til og med vært å legge ned prosenteret, som tross alt er blant de få som prøver å gjøre de prostituertes liv bedre, og andre som prøver å tale prostituertes sak blir angrepet: 

Sitat

 

Sexarbeidernes interesseorganisasjon (PION) ville markere Kvinnedagen selv om de ikke fikk gå i toget.

https://www.nrk.no/norge/gikk-til-angrep-pa-sexarbeidernes-parole-1.13416567

 

 

 

Sitat

 

 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det en gang, de bryr seg bare om kvinner som er på venstresiden,

Anonymkode: 4cfda...6ba

Ikke engang det er nok, hvis du er hvit kvinne også så er ikke den feministiske kampen din verdt noe.

https://www.instagram.com/camilleoneida/  Sjekk ut storyen, eller høydepunktet, eller hva det heter, som heter "hvit feminisme".

Anonymkode: 83d83...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ikke. Jeg sier på søpla med den.

Anonymkode: 738f7...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme er nøyaktig det samme som mannsjåvenisme.

Hilsen en likestillingsforkjemper.

Anonymkode: 7a11d...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...