Gå til innhold

Jeg blir aldri fornøyd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg hvet ikke hvordan jeg skal utrykke meg,men jeg får prøve så godt jeg kan.

Saken er at jeg blir ikke tilferdsstilt seksuelt av mannen min,vi har forsåvet god sex og vi er åpne for å prøve nye ting,men uansett hva vi gjør så er det ikke godt nok for meg,jeg er veldig skjelden kåt på mannen min,men har sex for det om, for det er jo godt.

Jeg tenker hele tiden på hvordan det ville hvert å ha sex med anndre menn både kjente og ukjente,og det gjør meg kåt.

så jeg lurer egentlig på om jeg i det hele tatt er glad i ham?

Jeg har alldri hvert utro,og har egentlig ingen planer om det,men blir jo ganske sprø av å gå rundt og være kåt nesten hele tiden.

Så jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre.Vi har hvert i sammen i 6 år,og jeg har hatt det slik i minst fire av disse årene.

Er det noen som kjenner seg igjen,og kansje kan gi meg noen råd?

Eller er det noe galt med meg?

Jeg er 32år,så kansje dette har noe med allderen å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Har du hatt det i FIRE år uten å si noe??!!! Da er du litt skyld i det selv. Hva med å foreslå nye stillinger, foreslå at dere kan prøve en av dine fantasier... være litt kreative?! Kanskje det er det at sex har blitt så "vanlig" for deg? At du liksom aldri prøver på noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man den innstillingen at "dette går ikke, det er for kjedelig" så er det klart man finner bekreftelse på det overalt.

Menneskesinnet er rart sånn, det finner det det søker. Uansett om det er å være fornøyd, eller om det er å være misfornøyd. Bare du kan gjøre noe med dette! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...