Gjest Missuganda Skrevet 25. august 2002 #1 Del Skrevet 25. august 2002 Hei, er det noen som har vært på den? har veldig lyst til å dra, men må først vite om det er verdt å se. Er det noen som har kommentarere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. august 2002 #2 Del Skrevet 25. august 2002 Var på den i helga, og lo ganske mange ganger...så bare gå å se den du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilliB Skrevet 25. august 2002 #3 Del Skrevet 25. august 2002 Syntes den var MYE dårligere enn de tidligere filmene. LilliB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2002 #4 Del Skrevet 25. august 2002 Hei du! Hvis du liker de forrige Austin Powers-filmene, så tror jeg du kommer til å elske denne! Jeg gjorde i hvert fall det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 25. august 2002 #5 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg så av noen avisomtaler i dag at denne var bedre en de to forrrige. Vel, da gjenstår det å få samboer med på denne da.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. august 2002 #6 Del Skrevet 26. august 2002 Vet ikke hva slags samboer du har, men en mann som innerst ikke har lyst til å se Beyonce Knowles springe rundt semi-lettkledd tror jeg ikke finnes. (Betyr ikke at han innrømmer det overfor deg, da. ) Austin Powers 3 er til tider hysterisk morsom, til tider litt fragmentert. Jeg lo gjennom hele filmen, noen ganger nesten nok til å dette av stolen. Spoiler: Tom Cruise som Austin Powers er nesten verd pengene! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 26. august 2002 #7 Del Skrevet 26. august 2002 Vet ikke hva slags samboer du har' date=' men en mann som innerst ikke har lyst til å se Beyonce Knowles springe rundt semi-lettkledd tror jeg ikke finnes. (Betyr ikke at han innrømmer det overfor deg, da. )[/quote'] He he, nå har det seg slik Catzy, at jeg er mye bedre å se på en Beyonce Knowels og til tider mye mer lettkledd enn henne, derfor..... :blunke: Dessuten har jeg ikke en sånn teit mann at han må gå på kino for å se etter "fine" damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. august 2002 #8 Del Skrevet 30. august 2002 KONGEFILM Den anbefales! Du har sikkert vært og sett den siden tråden startet for ørten dager siden, menmen. Austin Powers rules : "Yeeeeah baby" :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå