Gå til innhold

Austein Power

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda

Hei,

er det noen som har vært på den? har veldig lyst til å dra, men må først vite om det er verdt å se. Er det noen som har kommentarere??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei du!

Hvis du liker de forrige Austin Powers-filmene, så tror jeg du kommer til å elske denne!

Jeg gjorde i hvert fall det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Jeg så av noen avisomtaler i dag at denne var bedre en de to forrrige. Vel, da gjenstår det å få samboer med på denne da.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slags samboer du har, men en mann som innerst ikke har lyst til å se Beyonce Knowles springe rundt semi-lettkledd tror jeg ikke finnes. ;) (Betyr ikke at han innrømmer det overfor deg, da. ;) )

Austin Powers 3 er til tider hysterisk morsom, til tider litt fragmentert. Jeg lo gjennom hele filmen, noen ganger nesten nok til å dette av stolen.

Spoiler:

Tom Cruise som Austin Powers er nesten verd pengene!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda
Vet ikke hva slags samboer du har' date=' men en mann som innerst ikke har lyst til å se Beyonce Knowles springe rundt semi-lettkledd tror jeg ikke finnes. ;) (Betyr ikke at han innrømmer det overfor deg, da. ;) )[/quote']

He he, nå har det seg slik Catzy, at jeg er mye bedre å se på en Beyonce Knowels og til tider mye mer lettkledd enn henne, derfor..... :blunke:

Dessuten har jeg ikke en sånn teit mann at han må gå på kino for å se etter "fine" damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGEFILM Den anbefales!

Du har sikkert vært og sett den siden tråden startet for ørten dager siden, menmen.

Austin Powers rules : "Yeeeeah baby"

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...